Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 23:47
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Jag är mottaglig för all information just nu.
Men, var han en instabil knarkare så ser jag det inte som osannolikt att han råkade dö just nu. Konstigare saker har hänt.
Motbevisa mig!

Jag har träffat Bechir.

Han var definitivt ingen ostabil knarkare.
En vän till en vän.
En mycket positiv person, tränade och höll sig i form, absolut inga droger inblandade.

Den kvällen jag träffade honom växlade vi inte jättemycket konversation, men om någon försöker utmåla Bechir som knarkare är det faan skamligt, det stämmer inte över huvud taget.
Citera
2017-12-15, 23:49
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ja det var han. Det han sysslade med och var på väg att utveckla var ett mångt mycket större hot för makteliten än vad Snowden och Assange är/var. Rabani samlade massorna till en enhet, folkm som normalt sett legat i luven på varandra i politiska frågor. Jag har själv bevittnat detta på Facebook där folk från alla läger enas i frågan om makteliten.

maktelitens största rädsla är att folk enas och börjar tåga mot elitens innersta kärna. Makteliten vill ha splittring och hat i samhället. Det gynnar (((dem))).

Nej låt oss vara realistiska, "Megafonerna" bedrev aldrig någon avslöjande eller ens professionell journalistik. Megafonerna med sina 6K likes på FB samlade ihop samma skara arbetslösa folk som ville gnälla. Dessutom frågan om makteliten, jag tycker Bechir sprang globalisternas ärende mycket mer än självaste Löfven med sin kontrajihadistiska propaganda. Men vi behöver inte diskutera det då jag vet att du står på motsatt sida av det myntet. Oavsett RIP Bechir.
Citera
2017-12-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför marknadsför du teorier som motsägs av personer i hans närhet och annan information i tråden?

För att jag ser det som de enda rimliga förklaringarna. Antingen naturlig död pga någonting med hjärtat, eller självmord.

Om någon kan presentera bevis för alternativ 3, att han blivit mördad, så ska jag överväga det. Men då räcker det inte med konspirationsteorier om hur judar och kommunister styr världen eller att Aschberg hyrt en mördare. Det är foliehattsprat, och det intresserar mig inte för fem öre.
Citera
2017-12-15, 23:50
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Jag vill minnas en före detta medarbetare till Hillary Clinton som blev rånmördad på öppen gata när denna var på väg till domstol för att vittna mot Clinton. Bechir hade uppenbarligen smuts på Aschberg. Nu är han död lika lägligt så! Tänk hur snopet slumpen spelar ut om man får tid.

https://www.youtube.com/watch?v=Go85lnKF2W8
Du tänker på Seth Rich. Högst sannolikt mördad för att han läkte demokraternas emails till wikileaks.
Citera
2017-12-15, 23:51
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Jag har träffat Bechir.

Han var definitivt ingen ostabil knarkare.
En vän till en vän.
En mycket positiv person, tränade och höll sig i form, absolut inga droger inblandade.

Den kvällen jag träffade honom växlade vi inte jättemycket konversation, men om någon försöker utmåla Bechir som knarkare är det faan skamligt, det stämmer inte över huvud taget.

Han syssla med droger och sökte mycket adrenalinkickar som ung, hur låter vi vara osagt, då det är en synd att tala illa om de döda.
Citera
2017-12-15, 23:52
Medlem
Dragonslayer135s avatar
Finns det verkligen inte på papper att snubben är död? Verkar bara som att hälften i denna tråd och ett handfull andra människor inklusive diverse 'nyhets-sidor' sprider detta? Varför skriver inte dem väl etablerade nyheters redaktionerna om denna händelse ifall Bechir var så stor som vissa utav er beskriver han som?
Citera
2017-12-15, 23:52
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ja det var han. Det han sysslade med och var på väg att utveckla var ett mångt mycket större hot för makteliten än vad Snowden och Assange är/var. Rabani samlade massorna till en enhet, folkm som normalt sett legat i luven på varandra i politiska frågor. Jag har själv bevittnat detta på Facebook där folk från alla läger enas i frågan om makteliten.

maktelitens största rädsla är att folk enas och börjar tåga mot elitens innersta kärna. Makteliten vill ha splittring och hat i samhället. Det gynnar (((dem))).

Kan det vara så att han enade jude-kritiska personer från svenska "nazister" till folk med bakgrund i andra länder, och tom islamister? Var det hotet ett enat judemotstånd bland personer som annars är fiender?
Citera
2017-12-15, 23:53
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuskadon
Om materialet INTE släpps, antigen pga av det inte hittas ("datorn är borta/krypterad"), eller pga påtryckningar, då finns det slutsatser att dra...

Mycket bra skrivet! Detta har jag inte ens tänkt på!
Citera
2017-12-15, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Han syssla med droger och sökte mycket adrenalinkickar som ung, hur låter vi vara osagt, då det är en synd att tala illa om de döda.

Nu blev jag vansinnigt intresserad och du valde själva att skriva ut det sista. Gjorde han mer än droger?
Citera
2017-12-15, 23:54
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Kan det vara så att han enade jude-kritiska personer från svenska "nazister" till folk med bakgrund i andra länder, och tom islamister? Var det hotet ett enat judemotstånd bland personer som annars är fiender?

Bechir bedrev ingen judekritik överhuvudtaget (eller sionistkritik). Hans vänner är fullblodssionister och någon smutsig evengalist som suger israel dick. Snarare hoppa han på kontrajihadismen och hoppa således i säng med djävulen, sionisten. Må gud förlåta honom för det.
Citera
2017-12-15, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Nej låt oss vara realistiska, "Megafonerna" bedrev aldrig någon avslöjande eller ens professionell journalistik. Megafonerna med sina 6K likes på FB samlade ihop samma skara arbetslösa folk som ville gnälla. Dessutom frågan om makteliten, jag tycker Bechir sprang globalisternas ärende mycket mer än självaste Löfven med sin kontrajihadistiska propaganda. Men vi behöver inte diskutera det då jag vet att du står på motsatt sida av det myntet. Oavsett RIP Bechir.

Megafonerna hade knappt ens startat sin verksamhet, innan Rabani mördades.
Poängen är att Rabani samlade allt större skaror, från alla politiska håll och läger till en enhet. Detta är ett faktum. Arbetslösa eller inte, spelar ingen roll. Rabani samlade småfolket.
Att du sen hatar arbetslösa och småfolket, visar bara vilka vidriga folkförrädarsvin ni är.
Citera
2017-12-15, 23:55
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayer135
Finns det verkligen inte på papper att snubben är död? Verkar bara som att hälften i denna tråd och ett handfull andra människor inklusive diverse 'nyhets-sidor' sprider detta? Varför skriver inte dem väl etablerade nyheters redaktionerna om denna händelse ifall Bechir var så stor som vissa utav er beskriver han som?

Han var inte stor i MSM, han var deras fiende. Men om debatten här eskalerar och leder till handlingar IRL så kommer nog MSM uppmärksamma det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in