Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-18, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetetusan
Hej

Fyllde år nyligen så jag tänkte skämma bort mig...

Pga ändrade omständigheter när det gäller jobbet så kommer jag aldrig numera iväg i tjänsten till Stockholm (eller någon annan storstad) så har det varit totalt stiltje när det gäller besök på Thaimassageställen som erbjuder HE... går på thaimassage regelbundet men där jag bor erbjuds inget HE (Skaraborg).

I alla fall så tog jag mig i kragen, tog ledigt från jobbet och åkte iväg till en stad i närheten där det finns en salong som erbjuder bubbelbad och massage...

Bokar tid, kommer dit, tas emot av tre tjejer varav den sötaste går med mig till rummet...

klär av mig, duschar och lägger mig på bänken..en kompetent massage tar vid, rätt så mycket tesing men då jag är rätt trögstartad ;-) lägger hon min hand på hennes bröst...Det får önskad effekt och sedan tar en hård förhandling där hennes utgångsbud är helt orimligt för en HJ med henne naken i jacuzzin.

enas om ett pris, hon har en sexig mullig kropp som jag får ta på och smaka på, slickar inte henne men jag pullar och rätt som det är så börjar hon tungkyssas hårdare och hårdare...efter ett tag så känner jag (ser också) kramper runt mitt finger..hon släpper greppet och låter mig glida upp över henne, hon runkar mig och smeker min rövhål och stoppar in ett finger...sprutar mycket och hon fnittrar över detta..

ligger kvar ett tag till, hon kommer in igen och sitter bredvid och smårunkar mig...föreslår att vi ska ses utanför salongen.. grymt sugen på detta men det fungerar inte för mig...

Kul att du kommit iväg igen och kan uppskatta den ädla formen av massage.
Var själv i Malmö på massage förra helgen, men det var ingen höjdare. Hann knappt få av mig kläderna innan hon börja teasa. Gillar mer när spänningen byggs upp och massagen är bra.
Skall snart upp till Sthlm (Norrmalm området) vart vänder man sig då?
Citera
2017-03-18, 18:18
Medlem
EstebanDs avatar
Jag har legat lågt ett tag nu, bara några få besök när jag varit på resande fot. Nu var det dags i min hemstad (huvudstaden). Gjorde så klart en del efterforskning och valet föll på en kär gammal favorit söder om stan.
Ringde dagen innan och bokade 2 tim, som så klart krympte till 1,5 tim när jag kom dit... Nåja, tjejen jag ville ha jobbade fortfarande kvar:-) Hon låtsades ju känna igen mig och jag spelade med. Nu började en riktigt skön massage med lagom mycket småprat.
Det dröjde säkert 20-30 min tills första trevande teasen kom, sen fortsatte det så där försiktigt och trevande som jag gillar. När hon tills slut fått in handen under mig kunde jag inte vänta på "Vända nu" längre. Mötte hennes blick och ett ljuvt leende när jag tittade upp. Snabb förhandling till min nackdel som vanligt mot att hon lovade en långsam och skön stund. Det behövde jag inte ångra en sekund.
Det var gott om tid kvar så jag hann både massera henne och få den skönaste behandlingen i återgäld.
När hon mjölkat mig färdigt fortsatte massagen tiden ut. Lycklig tog jag en dusch och gick ut i vårvädret:-)
Citera
2017-03-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Jag har legat lågt ett tag nu, bara några få besök när jag varit på resande fot. Nu var det dags i min hemstad (huvudstaden). Gjorde så klart en del efterforskning och valet föll på en kär gammal favorit söder om stan.
Ringde dagen innan och bokade 2 tim, som så klart krympte till 1,5 tim när jag kom dit... Nåja, tjejen jag ville ha jobbade fortfarande kvar:-) Hon låtsades ju känna igen mig och jag spelade med. Nu började en riktigt skön massage med lagom mycket småprat.
Det dröjde säkert 20-30 min tills första trevande teasen kom, sen fortsatte det så där försiktigt och trevande som jag gillar. När hon tills slut fått in handen under mig kunde jag inte vänta på "Vända nu" längre. Mötte hennes blick och ett ljuvt leende när jag tittade upp. Snabb förhandling till min nackdel som vanligt mot att hon lovade en långsam och skön stund. Det behövde jag inte ångra en sekund.
Det var gott om tid kvar så jag hann både massera henne och få den skönaste behandlingen i återgäld.
När hon mjölkat mig färdigt fortsatte massagen tiden ut. Lycklig tog jag en dusch och gick ut i vårvädret:-)

Välkommen tillbaka
Citera
2017-03-19, 23:54
Medlem
Mellansvensk stad Var ute och gick och halkade till lite kl var 1845 . Var på väg hem passerade ett område och det slog mig att jag sett en thai flagga där stannar bilen slår i Google och ja det ligger ett 300m bort. Ringer får tid 19. Åker dit parkerar. Bara ute efter massage. Ringer på och dörren öppnas . Vackert ansikte medelålders, men hon var nog i min viktklass. Jag är 100kg
Börjar en bra massage tar mig oroväckande mycket på baken. Vänder och hon kör lite teasing. Inte väntat. Vaknar till lite och ligger och väntar på om något förslag kommer och ja mot slutet kom det. Hj jag accepterar fan vet varför. Jag brukar inte komma. Hon kunde verkligen Hj. Med lätt prostata massage. Jag kom lindrigt sagt. Drog första sprutet i väggen bakom mig. Kom 4 x till . Ja hon kunde Hj. Var knäsvag när jag gick därifrån och faktiskt bättre i ryggen.
Citera
2017-03-20, 22:43
Medlem
Var sugen på ett litet lördagsäventyr och styrde kosan mot innerstaden för att till min stora besvikelse konstatera att mitt favvo-ställe klappat igen. Hmmm... Vad gör jag nu? Kom att tänka på ett tips från en FB-broder, ett ställe på bekvämt gångavstånd så planen lades om och ny riktning togs ut. Enligt tipset är massagen som erbjuds inte i toppklass men extratjänsterna är bra.

Ringde på och blev insläppt av en kvinna i 35-årsåldern med klart utmanande klädsel. Hon tedde sig till en början lite butter men tinade upp när jag slantade för en timmes oljemassage.

In på rummet, näckade och sträckte ut mig på madrassen. Efter en stund kom min massös in och nu var hon inte alls butter, snarare lite fnittrig. Massagen var det till början inte så mycket bevänt med så jag bad henne ta i lite mer och då blev det riktigt bra. Hon fnittrade och småflörtade en hel del innan vändningen. När det var dags för vändning fnittrade hon igen och la en handduk över kompisen. Sen blev det en väldig massa teasing under handduken och kompisen började vakna till liv. Hon hade inga problem med att jag smekte henne på låren och under hennes korta kjol. Så åkte handduken av och frågan kom. Hon ville ha hutlöst betalt för B2B så jag kom givetvis med ett motbud som hon accepterade om jag ville ge henne massage först. Inte mig emot :-).

Riktigt fin kropp hade hon, smal och naturliga bröst. Hon lägger sig på mage och jag börjar massera hennes rygg och axlar vilket hon av allt att döma uppskattar. Fortsätter med lår och skinkor och hamnar till slut mellan hennes ben. Hon verkar uppriktigt kåt, putar med rumpan och låter mig fingerpulla henne.
Tycker att det är min tur nu och då börjar något märkligt. Hon ålar som en besatt över min kropp, gnäller, nafsar min på halsen och i öronen. Hon gnider sig mot mig så till den milda grad mot mig så efter en stund kan jag helt enkelt inte hålla emot.

Nu blir det helt annat ljud i skällan, hon far upp med och formligen blixtrar med ögonen. Torkar upp och slänger pappret omkring sig. När jag frågar varför hon är så arg svarar hon "You didn't wait for me! You made me horny" och det lät ta mig tusan som om hon hade gråten i halsen. Va fan gör man? Jo naturligtvis erbjuder man sina tjänster så jag börjar åter fingerpulla henne. Så blöt som den tjejen var har jag nog aldrig varit med om. Hon ålade sig fram och tillbaka tills dess hon uppenbarligen fick orgasm ackompanjerad av ett högljutt gnällande.

Nu var det åter fred och en dusch satt fint. Ett glas vatten, tack för idag och ut på stan.
Citera
2017-03-21, 12:48
Medlem
Fartarallts avatar
Var på massage igår i västerort (sthlm) där HJ igick i dom 400 som massagen kostade, världsklass
Citera
2017-03-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Lämnade Stockholm idag och hamnde på den lilla salong där jag varit tidigare. Jag skrev om det den gången då jag duschade ihop med tjejen efteråt. Nej jag kommer inte berätta var jag varit utan det här är bara min berättelse om dagen om nu någon är intresserad. Kom in och det satt fyra tjejer på golvet och käkade middag. Fick massage av samma tjej som förra gången. Då hade vi varit helt ensamma i salongen och det slut som sagt tidigare att vi duschade tillsammans.

Det är strikt och det är kalsongerna på som gäller. Massagen börjar och hon skämtar att jag kanske vill ha massage av de tre som sitter där utanför på golvet. De hade inte haft en enda kund på hela dagen. Kanske inte så konstigt med tanke på den värme som var idag. De var nya från Thailand och ville väldigt gärna ha jobb. Jag trodde hon skojade men efter ett tag kom först en in och snart var de andra två efter. Med andra ord där jag låg jag med fyra tjejer runt mig och händerna var över hela kroppen. Jag vet inte om det var bra, kanske lite för mycket av det goda, men det var häftigt.

När jag vände mig om hade jag naturligtvis stånd och kallingarna stod rakt upp. De fnissade förtjust och tittade och pratade thailändska. De tre nya kunde inte ett ord svenska och inte ens engelska. Massagen fortsatte och den var helt okej. När den var färdig kom frågan om duschen. Följer ni med alla dit också frågade jag på skoj.

Hon som hade inlett massagen (hon som jag duschade med förra gången) sa något på thailändska och alla skrattade. Jag gick in i duschen. Lämnade dörren olåst för jag hoppades att hon kanske iallafall kunde komma in... jag hann precis sätta på vattnet när de kom alla fyra och klädde av sig.

De tvålade in mig över hela kroppen utan snoppen. De rörde den aldrig men de fnissade glatt när den stod i givakt.

Ja så har min dag varit. Hur har ni haft det i värmen?

hur stor va duschen?
Citera
2017-03-24, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
hur stor va duschen?

...det är lagstiftat 120×120cm...(extra bidrag ges om det är handikappanpassat dock!
Citera
2017-03-24, 16:55
Medlem
Testade fyrhandsmassage för första gången. Hade bokat i förväg på ett ställe där det ska vara duktiga på det. Det var riktigt härligt De två tjejerna var helt synkade i sina rörelser, måste ha tränat en hel del på det. De började med fötterna för att sedan fortsätta med rumpa och rygg som blev ordentligt knådade. Nacke och armar fick också behandling innan de flyttade ner till benen och började med vaderna. När det var dags för baksida lår så börajde den ena tjejen teasa allt mer, till slut så tog hon ordentligt tag varje gång hon kom upp till skrevet.
Dags för vändning, då kom frågan direkt om jag villa ha "massage där". Förhandlingen slutade med att en av tjejerna var naken och den andra var kvar och tittade på och smekte benen. En riktigt vacker kropp hade hon, små fina bröst, en härlig rumpa och en len rakad mus. Hon höll på i ca 5 min samtidigt som jag utforskade hennes kropp. Avlutade med ett rejält sprut.
Mycket bra massage så länge den varade, dock lite kort tid.
Citera
2017-03-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
hur stor va duschen?

det var en slang på väggen, vilket år var det här?
Citera
2017-03-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Testade fyrhandsmassage för första gången. Hade bokat i förväg på ett ställe där det ska vara duktiga på det. Det var riktigt härligt De två tjejerna var helt synkade i sina rörelser, måste ha tränat en hel del på det. De började med fötterna för att sedan fortsätta med rumpa och rygg som blev ordentligt knådade. Nacke och armar fick också behandling innan de flyttade ner till benen och började med vaderna. När det var dags för baksida lår så börajde den ena tjejen teasa allt mer, till slut så tog hon ordentligt tag varje gång hon kom upp till skrevet.
Dags för vändning, då kom frågan direkt om jag villa ha "massage där". Förhandlingen slutade med att en av tjejerna var naken och den andra var kvar och tittade på och smekte benen. En riktigt vacker kropp hade hon, små fina bröst, en härlig rumpa och en len rakad mus. Hon höll på i ca 5 min samtidigt som jag utforskade hennes kropp. Avlutade med ett rejält sprut.
Mycket bra massage så länge den varade, dock lite kort tid.

Låter som du hade en väldigt trevlig timme och tack för en bra recension!
Har provat fyrhandsmassage några gånger men då har inte tjejerna varit synkade utan jag har mest legat och gungat en del så har inte varit någon favorit.
Men hittar man ett ställe där tjejerna varit i takt så är det säkert trevligt.
Trodde tjejerna var rätt blyga inför varandra och inte gärna ville visa sig nakna inför varandra men där hade jag fel!
Citera
2017-03-25, 09:59
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Låter som du hade en väldigt trevlig timme och tack för en bra recension!
Har provat fyrhandsmassage några gånger men då har inte tjejerna varit synkade utan jag har mest legat och gungat en del så har inte varit någon favorit.
Men hittar man ett ställe där tjejerna varit i takt så är det säkert trevligt.
Trodde tjejerna var rätt blyga inför varandra och inte gärna ville visa sig nakna inför varandra men där hade jag fel!
För några år sedan hade jag en fyrhands som slutade med att en av tjejerna sög mig medan den andra masserade axlarna och bröstet. Hon ville inte vara delaktig i avsugningen.

Vid ett annat tillfälle fick jag en extra massös "på köpet" som skulle läras upp. Hon fokuserade bara på massage, den första kvinnan instruerade lite och masserade också, sedan fick hon för sig att kvickt riva av ett handjobb utan att säga något till varken mig eller sin kollega först, och sedan fortsatte hon bara.

Det är tyvärr mina enda erfarenheter av fyrhands, skulle gärna köra en omgång (inte HJ utan mer avancerat) där båda är aktiva, både på mig och kanske även på varandra... fast mest på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in