Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Visa mig alla artiklar om dessa ungdomar som dör plötsligt. Nej precis de finns inte

Suck. Det blir inte artiklar om folks dödsfall.
Har själv en bekant som gick bort i hjärtfel, 26 år gammal.

Det är inte omöjligt, bara väldigt ovanligt.
Citera
2017-12-16, 18:55
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Han har erkänt missbruk för polisen. Malmö skulle vara folktomt om man låste in alla som tog droger. Vet du inget om landets (Sveriges, om du undrar) lagar? Är du ens medborgare här?
Källa på att det inte var bruk han erkände.
Citera
2017-12-16, 18:58
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför ska han det när han skriver "Att dö pga hjärtat vid 33 är väldigt väldigt ovanligt"?
En gammal klasskamrat till mig dog i sömnen av hjärtat runt 30.
Folk dör unga ibland. Tro mig.

Detta är till dig och han precis under dig.

Det är ju det jag säger om detta extremt ovanliga fall hände skulle det skrivits om, det som är sällsynt älskar media att skriva om. Kolla bara mord.. Varför tror ni att det inte skrivs om cykelstölder varje dag?

Jag tror inte dig, att du känner en som har dött är såklart skitsnack
Citera
2017-12-16, 18:58
Avstängd
Pausaniass avatar
Citat:
Kan jag få se den domen?
Vänta ett tag jag ska titta i min låda.
Citera
2017-12-16, 18:59
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Skriv igen, jag förstår inte din rotvälska. Man verkar inte intellektuell för att man slänger ur sig konstiga förkortningar och svordomar. Man verkar enbart obildad ( men det kände du säkert till) och korkad (det kanske var nytt för dig).
Tredje gången gillt för dig nu att haspla ur dig en källa på att Bechir missbrukade din fjolla, förmodar du även i framtiden kommer att vara lika framgångsrik i den bedriften som du varit hittills.
Citera
2017-12-16, 19:00
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Detta är till dig och han precis under dig.

Det är ju det jag säger om detta extremt ovanliga fall hände skulle det skrivits om, det som är sällsynt älskar media att skriva om. Kolla bara mord.. Varför tror ni att det inte skrivs om cykelstölder varje dag?

Jag tror inte dig, att du känner en som har dött är såklart skitsnack

Känner tom två, den ene hade dock en kärlek till diverse preparat så det räknas knappt.
Citera
2017-12-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Varför har inte stormedia nämnt ett ord om detta? Det är mycket som inte stämmer i den här historien.

Varför skulle de stora medierna skriva om detta?
Han må ha varit en känd figur för de som aktivt sökte sig till det han gjorde, men för den breda massan var han ju fullständigt okänd..?
Citera
2017-12-16, 19:05
Medlem
raxmouses avatar
Brukade chatta med Bechir på facebook för 6-7 år sedan, redan då en stil om att aldrig ta någons skit. Bechir hade ett bra sätt att uttrycka sig på som många kunde förstå. Det var aldrig någon han dömde, han spelade aldrig domare. Men han var ifrågasättare, och han tyckte att vikten av att ifrågasätta var viktig.

Jag tror inte heller Robert Aschberg eller hans kärring är kapababla att döda Bechir och det är vanligare än vad man kan tro att folk kolar av vippen för dem mest märkliga och föruthastade sjukdomarna.

Men risken finns ju att ta i beaktande efter omständigheterna, Bechir var ju nyligen hotad av vänstergrupper.....jävla pajasgrupper. Kvinnorna i #Vistårinteut #Jagärhär driver någon sorts kamp för att banna bechir från facebook asså herrejävlagud. Hur orkar man liksom? Kan ni inte gå våldta en Afgan? Ni gillar ju sånt så varför ägnas det tid åt sånt här? Vad hade Bechir gjort?

Jaaajust ja, Bechir hatade ju allt. Allting som finns. Han hata allt.

Märkligt ändå att så många judar ljuger om att dem blir kränkta för att Bechir ifrågasätter deras religiösa Sionism. Vad är problemet med er Judar som grinar över detta? Att Bechir skulle vara en "nordfrontare" är struntprat, han gästa radion å nån brud kanske säger hellseger åt hans vägnar men det är väl positivt så vem bryr sig, typ? jag förstår mig inte på mig heller riktigt ordens betydelse men Bechir hade en bredare syn på människan och hur olika människor förtrycker, han var en hedersam typ och ingen dömare. Han mötte folk för att prata om olika förtryck så han inte tyckte att makten utgår från folket.

Han var en folkets man.

Indelningen med olika religiösa identiteter ska och kommer belysas väldigt snart och snabbt så det är lika bra att ni vänjer er.

Bechir såg dessutom att SVENSKAR. RIKTIGA SVENSKAR....vilka det nu är.... INTE HAR EN RELIGIÖS KULTUR I DEN BEMÄRKELSEN.....vi svenskar är kristna för att prästen i byn ska ha en sysselsättning..........NÄMEN det finns bra präster

till och med i bjästa, där jag döptes

me n
Det är väl mest detta jag vill ha sagt,

Det var inget hat i Bechir, det var det som jag gillade med honom mest....och jag tycks kunna känna sånt av någon anledning. Ni kan förvänta er att han var före sin tid med sina frågeställningar. Detta kommer eskalera mer och mer.

har ni rymdraketen redo?

Stor kram till Bechir Rabani's familj och vänner, vilken fantastiskt snäll och rättvis person, nästan som en karaktär från en bra film, overklig(positiv) snubbe, kärlek till er
Senast redigerad av raxmouse 2017-12-16 kl. 19:26. Anledning: Bechir, mannen myten.
Citera
2017-12-16, 19:08
Medlem
Citat:
Vi kan väl börja med att missbruka är olagligt så om han nu tog något mer än alkohol skulle han varit inlåst, speciellt med tanke på att precis ALLA ville se honom tystad

Tror du på fullaste allvar att människor som brukar droger, och inte sysslar med någon annan sorts kriminalitet, hamnar i fängelse? Visst att du kan åka in om du grips med en mängd kokain, men tack och lov så pågår det ingen specifik jakt på folk som nyttjar narkotika.

Det är ju det som talar för att liemannen Robert och hans hejdukar har varit igång, skulle bechir ta såna risker när han vet vilka som vill åt honom? Och är det bekräftat att han hade hjärtproblem?

Lyssnade på gransknings Sverige anmälan på Youtube, och skulle det vara en konspiration mot bechir och svenskarna, så kommer vi sannolikt aldrig få reda på hur det har gått till. Mer eller mindre lika händelser har förekommit under svensk modern historia, och då har det alltid tystats ner, eller så har man gett mindre troliga förklaringar.
Tänker såklart på Palme, Cats Falck och Carl Algernon.
Citera
2017-12-16, 19:09
Medlem
BLW77s avatar
Om det är ett mord så tror jag inte för en sekund att det är äkta judar som gjort det, utan människor som utger sig för att vara judar och som ställer till en massa problem i de äkta judarna namn.

Det var gruppen av Bolsjeviker med oäkta judar som deltog i utrotningen av miljontals av människor i Ryssland under Lenin, Trotsky, Stalin på uppdrag av Frimurarorden/Illuminaterna. Även Lenin, Trotsky, Stalin var oäkta judar.

Samma med det som kallas förintelsen, de oäkta judarna tillsammans med Nazisterna skickade äkta judar till koncentrationsläger på uppdrag av Frimurarna och Illuminaterna.

Nazisterna, Sionisterna, Kommunisterna, Fascisterna är alla skapade av Frimurarorden och Illuminaterna. Alla dessa grupper, både härskare och underlydande är ockulta satanister i botten.

Nazisterna förstörde för de Kristna, medan Sionisterna förstörde för de äkta judarna.

Om det är ett mord som Bechir Rabani från Megafonerna utsattas för, så är det inte Robert Aschberg som person som beordrat mordet. Bechir Rabani gick över en osynligt röd linje som alla journalister vet är förödande.

Bechir Rabani synades den rådande maktens bluff, att kejsaren inte har några kläder. Han hade kunnat ena både invandrare och etniska svenskar mot makten och deras agenda. Det hade blivit ett enormt problem när man har som taktik att ta och behålla makten genom att härska och söndra.

När du utmanar den rådande makten och dess långsiktiga agendor för ett helt land och inte låter dig köpas, skrämmas eller tystas. Då återstår endast att personen måste likvideras. Så om det är ett mord då är det gemensamt beordrat av Brödraskapet aka Frimurarorden och Illuminaterna.
Citera
2017-12-16, 19:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
Du är ett dåligt skämt. Dom flesta västländer fräts inifrån av massinvandringen och har fullt med förrädare som redan orsakat er oreparerbar skada. Dina tomma hot om någon västlig resning och massrepartiering förblir bara tomma hot.

OK, du har rätt till din åsikt.

Framtiden får visa vem som har rätt.
Citera
2017-12-16, 19:13
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Tror du på fullaste allvar att människor som brukar droger, och inte sysslar med någon annan sorts kriminalitet, hamnar i fängelse? Visst att du kan åka in om du grips med en mängd kokain, men tack och lov så pågår det ingen specifik jakt på folk som nyttjar narkotika.

Det är ju det som talar för att liemannen Robert och hans hejdukar har varit igång, skulle bechir ta såna risker när han vet vilka som vill åt honom? Och är det bekräftat att han hade hjärtproblem?

Lyssnade på gransknings Sverige anmälan på Youtube, och skulle det vara en konspiration mot bechir och svenskarna, så kommer vi sannolikt aldrig få reda på hur det har gått till. Mer eller mindre lika händelser har förekommit under svensk modern historia, och då har det alltid tystats ner, eller så har man gett mindre troliga förklaringar.
Tänker såklart på Palme, Cats Falck och Carl Algernon.

tror ingenting, utan jag vet!
Skulle en känd person som var obekväm använt droger skulle vissa organisationer som har miljoner med miljoner av kronor gjort ALLT för att få fast honom.
Kan du ens lagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in