2018-03-11, 21:27
Medlem
Hur gr det fr er p tinder?
Mig r det helt dtt fr.
Tjejer skicka ett PM. Behver bild tips tack =D!
Citera
2018-03-11, 21:32
Medlem
Chris.Hansens avatar
Hur gr ni klart och tydligt i er beskrivning att ni bara r ute efter ngot sexuellt utan att fr den sakens skull framst douchigt?
Citera
2018-03-11, 21:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hansen
Hur gr ni klart och tydligt i er beskrivning att ni bara r ute efter ngot sexuellt utan att fr den sakens skull framst douchigt?
Nmner det inte, det fr komma fram senare, om det ens r viktigt.
Citera
2018-03-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
Hur gr det fr er p tinder?
Mig r det helt dtt fr.
Tjejer skicka ett PM. Behver bild tips tack =D!

Anvnt ngra dagar, gr t helvete s hr lngt
Citera
2018-03-11, 23:26
Medlem
anteri17s avatar
Tidigare har diskussioner frts om svrigheter nr chattar dr ut. Tidigare i vintras chattade jag lite mer intensivt med en nyexad, lng och snygg, lite ldre tjej. En dejt var planerad men hon fick frhinder. Vi hrdes inget mer efter det p en mnad innan jag slnger ivg ett meddelande. Surret flt p och nu har hon bjudit ut mig till helgen.

Ovan nmnda har hnt tidigare. En chat r i princip aldrig dd slnge hon inte har slutat svara p dina frgor/meddelande. Det r helt okej att lta en chat ligga och vila.
Citera
2018-03-12, 17:58
Medlem
realthugs avatar
21 ligg frn tinder frra ret. Brjat ret starkt med 4 st nu, frsker hlla 2 i mnaden fr mitt ml fr 2018 r 25 st. Svag start i Mars ingen n slnge, men sweper p nu infr helgen!
Citera
2018-03-12, 18:29
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Brukar vara tvrtom enligt min uppfattning. Vill man ha ngot serist meddelas det i bion redan.
Citera
2018-03-12, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nmner det inte, det fr komma fram senare, om det ens r viktigt.

Hur lgger du fram det smidigt utan att f unmatch? Finner du kvinnor som endast r ute fr att ligga?

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tidigare har diskussioner frts om svrigheter nr chattar dr ut. Tidigare i vintras chattade jag lite mer intensivt med en nyexad, lng och snygg, lite ldre tjej. En dejt var planerad men hon fick frhinder. Vi hrdes inget mer efter det p en mnad innan jag slnger ivg ett meddelande. Surret flt p och nu har hon bjudit ut mig till helgen.

Ovan nmnda har hnt tidigare. En chat r i princip aldrig dd slnge hon inte har slutat svara p dina frgor/meddelande. Det r helt okej att lta en chat ligga och vila.

Hur tar du upp kontakten efter en sdan lng vntan? Bara slnger ivg ngon random frga?
Citera
2018-03-12, 19:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Hur lgger du fram det smidigt utan att f unmatch? Finner du kvinnor som endast r ute fr att ligga?

Jag trffas IRL och lter spnningen byggas upp under trffen, sen spelar det ingen roll om hon skrivit "ENDAST SERIST" p sin profil, det blir knull nd om du spelar korten rtt och hon r p rtt humr fr det.
Citera
2018-03-12, 19:22
Medlem
Stor-Franks avatar
Kan nn vnlig frklara Tinder lite snabbt?

Det enda jag fattat r att man fr upp singlar i nrheten, s swipar man hger om man tycker dom ser intressanta ut och vnster om man dissar? Om personen man gillat swipar hger tbx s kan man brja chatta?

Har man nn slags presentation av sig sjlv?
Kommer den upp efter att man har gillat bilden isf?

Stller man in hur lngt avstnd man r intresserad av att rra sig i?
Stller man in vilken lder man r intresserad av?
Kan alla se dessa instllningar?

Vad r det fr slags % och ratio jag lst om hr?

r man fr gammal fr tinder om man r 35?

Mvh
Citera
2018-03-12, 19:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Kan nn vnlig frklara Tinder lite snabbt?
Det enda jag fattat r att man fr upp singlar i nrheten, s swipar man hger om man tycker dom ser intressanta ut och vnster om man dissar? Om personen man gillat swipar hger tbx s kan man brja chatta?

Har man nn slags presentation av sig sjlv?
Kommer den upp efter att man har gillat bilden isf?

Stller man in hur lngt avstnd man r intresserad av att rra sig i?
Stller man in vilken lder man r intresserad av?
Kan alla se dessa instllningar?

Vad r det fr slags % och ratio jag lst om hr?

r man fr gammal fr tinder om man r 35?
Mvh

Svar JA p alla frgor, frutom att andra inte kan se dina instllningar samt ldern, 35 r bra lder, du kan nog g ner mot 24-25 i lder och upp till 35. Bst chans har du nog p 27-33 ringar.

Om jag minns rtt r du en stor testosnubbe , sdana r framgngsrika fr ett visst kvinnoklientel p tinder.
Citera
2018-03-12, 19:41
Medlem
Citat:

hahaha frlt men lskar att du har legenden chris hansen och sen r ute efter bara sex
Ta ngon sexlt, fick det tipset av den numera avlidne flashbackprofilen BrunoC, kanske terstr han frn dden vad vet man, men det r iaf ett bra tips. Allts som anthem vljer du en lt som anspelar p sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in