EABT:
Gillar dina videos och har följt dig sen din "skogsvideo" droppade.
Följer dig både på YT och Facebook.
Kanske rent av får tummen ur och donerar en slant på patreon också, i så fall skulle det vara 1a ggn jag gjorde något sådant, helt enkelt för att inte mycket saker/människor intresserar mig tillräckligt.
Du skulle gärna fått korta ner dina videos en aning.
Jag vet att det är svårt när man har mycket relevant som man vill lägga fram, jag har själv svårt att hålla saker kort och koncist, både i text och tal.
Det du kan göra är att dela upp dina videos i delar på typ 8-10 min vardera.
Händer att jag ibland kollar 20 min av en video för att sen pausa och springa ner till Konsum och sen ringer nån polare och då glömmer man av att fortsätta kolla på videon.
Om du portionerar ut ditt budskap i mindre portioner (ex 3x10min) så blir det mer lättsmält för den stora massan då dina videos innehåller mycket fakta och tempot är rätt högt.
För övrigt så passar talesättet "You're damned if you do, and you're damned if you don't" bra in på din och många andra skötsamma invandrares situation.
I blattarnas ögon är man en husblatte samtidigt som dom mest råbarkade nazzarna inte accepterar en för man trots allt är utlänning.
Det går liksom inte att sätta in 1 miljon renrasiga arier i en tidsmaskin och åka tillbaka i tiden för att få ett renrasigt land, man får ju spela med vad man har.
Finns en hel del invandrare som tycker att landet är på väg åt fel håll och inte är blyga med sina åsikter.
Nima Dervish, Tino, EABT, Mustafa Panshiri, Rabani (RIP) osv
Vill du vara "anonym" ska du självklart vara det och ni som försöker gräva fram hans adress och dylik är ynkliga.
Bara av ren nyfikenhet
Säg att helvetet fryser till is och SVT vill ha dig i någon morgonsoffa eller debattprogram, skulle du fortsätta kalla dig för EABT?
Vad är ditt nästa move?
Uppenbarligen är du ett ess på att uttrycka dig och har kloka åsikter, hur går du vidare?
Du kan väl inte sitta i en svettig lägenhet och göra YT-videos hela livet (även om dom är klockrena).
Förstår du var jag vill komma?
Är det nån som hört av sig för något samarbete?
Du måste ju få minst ett dussin erbjudanden om dagen.