2018-01-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Jag ser balkan-folken som 50/50 folk, en del kan smälta in som vilka européer som helst, dock räknar jag inte in albaner eller den muslimska delen där mer eller mindre alla bör deporteras.

Nja, många albaner jag stött på har varit välintegrerade och välutbildade. Men visst finns det rötägg från alla nationaliteter.
Citera
2018-01-02, 01:00
Medlem
Mvks avatar
EABT:

Gillar dina videos och har följt dig sen din "skogsvideo" droppade.
Följer dig både på YT och Facebook.
Kanske rent av får tummen ur och donerar en slant på patreon också, i så fall skulle det vara 1a ggn jag gjorde något sådant, helt enkelt för att inte mycket saker/människor intresserar mig tillräckligt.

Du skulle gärna fått korta ner dina videos en aning.
Jag vet att det är svårt när man har mycket relevant som man vill lägga fram, jag har själv svårt att hålla saker kort och koncist, både i text och tal.

Det du kan göra är att dela upp dina videos i delar på typ 8-10 min vardera.
Händer att jag ibland kollar 20 min av en video för att sen pausa och springa ner till Konsum och sen ringer nån polare och då glömmer man av att fortsätta kolla på videon.
Om du portionerar ut ditt budskap i mindre portioner (ex 3x10min) så blir det mer lättsmält för den stora massan då dina videos innehåller mycket fakta och tempot är rätt högt.

För övrigt så passar talesättet "You're damned if you do, and you're damned if you don't" bra in på din och många andra skötsamma invandrares situation.
I blattarnas ögon är man en husblatte samtidigt som dom mest råbarkade nazzarna inte accepterar en för man trots allt är utlänning.
Det går liksom inte att sätta in 1 miljon renrasiga arier i en tidsmaskin och åka tillbaka i tiden för att få ett renrasigt land, man får ju spela med vad man har.
Finns en hel del invandrare som tycker att landet är på väg åt fel håll och inte är blyga med sina åsikter.
Nima Dervish, Tino, EABT, Mustafa Panshiri, Rabani (RIP) osv

Vill du vara "anonym" ska du självklart vara det och ni som försöker gräva fram hans adress och dylik är ynkliga.

Bara av ren nyfikenhet
Säg att helvetet fryser till is och SVT vill ha dig i någon morgonsoffa eller debattprogram, skulle du fortsätta kalla dig för EABT?

Vad är ditt nästa move?
Uppenbarligen är du ett ess på att uttrycka dig och har kloka åsikter, hur går du vidare?
Du kan väl inte sitta i en svettig lägenhet och göra YT-videos hela livet (även om dom är klockrena).
Förstår du var jag vill komma?
Är det nån som hört av sig för något samarbete?
Du måste ju få minst ett dussin erbjudanden om dagen.
Citera
2018-01-02, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detsnoar
Nja, många albaner jag stött på har varit välintegrerade och välutbildade. Men visst finns det rötägg från alla nationaliteter.
Och låt mig gissa, dessa albaner var väldigt etnocentriska och nationalistiska när det kommer till Albanien, men sossar som klagar på rasism här i Sverige?
Citera
2018-01-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Och låt mig gissa, dessa albaner var väldigt etnocentriska och nationalistiska när det kommer till Albanien, men sossar som klagar på rasism här i Sverige?

Ja, mycket möjligt. Lite dubbelmoral kanske. Kosovoalbaner verkar dock vara starkt emot invandringen från MENA (av de jag talat med). Vem hade trott att Balkan kom att bli det enda geografiska området i Europa (inklusive Polen, Ungern och baltiska länderna) utan icke-europeisk invandring? Tror de känner sig ganska nöjda över att inte ha hunnit bli EU-medlemmar än.
Citera
2018-01-02, 14:44
Medlem
30 sidor och ingen har ens listat ut vilken stad han kommer ifrån, haha. Första gången Flashback torskar?
Citera
2018-01-02, 15:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
30 sidor och ingen har ens listat ut vilken stad han kommer ifrån, haha. Första gången Flashback torskar?

Kan det vara för att flashbacks medlemmar inte vill snoka?
Citera
2018-01-02, 16:08
Medlem
Citat:

Tror det finns en del som har listat ut hans identitet, men som inte ser något värde i att skriva ut det.

Jag såg det som en utmaning att lista ut hans riktiga namn och adress och lyckades hitta ett namn som med 99% sannolikhet är hans efter bara en liten stund med hjälp av alla spekulationer i den här tråden och på andra sidor på internet.

Det var dock en stor slump att jag hittade namnet för google gav en träff på ratsit med ett typiskt balkan namn som i övrigt var helt orelevant till vad jag sökte på.

Kollade upp det namnet och det var lite väl många sammanträffanden för att inte vara EABTs riktiga identitet. Namnet är typiskt bosniskt, åldern stämmer, bostadsorten är i rätt del av sverige baserat på spekulationerna och killen driver dessutom ett företag som mycket väl skulle kunna kopplas till det EABT gör.

Googlade därefter namnet som jag misstänkte tillhöra EABT och kommer då till ett bosniskt forum där de diskuterade Sverige. En länk till EABTs videor postas där och några inlägg senare i tråden nämns namnet jag hittade via google där postaren använder namnet som synonym till EABT.

Killen blev alltså troligtvis uthängd på ett bosniskt forum redan för flera år sedan av nån random som verkar veta vem EABT är IRL.

Kan dock ha fel, men tänker inte skriva namnet här så nån kan ta reda på det åt mig.
Citera
2018-01-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neutralspace
--- Googlade därefter namnet som jag misstänkte tillhöra EABT och kommer då till ett bosniskt forum där de diskuterade Sverige. En länk till EABTs videor postas där och några inlägg senare i tråden nämns namnet jag hittade via google där postaren använder namnet som synonym till EABT.

Killen blev alltså troligtvis uthängd på ett bosniskt forum redan för flera år sedan av nån random som verkar veta vem EABT är IRL.

Kan dock ha fel, men tänker inte skriva namnet här så nån kan ta reda på det åt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av EsterAmin
Han outades redan 2015, och hans namn är inte svårt att hitta med hjälp av det han själv postat i tråden. (Inget jag tänker skriva ut.)

För den seriösa grävaren: Vem handhåller kameran i vissa av filmerna?
Citera
2018-01-03, 12:39
Medlem
tomyhockeys avatar
Han är som alla andra Ljug-oslaver som ljuger för att skaffa kompisar uppmärksamhet pengar jobb allt, han är lågutbildad mumlar . Alla från Ljug-oslavien är kriminella se hur deras land see ut .
Citera
2018-01-03, 14:18
Medlem
kalkryggars avatar
Finns det inget roligt skvaller om blatten istället för att man tvingas läsa 30 sidor huruvida han skall hängas ut eller inte.
  • Jobbar han eller är han bidragstagare
  • Pluggar han hålen på tjejer eller killar?
  • Har han någon talang? Pingis, matte, löpning
  • Syskon, föräldrar ...någon kändis i släkten?
  • osv...

Kan man få den här tråden att bli som alla andra skvallertrådar? Den här 30 sidor långa hit-och-ditandet om han skall hängas ut eller inte kan knappast vara topic utan borde väl äga rum i någon regeltråd istället?

Några meningar som svara på andra frågor ges i enstaka inlägg men blandas med om han skall hängas ut eller inte så det blir inget vettigt av det.

Fokus nu på topic!

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan det vara för att flashbacks medlemmar inte vill snoka?

Flashbacks medlemmar brukar snoka som bara fan och hänger ut folk kors och tvärs ofta med felaktig information och ofta läggs känslor om den uthängda på av den som hänger ut.

Den här tråden visar det stora hyckleriet hos "flashbacks medlemmar". Missförstå mig inte, jag har inget intresse av att se blatten uthängd. Men har svårt för inlägg som du gör som är så totalt felaktiga dom kan bli.

Citat:
Bra jobbat! Men skriv inte namnet här. Sitter säkert många journalister och vänsterkräk som bara väntar på det så de kan attackera honom. Men skicka gärna ett PM om du vill, skulle också vilja se.

Inlägg som ditt ser man ofta på Flashback och jag undrar alltid om det är författaren av inlägget som är totalt hjärndöd eller om författaren hoppas på att det är läsarna som är totalt hjärndöda?
  • Du vill inte att namn skall komma fram
  • Men du vill att någon skall skicka PM till just dig med namn?

Vad är det som säger att inte just du skulle tillhöra "journalister och vänsterkräk".

Så typiskt "flashbacks medlemmar".
Citera
2018-01-03, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Inlägg som ditt ser man ofta på Flashback och jag undrar alltid om det är författaren av inlägget som är totalt hjärndöd eller om författaren hoppas på att det är läsarna som är totalt hjärndöda?

Vad är det som säger att inte just du skulle tillhöra "journalister och vänsterkräk".

1.Jag vill inte att namnet ska framkomma offentligt eftersom EABT kan tvingas sluta filma om det händer.
2. Om du läser genom resten av mina inlägg så kommer du snabbt förstå att jag varken är vänster eller journalist.
3. Din mamma är en hora som suger min kuk varje dag.
Citera
2018-01-03, 15:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Finns det inget roligt skvaller om blatten istället för att man tvingas läsa 30 sidor huruvida han skall hängas ut eller inte.
  • Jobbar han eller är han bidragstagare
  • Pluggar han hålen på tjejer eller killar?
  • Har han någon talang? Pingis, matte, löpning
  • Syskon, föräldrar ...någon kändis i släkten?
  • osv...

Kan man få den här tråden att bli som alla andra skvallertrådar? Den här 30 sidor långa hit-och-ditandet om han skall hängas ut eller inte kan knappast vara topic utan borde väl äga rum i någon regeltråd istället?

Några meningar som svara på andra frågor ges i enstaka inlägg men blandas med om han skall hängas ut eller inte så det blir inget vettigt av det.

Fokus nu på topic!

Flashbacks medlemmar brukar snoka som bara fan och hänger ut folk kors och tvärs ofta med felaktig information och ofta läggs känslor om den uthängda på av den som hänger ut.

Den här tråden visar det stora hyckleriet hos "flashbacks medlemmar". Missförstå mig inte, jag har inget intresse av att se blatten uthängd. Men har svårt för inlägg som du gör som är så totalt felaktiga dom kan bli.

Hur kan det vara en felaktig iaktagelse när vi kommer fram till samma sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in