Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-20, 23:12
Medlem
sylvaticums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantera1776
Allt det där du skrev är bara på hittat från din sida. Vänstern älskar ju att använda ryssland som synda bockar. t.ex Amerikanska valet.

Här är ett citat från Egor som bevisar motsatsen till ditt på hittade skit snack.

https://samnytt.se/darfor-ar-det-vik...is-dod-utreds/

Med tanke på hur du behandlar svenska språket är kanske du också en liten ryss?
Att egor slänger in en brasklapp bevisar ingenting. Varför driver han inte samma kampanj kring william petzell? Han kanske också mördades av onda facebook judar?
Citera
2017-12-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Agree.
Denna tråd har fullständigt spårat ur (nåja, den var urspårad redan igår).

Rörande obduktionsfrågan har jag oerhört svårt för foliehattar som inte förstår 1+1, men håller absolut med om att det är dags att släppa den frågan. Vi kommer helt enkelt inte längre.

Egentligen borde man låsa tråden tills något av substans har släppts.

ja jag har respekt och jag sörjer fortfarande bechir, en del av mig är borta för alltid.
bästa vore om du bara kunde fullföljt och stuckit som du sagt nu 3 gånger, stick brinn, har du inte en kompis som bevhöver dig då den ska ta sitt liv.. hittar på gör du också, undrar varför? Varför ljuger du?
tvi tvi tvi

sedan förstår jag inte hur ni troll tänker som säger att informationen kommer komma, jaha hur då? Om kroppen begravs på fredag och ingen utredning har genomförts överhuvudtaget jaha då?
nu tror jag inte han har mördats men måste säga att det verkar otäckt lätt att döda med gifter eller annat som kan orsaka hjärtattacker eller liknande, inget blod och så utreder polisen inte, det har de sagt rakt ut!

Jag vet nog ungefär precis vad som har hänt och det borde ni också göra vid det här laget. jag antar ni väntar på en video av förloppet
Citera
2017-12-20, 23:41
Medlem
Passepartouts avatar
Fanatiker från vänster och höger gör allt för att kapa tråden. Antingen är Rabani en dödsknarkarnazist, eller Aschberg en mördare; glorian åker av och på beroende på vem som för tillfället spyr ut sin galla.

Känslostormar är opålitliga, de har en tendens att förvrida fattningsförmågan. Jag föreslår ett sansat tänkande.

Förhoppningsvis kommer information ut senare, både om dödsorsak och materialet Rabani satt på. Om orsaken var en olycka eller en sjukdom skulle nog familjen ha gått ut med detta. Vid självmord vill familjen självklart inte exponera det; befarar man ett brott är det klokast att vara förtegen och samla information.

Självmord eller mord är mina gissningar.
Senast redigerad av Passepartout 2017-12-20 kl. 23:45.
Citera
2017-12-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Fanatiker från vänster och höger gör allt för att kapa tråden. Antingen är Rabani en dödsknarkarnazist, eller Aschberg en mördare; glorian åker av och på beroende på vem som för tillfället spyr ut sin galla.

Känslostormar är opålitliga, de har en tendens att förvrida fattningsförmågan. Jag föreslår ett sansat tänkande.

Förhoppningsvis kommer information ut senare, både om dödsorsak och materialet Rabani satt på. Om orsaken var en olycka eller en sjukdom skulle nog familjen ha gått ut med detta. Vid självmord vill familjen självklart inte exponera det; befarar man ett brott är det klokast att vara förtegen och samla information.

Klarsynt analys som alla logiska människor gör.
Mord eller olycka och kroppen skulle obducerats.
Citera
2017-12-20, 23:52
Medlem
mr.demons avatar
Ni som är hardcore fans av Bechir, kommer ni att gå på begravningen?
Citera
2017-12-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ni som är hardcore fans av Bechir, kommer ni att gå på begravningen?

vågar helt enkelt inte. ska nog gå till graven någon gång och be
Citera
2017-12-21, 00:09
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
vågar helt enkelt inte. ska nog gå till graven någon gång och be

Vad menar du ska hända då? Han bror har ju skrivit att han inte kommer att släppa in media, eller att göra det till nåt politiskt.
Citera
2017-12-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout

Det är väl även möjligt att familjen helt enkelt inte har ork nog att lägga ut information om dödsfallet, tänker mig att det är jobbigt nog utan att behöva förklara saker.

Med tanke på det intresse som finns kommer sannolikt familjen förklara vad som hänt när allt lugnat ned sig, men vi måste ge dem tid att bearbeta detta. Det är trotts allt en nära familjemedlem de förlorat plötsligt. Jag kan inte föreställa mig hur de mår, detta är ett öde jag inte önskar någon.

Materialet han satt på ligger väl med största sannolikhet kvar på hans dator som numera ingår i dödsboet, även detta kommer sannolikt presenteras när det lugnat ned sig då Bechir nog gärna velat se det släppt.

Vid ett plötsligt dödsfall tänker man inte logiskt, tror det är för tidigt att dra slutsatser utifrån familjens tystnad. Det här är något oerhört personligt och jag har full förståelse för att de inte vill vara aktiva på sociala medier och spä på teorier/svara på folks frågor.

Låt de sörja ifred och så ska ni se att informationen kommer för eller senare.
Citera
2017-12-21, 00:44
Medlem
Vem hitta kroppen? Dog Bechir ensam?
Citera
2017-12-21, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Vem hitta kroppen? Dog Bechir ensam?

Vi har ingen information om det än.
Citera
2017-12-21, 00:46
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
.
och om det är så att han begick självmord kan man dra slutsatsen att personer som har hatat på nätet kan ha bidragit till det beslutet!

Vad fan är det här för jävla trams. Självmord via att hjärtat lägger av. Dumfan.
Citera
2017-12-21, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Vad fan är det här för jävla trams. Självmord via att hjärtat lägger av. Dumfan.

Än en gång, det finns inga som helst objektiva belägg för att det var hjärtfel som var dödsorsaken.
Det enda vi har är TS inlägg om att det skulle handla om hjärtfel.
Dödsorsaken är således fortfarande okänd från ett objektivt perspektiv.

Tillägg: Med det sagt menar jag inte att stödja teorin om självmord.
Konstaterar endast att vi vet väldigt lite om detta dödsfall.
Senast redigerad av Nulb 2017-12-21 kl. 00:50. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in