Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
En ganska udda motiv för att ta livet av sig, tycker du inte, jude? Du får det att låta som att löftet om det här stora scoopet var hans stora livslögn som han levt på sedan 18-årsdagen, vilket det knappast var. Jude.

Det finns folk som tagit livet av sig för mindre.
En psykiskt instabil invandrare som förmodligen insåg sin livslögn och att det luftslott han byggt upp var på väg att raseras. Klockrent fall. Han tog livet av sig.
Citera
2017-12-19, 21:54
Medlem
Aschberg lär gå med och kolla bakom sig ett tag nu.

Hans sista ord är otroligt starka. Uppmanar nästan till Revolt.
Man blir tårögd att Sionisterna har sådan makt, varför var dom tvunga o döda han? Jag vet att han förenade höger,vänster,invandrare för attackera riktiga boven. Sionistmedian. Om man inte störtar den så är man inte fri.
https://www.youtube.com/watch?v=vO4zybpiudU
Citera
2017-12-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
juniperbay har fått sina inlägg rapporterade av mig han är snart på en veckas betänketid kanske kan han ägna den i Israel? bloggen som någon länkade var står det ens att Rachid har skrivit en enda av de raderna och om han har det ser jag fortfarande ingen antisemitsm han talar om rika människor, tror ni att han hackade på fattiga judar som inte gör ont? Nej precis

Bechir var inte antisemitism han älskade bara sitt land, det har jag bevis på

Haha du är bra blind du.https://imgur.com/a/sDQSt
Eller ska du försöka hävda att det är någon annan som har skrivit texten.
Då får du allt bevisa det också.
Anmäl mina inlägg hur mycket du vill. Tror du verkligen att jag kommer gråta blod över att inte få se era korkade inlägg.
Citera
2017-12-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kazino
Aschberg lär gå med och kolla bakom sig ett tag nu.

Hans sista ord är otroligt starka. Uppmanar nästan till Revolt.
Man blir tårögd att Sionisterna har sådan makt, varför var dom tvunga o döda han? Jag vet att han förenade höger,vänster,invandrare för attackera riktiga boven. Sionistmedian. Om man inte störtar den så är man inte fri.
https://www.youtube.com/watch?v=vO4zybpiudU

Jösses snacka om neddrogad. Jag ändrar mig han tog inte sitt liv utan han knarkade ihjäl sig.

Aschberg bryr sig inte ett dugg om en obetydlig hittepåjournalist.
Citera
2017-12-19, 21:59
Medlem
tokidokis avatar
Hoppas att Rabani inte blir den siste anständige palestinern. Oftast är dessa blott en spegelbild av zionisten då båda grupperna hatar oss. Därjämte vill palestinerna fördriva alla judar från Palestina liksom judarna vill fördriva dem.
Generellt är de således av samma skrot och korn.
Citera
2017-12-19, 22:31
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
Hoppas att Rabani inte blir den siste anständige palestinern. Oftast är dessa blott en spegelbild av zionisten då båda grupperna hatar oss. Därjämte vill palestinerna fördriva alla judar från Palestina liksom judarna vill fördriva dem.
Generellt är de således av samma skrot och korn.
Bra att judehataren dog. Må det gå så med alla dessa vita män som är antisemiter! Hans hatbudskap kommer att glömmas...
Citera
2017-12-19, 22:35
Medlem
Det var en intressant händelseutveckling detta efter att han besökte RA.
Jag måste faktiskt säga att det verkar som om att det slog fel, ifall de nu har mördat honom som många säger. De ville tysta honom, men historian börjar nu sprida sig snabbt runtom i Sverige, samt runtom i världen!

Hoppas att vi får ut någonting utav denna tragiska händelse, och glöm för den delen aldrig att Robert Arselbergs familj var med och finansierade Bolsjevikerna(100 miljoner+ mördade på grund av dem).
Det är det viktigaste att vi får ut, så att folk förstår vilka det är som jobbar/styr inom våran "mediaelit".
Citera
2017-12-19, 22:46
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Polisen fann inga spår på inbrott och inget yttre våld.

Källa på det?

Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Men kom igen, jag kan förstå om man anar ugglor i mossen när det gäller nån som Jörg Haider, men den här snubben var liksom inte på den nivån om man säger så. Han, ett hot enligt Mossad? För att han hade en blogg och gjorde YouTube videos där han försöker klämma åt makthavare + går hem till en av dem en (1) gång och bråkar lite med hans fru? Tja då är det ganska många som borde mördats vid det här laget. Finns skribenter här på Flashback som antagligen haft större inflytande på folkopinionen än denne Rabani, folk med resurser skulle lätt kunna ta reda på vilka de är och likvidera dem. Ändå sker det inte.

Alltså, jag håller ju med om att sannolikheten är mycket liten.

Men samtidigt är även det som bevisligen har hänt, att en ung kille bara gått och dött precis efter att han blivit hotad av en medlem av en maktsfär i Sverige, och precis före ett påstått släpp av "bättre" material, så oerhört osannolikt.

Ibland inträffar det mycket osannolika. I detta fallet har bevisligen något mycket osannolikt inträffat. Men vi vet just nu inte, och antagligen kommer vi aldrig få veta, exakt vilket av de mycket osannolika scenarierna som har inträffat. Detta kommer bli en i raden av svenska konspirationsteorier, som Cats Falck och Algernon t.ex. Även detta otroligt mystiska händelser utan tydligt svar där vissa hävdar sig veta bestämt.
Citera
2017-12-19, 22:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Källa på det?

Alltså, jag håller ju med om att sannolikheten är mycket liten.

Men samtidigt är även det som bevisligen har hänt, att en ung kille bara gått och dött precis efter att han blivit hotad av en medlem av en maktsfär i Sverige, och precis före ett påstått släpp av "bättre" material, så oerhört osannolikt.

Ibland inträffar det mycket osannolika. I detta fallet har bevisligen något mycket osannolikt inträffat. Men vi vet just nu inte, och antagligen kommer vi aldrig få veta, exakt vilket av de mycket osannolika scenarierna som har inträffat. Detta kommer bli en i raden av svenska konspirationsteorier, som Cats Falck och Algernon t.ex. Även detta otroligt mystiska händelser utan tydligt svar där vissa hävdar sig veta bestämt.
Osannolikt scenario är att kackerlackan Bechir skulle anses vara ett hot. Skicka något han gjort av reell substans med en förklaring så ska jag kolla.
Citera
2017-12-19, 22:51
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Källa på det?

.

Det vet ju bara de poliser och ambulanspersonal som var på plats; ingen brottsutredning har inletts så det finns bara en sådan verksamhetsanteckning eller vad det heter, inga offentliga handlingar.
Citera
2017-12-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Osannolikt scenario är att kackerlackan Bechir skulle anses vara ett hot. Skicka något han gjort av reell substans med en förklaring så ska jag kolla.

Han blev kontaktad av SÄK att han skall vara försiktig eller nåt liknande.
Citera
2017-12-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Menar du "agendastyrda"? Och vad menar du med att hen ska gå tillbaka till AB och TV4?

Det är svårt att förstå, men med "Agenda styrda" menade Ollonet med 99.9% sannolikhet just agendastyrda. Jag vet, det är rätt hög klass på detta. Men försök att förstå.
Med att gå tillbaka till AB och TV4 menar Ollonet att juniperbay ska lämna tråden (sluta läsa/skriva) och återgå till att scrolla igenom Aftonbladet (svensk tidning) och TV4 (svensk TV-kanal).

Hoppas jag gjorde det förståeligt. Hojta (eller hellre PM) om du behöver ytterligare beskrivning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in