Citat:
Ursprungligen postat av
TeamJesus
borskungen
Polisen verkar inte vilja utreda det här, trots alla oklarheter som råder kring Rabanis död. Man kan fråga sig varför.
"– Vi har rubricerat det som ett dödsfall utan misstanke om brott."
https://samnytt.se/polisen-vi-utrede...r-rabanis-dod/
Förtroendet för polisen kommer att minska ytterligare när man agerar på det här sättet.
---------------------------------------
det är standard att utreda ett mord på någon som dör under 50+. Men nä nu är det inget att se. det LUKTAR VÄLDIGT ILLA I SWEDALA!!
--------------------------------------
Lägg aldrig ditt hopp på människor här på jorden bror, du kommer alltid bli besviken.
------
Men vad är det ni inte fattar med att Bechir var tämligen okänd samt att videon om Aschberg är på sin höjd intressant men knappast något man höjer ögonbrynen av. Det var för fan inte stjärnscoop, inte ens nära ett scoop alls. Det var som att läsa upp en uppsats på gymnasiet, fullt med information om farfar Aschberg osv. Jag sliter fan mitt hår a' la matadoren i tjuren Ferdinand när jag genomlider de genuina foliehattsdårarnas teorier.
Oavsett om det är Bechir (vila i frid) eller någon annan som har dött, så får t ex. Polisen (eller sjukvården) i uppdrag att se över vad som har hänt. Om de sen kommer in till ett helt normalt hem där en person ligger död utan minsta tillstymmelse till kamp, blod eller motsvarande (typ ligger död i sängen, golvet) så gör man inget mer. Det är förbannat vanligt med dessa dödsfall (inte med det sagt 30-åringar som dött av hjärtinfarkt), absolut inget uppseendeväckande.
Sen är det för fan INTE standard att utreda ett dödsfall som mord, bara för att för att man dör under 50 års ålder. Dör en ung person av t ex. hjärtinfarkt gör man sannolikt en klinisk obduktion för att se vad som orsakade infarkten.
Finns det misstanke om t ex. brott- eller vård som har föranlett dödsfallet inleder man en rättsmedicinsk obduktion.
Det vore total jävla IDIOTI att polisen drog igång en mordutredning när ALLTING pekar på ett 100% normalt dödsfall i hemmet, inse hur många som dör årligen i Sverige. Det skulle bli en jävla kakafoni (99,999% meningslös också) om man utredde alla dödsfall som mord. Sen är det exakt som jag skrev i början, polisen som dök upp på plats hade nog sannolikt absolut INGEN aning om vem Rabani var.
Sist men inte minst, om läkaren gör en klinisk undersökning som pekar på t ex. ett medfött hjärtfel inte fan går det då att hitta på att personen har blivit mördad. Inte ens om man har lika vild fantasi som har påvisats i den här tråden. "Aha! Sionister har infiltrerar Sverige, med en pulskanon har de skapat ett medfött hål i hjärtkamrarna".