Som flera av er här skriver; det är inte lika spännande att gå på salong längre tyvärr. Om det beror på att jag varit i gång för länge eller om helt enkelt det är för mycket "löpande-bandet" känsla på de flesta ställena vet jag inte.
Ibland sticker ett besök ut som tur är.
Det börjar med en riktigt bra massage, nästan lite väl kraftfull ibland. Hon märker att jag försöker undvika det hårdaste knådningarna och börjar istället smeka, som om hon nästan tyckte synd om mig. Hon pratar extremt svårförstålig engelska så det blir inte så mycket snack, jag bara nickar när hon säger något...
En stund efter vändningen slutar hon att massera mig, säger något jag inte förstår. Hon lägger sig på rygg och visar med händerna att hon vill att jag ska massera henne.
Jag ler och sätter mig mellan hennes ben och börjar med fötterna och benen. Hon har bara korta shorts och en minimal top och jag tittar och njuter av hennes kropp medan jag sakta masserar mig uppåt och under toppen. Hon vill inte ha olja men det är helt ok att ta av henne toppen, och efter en stund även hennes bh. Där visar sig ett par små söta bröst som jag leker länge med. Då och då kommer hennes hand åt kuken och leker lite med den, för att sen lämna den ifred igen.
Nu har jag dragit av henne resten av kläderna och fortsätter smeka henne mellan benen.
Det slår det mig att vi aldrig pratade om pengar, det har nog aldrig hänt förut!
Jag frågar om det är ok med lite olja mellan benen och hon nickar med ett leende. När jag hör att hon andas djupare börjar jag få svårt att hålla mig så jag lägger mig ner så hon når mig och kan smeka mig samtidigt.
Ska sanningen fram tror jag inte att hon hann komma innan jag la en rejäl sats uberkåt som jag hunnit bli
Efter det blir det en lång huvudmassage som avslutning.
Trodde inte sånt här hände längre, men en förklaring kan ha varit att hon bara varit i Sverige i 2 veckor.
Så ge inte upp ute i thai djungeln, än finns det hopp!