God Ton:
Citat:
Erik Gunnar Nyberg XXX XXXXX du, jag skiter rätt högaktningsfullt i vad du har att komma med. Men om du vill veta hur ett rimligt förhållningssätt är, så... Delar man ett inlägg som insinuerar nåt som efter kontroll visar sig vara felaktigt eller osant, eller ens tveksamt, och så kommer en lång svans av följare och skriver rasistisk goja och ondsintheter över en organisation som gör ett viktigt arbete, då GÖR MAN FÖR I HELVETE NÅT ÅT DET. Tar bort inlägget, korrigerar det, tar bort olämplig skit i kommentarsfältet (ja, det går bra att göra så, har inget med åsiktsfrihet att göra). Så, comprende?
Återigen visar #jäh medlemmar att dem vill att folk ska ta ansvar för vad ANDRA säger.
Citat:
Erik Gunnar Nyberg Så du anmärker på MITT språkbruk men följer hetsaren Hanif Bali? Du kanske borde slå upp ordet "dubbelmoral"?
Citat:
Erik Gunnar Nyberg Hanif Bali du är riksdagsledamot och så urbota jävla genomkorkad att du inte fattar att det ena inte utesluter det andra? Demokratin lever! Idiot.
Citat:
Erik Gunnar Nyberg För er andra som eventuellt HAR en hjärna att tänka med, min poäng är att Hanif Bali ignorerar folk som jiddrar om att Bilderberg "importerar rivningsfirman", men påstår att en person som kritiserar honom har dissociativ identitetsstörning, när han inte ens bemödat sig om att förstå vad kritiken består i.
Citat:
Erik Gunnar Nyberg XXX XXXXX eftersom du i en enda mening bevisar att du inte förstår yttrandefriheten ÖVER HUVUD TAGET, så... Jag diskuterar bara med imbeciller som sitter i riksdagen, simpletons som dig betackar jag mig för.
Next!
Citat:
Erik Gunnar Nyberg XXX XXXXX hur känns det att vara en korkad papegoja i en människokropp?
Citat:
Erik Gunnar Nyberg XXX XXXXX alltså jag fattar att det kan vara svårt att fatta enkla meningar när du har kort tid på dig, men nu har du haft flera timmar på dig. Finns det nån sfi-grundkurs på orten du bor?
Citat:
Erik Gunnar Nyberg XXXXX XXXXXXXX det går inte att "diskutera" sakfrågor med nitwits. Jag diskuterar bara saker med folk som har kunskap eller är villiga att införskaffa sig sådan, resten är som att banka sitt huvud i en vägg. I den här tråden sitter det t.ex. människor som på allvar följer Hanif fucking Bali, mannen som för ett par veckor sedan outade var en tjej på 17 bast bor, en tjej som är under konstant dödshot, och sen blir dom upprörda över att jag använder ett par jävla svärord. Det är inte friskt, och det är en hisnande dubbelmoral. Hanif Bali själv, en riksdagsledamot som är satt att styra vårt land, stifta lagar, ignorerar vidriga kommentarer som utgår från en nazistisk konspirationsteori men sitter och hojtar på mig. Det säger mig nåt, det gör mig ledsen men samtidigt jävligt nöjd att en enkel människa som jag så enkelt kan visa den vidrige Balis inkompetens och osäkerhet.
Citat:
Erik Gunnar Nyberg XXXXX XXXXXXXX Naaaw, det är så gulligt när vuxna människor har idoler..
Citat:
Erik Gunnar Nyberg
Added by Malin Rydell on 22 November 2016
Assistent at Novum Assistans