Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Agree.
Denna tråd har fullständigt spårat ur (nåja, den var urspårad redan igår).
Rörande obduktionsfrågan har jag oerhört svårt för foliehattar som inte förstår 1+1, men håller absolut med om att det är dags att släppa den frågan. Vi kommer helt enkelt inte längre.
Egentligen borde man låsa tråden tills något av substans har släppts.
ja jag har respekt och jag sörjer fortfarande bechir, en del av mig är borta för alltid.
bästa vore om du bara kunde fullföljt och stuckit som du sagt nu 3 gånger, stick brinn, har du inte en kompis som bevhöver dig då den ska ta sitt liv.. hittar på gör du också, undrar varför? Varför ljuger du?
tvi tvi tvi
sedan förstår jag inte hur ni troll tänker som säger att informationen kommer komma, jaha hur då? Om kroppen begravs på fredag och ingen utredning har genomförts överhuvudtaget jaha då?
nu tror jag inte han har mördats men måste säga att det verkar otäckt lätt att döda med gifter eller annat som kan orsaka hjärtattacker eller liknande, inget blod och så utreder polisen inte, det har de sagt rakt ut!
Jag vet nog ungefär precis vad som har hänt och det borde ni också göra vid det här laget. jag antar ni väntar på en video av förloppet