2018-03-12, 22:33
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Hur lgger du fram det smidigt utan att f unmatch? Finner du kvinnor som endast r ute fr att ligga?

Hur tar du upp kontakten efter en sdan lng vntan? Bara slnger ivg ngon random frga?

Jag tycker det r rtt trist att ha en taktik, s jag gr rtt olika. Ibland frsker man vara lite unik med typ: "att en sn hr chatt inte fljdes upp... svagt". Annars bara fortstta som vanligt som om inget uppehll existerat. Bda stten har funkat bra.

Det ska dock sgas att frsken har varit p matchningar med bra chattar. Har en chatt dtt efter en dag r det nog rtt krt.
Citera
2018-03-12, 22:43
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
En grej tillman mste inte ha issues eller vilja ha betalt fr att man dejtar en ldre kille. Man kan ocks bara vara en sn som inte mlat in sig haha.

Prata lite med anteri17 kansketror han kan komma med lite bra vinklar ocks s du fr flers syn p saken.
N absolut det vet jag
Tycker bara det knns s cheesy med snubbar som ska hitta s unga tjejer som mjligt bara fr att bejaka nt form av ego.

Du har en pong... Inte mla in mig haha
Citera
2018-03-13, 00:46
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
N absolut det vet jag
Tycker bara det knns s cheesy med snubbar som ska hitta s unga tjejer som mjligt bara fr att bejaka nt form av ego.

Du har en pong... Inte mla in mig haha

N haha dr sitter s mnga i det hrnet nd. Typ dinosaurier fast med smartphones. Har inte hnt mycket liksom.
Citera
2018-03-13, 01:30
Medlem
Honeyvoices avatar
Hittade dennahr verkar det ju inte vara ett snt jtteverskott p mn

http://www.soi2017.se/spel-sex-och-dejting/tinder/

"Utslaget p alla internetanvndare s anvnder 7 procent Tinder ngon gng. Det r en liten kning jmfrt med 2016 d 5 procent anvnde Tinder. S gott som alla tinderanvndare terfinns i ldersgrupperna 1635 r. Mellan 16 och 25 r anvnder mer n var fjrde man (27 %) och mer n var femte kvinna (21 %) Tinder. Mellan 26 och 35 r anvnder 18 procent av mnnen och 14 procent av kvinnorna Tinder. I ldersgrupperna ver det finns det en och annan Tinderanvndare, men de r s f att de knappt syns i statistiken."

Vet inte hur prickskra de hr underskningarna r men scrolla lngst ner p lnken s ser ni staplarna.
Citera
2018-03-13, 02:39
Medlem
Fredrar ni att man vljer logga in med telefonnummer, eller logga in med Facebook? Vad r att det positiva/negativa med dessa tv?
Citera
2018-03-13, 04:51
Medlem
Erik95s avatar
Svipat hger p samtliga, typ 500 gnger?
Inga matchningar. Men jag ger aldrig upp, utan byter bara stil p profilen ^^.
Hoppas p ngonting i framtiden.
Citera
2018-03-13, 05:38
Medlem
Ok, en snab frga till tjejer p tinder - skulle ni tnka er att dejta en ryss ?? Ser helt ok ut, utbildat sportig och s vidare
Bara en almnt frga, er vi frn fd soviet r en ngot att vara extra frsiktiga fr? ( och nu menar jag inte "flyktingbarn " frn Tajikistan mm)
Citera
2018-03-13, 08:33
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
N haha dr sitter s mnga i det hrnet nd. Typ dinosaurier fast med smartphones. Har inte hnt mycket liksom.
Haha, s sant
Citera
2018-03-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frenki
Ok, en snab frga till tjejer p tinder - skulle ni tnka er att dejta en ryss ?? Ser helt ok ut, utbildat sportig och s vidare
Bara en almnt frga, er vi frn fd soviet r en ngot att vara extra frsiktiga fr? ( och nu menar jag inte "flyktingbarn " frn Tajikistan mm)

Personligen avstr jag frn utlnningar, iaf i ett perspektiv dr jag har mjlighet att slla bort dem. Tror inte det r frdelaktigt att frska med ngon som man inte delar kultur eller nationell knsla med. Ngon dr sprket r en barrir. S det skulle krvas att hon kan bra svenska eller riktigt bra engelska, och underlttar om man trffats utanfr ngon dejtingapp i sdant fall. Frdelen skulle vara att de verkar ha en helt annan syn p utseende, och kvinnor dr vet att de mste se bra ut och inte vara tjocka, till skillnad frn hr i riket Svea.
Citera
2018-03-13, 11:19
Medlem
Ni som undrar vad ni ska stlla in fr ldersinstllning:
https://cdn-images-1.medium.com/max/...Z65_WC3NeZ.png

Det r data frn OkCupid, men jag r ganska sker folk p Tinder resonerar lika. S tex r du 30 r ska du i regel inte stta lgre n 23, eller hgre n 36, fr det r bortkastat annars.

Jag r ocks vertygad om att man faktiskt ocks fr upp folk inom ens angivna ldersomrde som inte har ens lder instlld. Det ligger ju i Tinders intresse att du ska f upp s mnga potentiella matchningar som mjligt, srskilt ute i obygden, utan att du ska f en match. I de flesta fall har folk inte s genersa ldersinstllningar, s d verlappar dem nd, s drfr mrks det sllan. Ngon som har hyfsat bevis fr motsatsen fr grna lgga fram den.
Citera
2018-03-13, 13:28
Medlem
anteri17s avatar
Idag var en en ganska sjuk sdan. Inom loppet av en kvart var jag i samma lolal som 4 matchningar. Det blir vl ltt s om man studerar.

Jag r extremt bra p ansikten; undrar om de ocks knde igen mig?

Dremot frstr jag inte paniken folk har ver att stta p matchningar. Den tysta insikten r ju frtrffligt kul att bara vara i.
Citera
2018-03-13, 13:33
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Idag var en en ganska sjuk sdan. Inom loppet av en kvart var jag i samma lolal som 4 matchningar. Det blir vl ltt s om man studerar.

Jag r extremt bra p ansikten; undrar om de ocks knde igen mig?

Dremot frstr jag inte paniken folk har ver att stta p matchningar. Den tysta insikten r ju frtrffligt kul att bara vara i.

Och ni hlsade inte ens? Visar ju p meningslsheten med appen. Swipa p nn man tycker ser bra ut sger ju ingenting. Som att flja ngon p instagram bara. Meningslst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in