2018-01-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Har för mig att polisen hade sökhund i det akuta skedet. MPS sökte väldigt många gånger inom det området väskorna hittades, förmodligen för att inte missa något om ens några tillhörigheter.

Sen vet jag att det skrevs här i tråden att det skulle sökas eller hade sökts vid hällabrottet och bortom det. Det var nog under senhösten.

Tror det kan vara svårt att söka planlöst och kanske är det även därför söken varit så koncentrerade till platsen som man helt säkert vet att Patrik var på, nämligen där väskorna lämnades. I.o.m att inget tyder på att någon annan dumpat hans väskor så får man troligen gå på att just Patrik lämnat de där.

Funderar på att åka dit idag igen men vet egentligen inte vart man ska kolla denna gång. Många Hallsbergbor gick man ur huset och kollade de platser som var tänkbara när Patrik försvann, men har de missat någon plats?

Jag är nyfiken på alla tänkbara ställen och inte bara övergivna hus.. Grottor, dansbanor (nämnde någon).. helt enkelt ställen man kan gå undan och vara i fred.

Hur gick det, kom du iväg idag?
Har också för mig att ”Hällabrottet” söktes av flera gånger. Och ang spårhund - var det inte någon dag efter försvinnandet, som de hade med den? Minns det som att många ”retade” sig på att den inte var med från början, eller blandar jag ihop saker o ting nu..?
Citera
2018-01-06, 19:45
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Har också för mig att ”Hällabrottet” söktes av flera gånger. Och ang spårhund - var det inte någon dag efter försvinnandet, som de hade med den? Minns det som att många ”retade” sig på att den inte var med från början, eller blandar jag ihop saker o ting nu..?

Jag kom iväg och har följt Patriks väg om man går efter de observationer. Nu behöver jag ett bra ställe att ladda upp bilder.

Kommer skriva ett inlägg lite senare, men bara tittar in lite snabbt.

Bilder och info kommer.. även tankar och funderingar och självklart svar på PM.
Citera
2018-01-07, 08:13
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Kom iväg till Hallsberg och denna gång valde jag att följa Patriks väg efter observationerna.

Första gången vi var där så kikade vi i de flesta brott runt hällabrottet samt att vi skulle titta efter platsen där väska 2 hittades (vilket var fel plats) men vi hamnade i stället vid gärde 2.

Efter igår så känner jag mig ganska säker på Patriks väg, i varjefall en del av den och i mina ögon finns han inte kvar i området runt väskorna.
Varför? För att observationerna verkar stämma. Den vägen som han gått (enl obs) är raka vägen och han kan lätt ha gått utan att få så många ögon på sig.

Patrik tar sig från glasövergången och rakt ner i industriområdet där Woody och Pikab finns. Han hamnar i ett vägskäl, ett T-kors där han har Lästmakaregatan i ryggen, Industrigatan till vänster och Ralavägen till höger. Framför sig (bakom byggnaderna) ligger gärde 1.

Woody ligger framför till vänster och Pikab framför till höger.

Han väljer då att gå till höger och följa Ralavägen. Innan det så lämnar han av sin tunga väska där han står, vid ett Elskåp för att följa vägen som syns i bild.

När han har kommit en bit så märker han att vägen tar slut för där finns bara en plats företagen tömmer sten och liknande. Bild

Han väljer att gå tillbaka längst Ralavägen men går inte ända fram till platsen han lämnade väskan, utan viker i stället av bakom Pikab så han nu står vid ett Dike som gränsar av industriområdet från Gärde 1.

Diket är ganska brett och djup men på några ställen går det bra att komma över och ut på Gärde 1. Bild. Bild. Bild. Det är också här jag tror att Patrik gått över. Varför? Den vägen är rakt på och han i stället skulle ha gått runt så hade han fått ta sig tillbaka på Ralavägen, gått rakt fram på Industrigatan, fått gått ur hela industriområdet genom att gå upp till vänster (mot stationens riktning) och gått runt Volvo där han skulle ha hamnat bakom Dollarstore som finns efter Gärde 2 och behövt vända tillbaka för att lämna väska 2 där den hittades.

Väska 2 plats .Här är det omtalade svåra, djupa diket där det nämnts att det absolut inte funnits en chans att Patrik tagit sig över eller ens fått över ryggsäcken på, annat än om den kastats från en bil! FEL. Även moster Agda 90 år klarar det med lite hjälp.

Alla vet hur ett dike ser ut och att det aldrig är lika brett hela vägen. Dels beror det på hur jordmassorna i sidovallarna ligger men även på rötter och växtlighet.

Patriks väska hittades bakom sly och buskar. Men den vegetationen finns bara på 3-4 meters sträcka. Resten av diket kan man kliva/hoppa över trots att det finns lite vass på en del ställen. Djupast och bredast är det såklart där sly och buskarna växer.
Bild

Bild
Bild.

När jag står vid fyndplats 2 och vänder mig om - blickar ut över gärde 1, så ser jag bort mot fyndplats 1 och krondiket där Patrik förmodligen gått över. Bild. Bild. Bild

Han väljer att följa den väg han står på och kommer upp till där kranföraren sett honom vid lokverkstan. Bild och den vägen går att följa från fyndplats 2 till kranarna.
Bild Bild

När vi kommit över järnvägsövergången (vilken Patrik setts passera) så kommer jag Hit och följer jag den vägen så kommer jag Hit Bild. Bild

Vägen leder in i Norra Sanna och dör har han troligast tagit Kungsleden och upp till Blacksta och rakt upp till sista observationsplatsen som görs av kvinnan som ser en ung kille som liknar Patrik vid väg 52 och Kyrkogatan.

Patriks väg Bild 1

Bild 2

Bild 3

Nu är bara frågan: Vart spenderade han natten? Hos någon i Norra Sanna eller utomhus? Liftade han från Kyrkogatan eller gick han till fots? Hade Patrik haft kontakt med någon innan eller under resan som propsat på att dom skulle träffas och som han spenderade natten hos innan han gick vidare upp mot vägen på morgonen efter..

Jag tror att området Norra sanna eller Blacksta är intressanta då tidspannet är för stort för att bara irra runt. Någon i nåt av de områdena vet mer om vad Patrik tänkte och kände. Jag tror att den människan inte har rent mjöl i påsen och har därför inte trätt fram.

Drogas Patrik under natten och mår otroligt dåligt under morgonen? Exempelvis Fentanyl. Åker han med någon när han står vid vägen där uppe och kliver han ut från sin skjuts för att han mår dåligt av det någon gett honom?

Patriks väg är väldigt strukturerad för någon med dåligt lokalsinne och det känns som han har fått en vägbeskrivning.

Jag tror förövrigt INTE att väskorna är dumpade. Ryggsäcken hade han förmodligen gömt vad han trodde var omsorgsfullt i tron att han skulle komma tillbaka senare och ta tåget hem.
Senast redigerad av Livingmyownlife 2018-01-07 kl. 08:45.
Citera
2018-01-07, 09:17
Medlem
Citat:
Kom iväg till Hallsberg och denna gång valde jag att följa Patriks väg efter observationerna.

Första gången vi var där så kikade vi i de flesta brott runt hällabrottet samt att vi skulle titta efter platsen där väska 2 hittades (vilket var fel plats) men vi hamnade i stället vid gärde 2.

Efter igår så känner jag mig ganska säker på Patriks väg, i varjefall en del av den och i mina ögon finns han inte kvar i området runt väskorna.
Varför? För att observationerna verkar stämma. Den vägen som han gått (enl obs) är raka vägen och han kan lätt ha gått utan att få så många ögon på sig.

Patrik tar sig från glasövergången och rakt ner i industriområdet där Woody och Pikab finns. Han hamnar i ett vägskäl, ett T-kors där han har Lästmakaregatan i ryggen, Industrigatan till vänster och Ralavägen till höger. Framför sig (bakom byggnaderna) ligger gärde 1.

Han väljer då att gå till höger och följa Ralavägen. Innan det så lämnar han av sin tunga väska där han står, vid ett Elskåp för att följa vägen som syns i bild.

När han har kommit en bit så märker han att vägen tar slut för där finns bara en plats företagen tömmer sten och liknande. Bild

Han väljer att gå tillbaka längst Ralavägen men går inte ända fram till platsen han lämnade väskan, utan viker i stället av bakom Pikab så han nu står vid ett Dike som gränsar av industriområdet från Gärde 1.

Diket är ganska brett och djup men på några ställen går det bra att komma över och ut på Gärde 1. Bild. Bild. Bild. Det är också här jag tror att Patrik gått över. Varför? Den vägen är rakt på och han i stället skulle ha gått runt så hade han fått ta sig tillbaka på Ralavägen, gått rakt fram på Industrigatan, fått gått ur hela industriområdet genom att gå upp till vänster (mot stationens riktning) och gått runt Volvo där han skulle ha hamnat bakom Dollarstore som finns efter Gärde 2 och behövt vända tillbaka för att lämna väska 2 där den hittades.

Väska 2 plats .Här är det omtalade svåra, djupa diket där det nämnts att det absolut inte funnits en chans att Patrik tagit sig över eller ens fått över ryggsäcken på, annat än om den kastats från en bil! FEL. Även moster Agda 90 år klarar det med lite hjälp.

Alla vet hur ett dike ser ut och att det aldrig är lika brett hela vägen. Dels beror det på hur jordmassorna i sidovallarna ligger men även på rötter och växtlighet.

Patriks väska hittades bakom sly och buskar. Men den vegetationen finns bara på 3-4 meters sträcka. Resten av diket kan man kliva/hoppa över trots att det finns lite vass på en del ställen. Djupast och bredast är det såklart där sly och buskarna växer.
Bild

Bild
Bild.

När jag står vid fyndplats 2 och vänder mig om - blickar ut över gärde 1, så ser jag bort mot fyndplats 1 och krondiket där Patrik förmodligen gått över. Bild. Bild. Bild

Han väljer att följa den väg han står på och kommer upp till där kranföraren sett honom vid lokverkstan. Bild och den vägen går att följa från fyndplats 2 till kranarna.
Bild Bild

När vi kommit över järnvägsövergången (vilken Patrik setts passera) så kommer jag Hit och följer jag den vägen så kommer jag Hit Bild. Bild

Vägen leder in i Norra Sanna och dör har han troligast tagit Kungsleden och upp till Blacksta och rakt upp till sista observationsplatsen som görs av kvinnan som ser en ung kille som liknar Patrik vid väg 52 och Kyrkogatan.

Patriks väg Bild 1

Bild 2

Bild 3

Nu är bara frågan: Vart spenderade han natten? Hos någon i Norra Sanna eller utomhus? Liftade han från Kyrkogatan eller gick han till fots? Hade Patrik haft kontakt med någon innan eller under resan som propsat på att dom skulle träffas och som han spenderade natten hos innan han gick vidare upp mot vägen på morgonen efter..

Jag tror att området Norra sanna eller Blacksta är intressanta då tidspannet är för stort för att bara irra runt. Någon i nåt av de områdena vet mer om vad Patrik tänkte och kände. Jag tror att den människan inte har rent mjöl i påsen och har därför inte trätt fram.

Drogas Patrik under natten och mår otroligt dåligt under morgonen? Exempelvis Fentanyl. Åker han med någon när han står vid vägen där uppe och kliver han ut från sin skjuts för att han mår dåligt av det någon gett honom?

Patriks väg är väldigt strukturerad för någon med dåligt lokalsinne och det känns som han har fått en vägbeskrivning.

Jag tror förövrigt INTE att väskorna är dumpade. Ryggsäcken hade han förmodligen gömt vad han trodde var omsorgsfullt i tron att han skulle komma tillbaka senare och ta tåget hem.

Living mig slår det rätt tydligt du tror att han klev av i Hallsberg för att träffa någon nordöst om stationen?

Att han klev av för att köpa droger är det din teori? Varför just fentanyl?

Ryggsäcken som du tror han gömde kan bero på att han inte ville föra med sig värdesaker till personen han mötte upp eftersom risken då att han blir rånad är stor.

Om det är någon åt Kumla hållet som vet mer finns alternativet att om Patrik är död har han blivit dumpad någonstans.

Vilka spår har du när du misstänker att just i Blacksta finns någon som vet mer om Patriks försvinnande?

Ang ”interentmjölipåsen”, här på Flashback har det dykt upp några ”engångssignaturer” och uttalat sig om sin expert kunskap.

Speciellt om Patrik klivit av och stämt träff för att köpa droger. Om darknet osv. Flera av dessa har skrivit ett inlägg att de är säkra att det är helt fel. En tanke bara.....

Jag har grävt ned mig i brottsligheten tidigare i Hallsberg och konstaterar det bor troligen en del profiler som skulle kunna vara en sådan Patrik stämt träff med.
Senast redigerad av MrsMakaber 2018-01-07 kl. 09:42.
Citera
2018-01-07, 09:32
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMakaber
Living mig slår det rätt tydligt du tror att han klev av i Hallsberg för att träffa någon nordöst om stationen?

Att han klev av för att köpa droger är det din teori? Varför just fentanyl?

Ryggsäcken som du tror han gömde kan bero på att han inte ville föra med sig värdesaker till personen han mötte upp eftersom risken då att han blir rånad är stor.

Om det är någon åt Kumla hållet som vet mer finns alternativet att om Patrik är död har han blivit dumpad någonstans.

Vilka spår har du när du misstänker att just i Blacksta finns någon som vet mer om Patriks försvinnande?

Jag tror att han kan ha haft kontakt med någon och där han berättat om sitt mående. Om det är en person kan känt lite löst eller om det bara är någon han träffat på nätet vet jag inte.

Jag tror att personen vetat om när Patrik anländer till Hallsberg och sagt att om Patrik ändrar sig så vet han vart han finns.

Jag tror inte att det handlar om droger i den bemärkelsen. Tror inte Patrik nyttjade sånt. Däremot tror jag att den personen kan ha erbjudit Patrik lugnande för att klara resan hem.
När grabbgänget klev på och ångesten tog över så bestämde sig Patrik för att söka upp den här personen som han pratat med.

Hans tro var att han bara skulle hämta och gå och därför gömdes väskan där sålänge.

Väl framme så blev han erbjuden något att dricka lite snabbt och blev drogad. Eller att han i godan tro svalde vad han trodde var en ångestdämpande tablett.. och där blev han kvar under natten.

Jag tror inte Patrik tagit sitt liv, jag tror inte att han blivit dumpad.

Varför jag möjligen tror på fentanyl är för att det är en dödsdrog. Han kan lätt ha fått i sig den och sen dött av bieffekterna. Då den även är hallucinogen så har Patrik kunnat irrat sig bort en bit innan han somnat in.

Jag tror främst på Norra sanna eftersom det dröjde en halv dag och en hel natt innan han kom fram till vägen, vilket annars inte tar så lång tid att gå.

Det finns en del unga människor i Norra sanna som finns med på Lexbase. Hoppas polisen kollar upp om någon av dessa har en historia av olika droger.
Citera
2018-01-07, 09:44
Medlem
NinaBes avatar
Citat:

Bild

Bild
Bild.

Bild Bild

Patriks väg Bild 1

Bild 2

Bild 3

Tack för ett mycket gott arbete med utförliga teorier!
Bilderna är, åter mycket bra!
Hjärtligt tack!
Att P skulle möta någon har jag varit inne på ifrån början, när jag läste, att han gått av i Hallsberg istället för, att fortsätta till de väntande föräldrarna!
Citera
2018-01-07, 11:03
Medlem
Citat:
Jag tror att han kan ha haft kontakt med någon och där han berättat om sitt mående. Om det är en person kan känt lite löst eller om det bara är någon han träffat på nätet vet jag inte.

Jag tror att personen vetat om när Patrik anländer till Hallsberg och sagt att om Patrik ändrar sig så vet han vart han finns.

Jag tror inte att det handlar om droger i den bemärkelsen. Tror inte Patrik nyttjade sånt. Däremot tror jag att den personen kan ha erbjudit Patrik lugnande för att klara resan hem.
När grabbgänget klev på och ångesten tog över så bestämde sig Patrik för att söka upp den här personen som han pratat med.

Hans tro var att han bara skulle hämta och gå och därför gömdes väskan där sålänge.

Väl framme så blev han erbjuden något att dricka lite snabbt och blev drogad. Eller att han i godan tro svalde vad han trodde var en ångestdämpande tablett.. och där blev han kvar under natten.

Jag tror inte Patrik tagit sitt liv, jag tror inte att han blivit dumpad.

Varför jag möjligen tror på fentanyl är för att det är en dödsdrog. Han kan lätt ha fått i sig den och sen dött av bieffekterna. Då den även är hallucinogen så har Patrik kunnat irrat sig bort en bit innan han somnat in.

Jag tror främst på Norra sanna eftersom det dröjde en halv dag och en hel natt innan han kom fram till vägen, vilket annars inte tar så lång tid att gå.

Det finns en del unga människor i Norra sanna som finns med på Lexbase. Hoppas polisen kollar upp om någon av dessa har en historia av olika droger.

Har du en personlig anknytning till Fam Linfeldt?

Om det finns spår borde väl mer undersökning göras.
En privatdetektiv är inte det ett alternativ?
Någon som kan undersöka Hallsberg lite mer på plats?

http://www.privatdetektivstockholm.se/

Inte helt ovanligt när det gäller försvunna personer.
Senast redigerad av MrsMakaber 2018-01-07 kl. 11:05.
Citera
2018-01-07, 15:58
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Bild

Bild
Bild.

Bild Bild

Patriks väg Bild 1

Bild 2

Bild 3

Tusen tack för alla bilder!
Det ger en bättre uppfattning om hur det ser ut där Patrik varit.
Det överensstämmer också med den bild jag la in i augusti efter ett inlägg om de observationer som kranföraren och kvinnan gjort.

https://kartor.eniro.se/?c=59.089002...llsberg%22;geo

https://www.flashback.org/sp61612004

Som jag minns det beskrev kvinnan mannen som att han såg förvirrad ut? Något åt det hållet?

Det får mig att tro att han ändå sovit ute. Dels för att han vandrade ensam (varför mötte ingen upp honom om det var gångavstånd och/eller det var någon han var bekant med?) och att han sedan på morgonen vandrar längs vägen, i förvirrat tillstånd.
Hans telefon upphörde att ta emot signaler också efter att han klivit av tåget, vilket får mig också att tro att han inte var någonstans där man kan ladda upp telefonen.

Jag funderar varför du spekulerar just runt Fentanyl? Även om han mådde dåligt på tåget, det var nästan outhärdligt att resa vidare, känns det krångligt och jobbigt att börja en vandring i okänd miljö ute i åkermarker för att få kontakt med någon som kan sälja något just då. Särskilt som att telefonen slutat att "fungera". Inget samtal har pingats upp mot mast efter att Patrik gick av tåget....

Tror tyvärr att Patrik gick vidare mot okänt mål och öde, utan att ha träffat någon som han kände eller som sålt något till honom. Om det varit en bekant borde denna hört av sig, tänker jag.
Citera
2018-01-07, 16:52
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tusen tack för alla bilder!
Det ger en bättre uppfattning om hur det ser ut där Patrik varit.
Det överensstämmer också med den bild jag la in i augusti efter ett inlägg om de observationer som kranföraren och kvinnan gjort.

https://kartor.eniro.se/?c=59.089002...llsberg%22;geo

https://www.flashback.org/sp61612004

Som jag minns det beskrev kvinnan mannen som att han såg förvirrad ut? Något åt det hållet?

Det får mig att tro att han ändå sovit ute. Dels för att han vandrade ensam (varför mötte ingen upp honom om det var gångavstånd och/eller det var någon han var bekant med?) och att han sedan på morgonen vandrar längs vägen, i förvirrat tillstånd.
Hans telefon upphörde att ta emot signaler också efter att han klivit av tåget, vilket får mig också att tro att han inte var någonstans där man kan ladda upp telefonen.

Jag funderar varför du spekulerar just runt Fentanyl? Även om han mådde dåligt på tåget, det var nästan outhärdligt att resa vidare, känns det krångligt och jobbigt att börja en vandring i okänd miljö ute i åkermarker för att få kontakt med någon som kan sälja något just då. Särskilt som att telefonen slutat att "fungera". Inget samtal har pingats upp mot mast efter att Patrik gick av tåget....

Tror tyvärr att Patrik gick vidare mot okänt mål och öde, utan att ha träffat någon som han kände eller som sålt något till honom. Om det varit en bekant borde denna hört av sig, tänker jag.

Anledningen till varför jag tror att han gick till ett möte är bara en väldigt stark magkänsla. Dels för att vägen känns lite förutbestämd och för att det känns som han gick rakt på, om man går efter obs. Själv hade jag nog hamnat tillbaka på ruta ett om jag gått där helt själv.

Jag tror inte att det här var en vän utan någon han ev lärt känna på nätet och där enda samtalet var om Patriks mående. Patrik hade säkert en vilja att få må bra och den här andra ”killen” såg en potentiel kund.

När jag var ung så fanns det ett forum som riktade sig till personer som hade social fobi, panikångest eller GAD. Där kunde de prata öppet utan att andra såg och både prata om tankar, få någon som tröstade och de stöttade varandra i olika situationer. Jag vet att några där inne hade råkat ut för en person som hade registrerat sig bara för att erbjuda lindring i form av både droger och olika mediciner och jag tänkte ifall det här har kunnat vara något liknande och jag vet att människor kan bli oerhört desperata i olika ångesttillstånd. Även om det bara är en ynka lergigan som inte är en drog och inte narkotikaklassat.

Jag tror att (om så är fallet) så har Patrik pratat med den här personen väldigt många gånger (online) och att han nästan hade lärt sig vart han bodde. Egentligen är det inte svårt, följ järnvägen och när du kommer till kranarna så ta höger och gå över övergången.

Visst kan Patrik mycket väl ha sovit ute. Det funderingen hade även jag, men då ingen har sett honom under natten och att han var just förvirrad får mig att tro att han kan ha varit hemma hos någon som gett han något som orsakat förvirringen och att han verkade lite borta enl kvinnan.

Jag vet egentligen inte varför jag kom in på Fentanyl. Tanken slog mig väl just för att det är en av de dödligaste drogerna och där brukaren kan må bra och sedan få hjärtstillestånd väldigt plötsligt. Inte många droger kan ha den effekten efter att den börjar lämna kroppen.

I Kumla bodde en 38 årig man som hade ett väldigt stort innehav av just fentanyl. Tydligen över 5000 missbrukardoser som var avsedda att sälja, med både Fentanyl och andra droger. Han greps i april men han dömdes i juni.
Jag tror som sagt att Patrik hade för avsikt att gå tillbaka till tåget och när han på morgonen stod vid vägen så hittade han inte för han var så borta, samt att han inte kunde meddela sig då laddaren låg kvar i väskan och telefonen varit död sen dagen innan.
Citera
2018-01-07, 19:00
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Nej, du minns rätt.
Spårhund användes först till helgen tror jag.
Patrik försvann en måndag. Polisen började söka på onsdagen och hund sattes tyvärr in först på lördagen, tror jag.

Och varje gång jag tänker på att Patrik gick av där i Hallsberg på måndagen, blir jag helt otroligt frustrerad av att allt sökande kom igång så sent.

Tänk bara på om det varit er anhörig; bror eller son. Man kan ju inte låta bli att tänka att han kunde ha räddats.....
Citera
2018-01-07, 21:13
Moderator
OYs avatar
Det fanns tidigare klipp på Youtube som PL själv hade lagt upp, borta nu. Jag minns att under ett av klippen fanns det ett par kommentarer efter försvinnandet, varav en kommentar var gjord av två män/killar, om jag inte minns fel. Har för mig att jag googlade och hittade vilka det skulle kunna vara och jag hamnade på en adress på landet utanför Hallsberg, har för mig att det var norrut, eller nordöst.

Kommentaren löd ungefär, P var är du, kom hem, typ.

Attans att jag inte skärmdumpade.
Citera
2018-01-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nej, du minns rätt.
Spårhund användes först till helgen tror jag.
Patrik försvann en måndag. Polisen började söka på onsdagen och hund sattes tyvärr in först på lördagen, tror jag.

Och varje gång jag tänker på att Patrik gick av där i Hallsberg på måndagen, blir jag helt otroligt frustrerad av att allt sökande kom igång så sent.

Tänk bara på om det varit er anhörig; bror eller son. Man kan ju inte låta bli att tänka att han kunde ha räddats.....

Håller helt med dig! Det är skrämmande, i mina ögon, hur detta sköttes till en början.

Jag har gått här i stan o letat efter min son en natt. Att gå längst med ån för att se om han låg däri var fruktansvärt. Tack o lov, var det "bara" en sur tonåring, som tagit sig till en kompis i en annan ort, men timmarna till dagen efter, när jag fick tag på honom var långa o fruktansvärda. Så ja, man vill inte tänka på vad Patriks - o andra försvunna personers - anhöriga går igenom o tanken på, som du skriver, att han kunde ha räddats, är svindlande skrämmande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in