Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Jag har också haft intrycket (ett bra tag) att han inte egentligen trodde att hans kandidatur skulle ta honom hela vägen, utan han körde den primärt för att vässa sitt personliga/mediala varumärke.
Du måste ha skojat. Tror du verkligen att det Trump sa skulle "vässa hans personliga/mediala varumärke"?
Thank you. It’s true, and these are the best and the finest. When Mexico sends its people, they’re not sending their best. They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.
Inte så att jag är förvånad över din analysförmåga. Bara ville vara säker på att du inte trollade
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
När det sedan gick bättre än någon hade räknat med kunde och ville narcissisten Trump ju inte hoppa av, det var bara full fart framåt. Men han har ingen verklig uppfattning om vad rollen som president innebär. För att inte tala om rollen som landets ÖB.
De enda gånger han gett ett "presidentmässigt" intryck är när han läst upp ett tal som varit specialskrivet av andra i just detta syfte, t ex på valnatten.
Nej, du verkar nog inte trolla
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Han fattar helt enkelt inte att en president, eller en tung politiker över huvud taget, måste uppträda på ett annat sätt - och med andra metoder - än en VD, en säljare, en radiopratare.
Lol. Trump är inte en "normal" president och att bli en har aldrig varit hans avsikt. Hur mycket tid tar det tills det sjunker in?
Fast halmgubbar är det enda du kan komma med.
"Trump är så duuuuuum eftersom han inte beter sig som jag tycker han skaaaaaa. President gör int sååå! Han förståååår inte!!!!1111" - Jaha.
"Ni är Trumpfanatiker eftersom ni inte kritiserar honom for something-something men jag tycker att something-something är stooooort!!!111" - Men andra kanske bryr sig inte om/prioriterar ned det?