Citat:
Ursprungligen postat av
solarisX
1.Jag vill inte att namnet ska framkomma offentligt eftersom EABT kan tvingas sluta filma om det händer.
2. Om du läser genom resten av mina inlägg så kommer du snabbt förstå att jag varken är vänster eller journalist.
3. Din mamma är en hora som suger min kuk varje dag.
1,2. Men ärligt. Är du så dum på riktigt? Hela din profil kan ju vara en teater just för att kunna lura svagbegåvade att skicka info till dig via PM. Det vore inte heller första gången i så fall som en användare gör detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Fast alltså. Det är nog helt enkelt inte samma användare som vill hänga ut folk till höger och vänster som gillar EAB. "Flashbacks medlemmar" är liksom ingen homogen massa.
Nä inte det jag säger. Men 30 sidor med användare som lägger mycket tid på att uttrycka sin vilja att lägga locket på. Jag har genom åren sett rätt sjuka uthängningar utan att någon sagt ett ord. Jämför det med 30 sidor här.
Jag känner en man som har blivit uthängd här. Han var debattör som vill försvara nuvarande prostitutionslag. Mängder med påhittade förnedrande saker skrevs om honom.
Jag vet en tjej som har blivit utsatt för mobbning i skolan efter att hon blivit uthängd i farten som ett brottsoffer. Ett sexualbrottsoffer som här på Flashback kunde läsa att hon var en hora som förtjänade det. Inte ett inlägg till hennes försvar och flera moderatorer plus admin sa att de inte kunde ta bort inläggen. Dom finns fortfarande kvar efter många år.
Jag skulle säga att detta på så vis är hyckleriets paradis när det istället blir som i den här tråden. Märk nu att jag inte värderar tanken på om någon skall hängas ut eller inte. Det är just hyckleriet jag vill skämskudde för. Jag vet själv vad blatten heter och bor (inte exakt) men vet ingen anledning till att skriva just detta nu
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Skatt på det och det blir ca 8000 SEK per månad. Lite över soc nivå då. Antar att gällande YT-videos så blir det inte så mycket för reklam om man bara är lite mot PK-strömmen.
Har varit en del snack om detta hur lite då de som inte är ombord gällande PK tjänar då folk är på direkt om de bara råkar se t.ex en IKEA-video i deras videos och IKEA då efter klagomål säger till att man inte vill synas där. Medan då de som gör löjliga videos som t.ex då Jockiboi drar in hur mycket som helst.
Patreon är väl gåvor och gåvor skattar man väl inte för. Eller har dom ändrat det eftersom så mycket patreon och swish idag är folks "löner". Man kan istället fråga sig vad alla som vill förbjuda tiggeriet säger om det. NMR skulle vara intressanta att fråga. Dom säger att dom vill stoppa tiggeriet, samtidigt som dom själva tigger via Hatreon + andra sätt. Där har vi hyckleri igen.
Vad säger blatten. Är han en sån som vill förbjuda tiggeriet? Hur skall han göra då. Jobba. Han ser inte ut som en som gärna jobbar.