Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-13, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Gnäll då inte när motståndarsidan målar upp att ”avgrunden öppnar” om SD skulle släppas in i värmen.

Jag föredrar seriösa diskussioner utan domedagsretorik.

Motståndarsidan leder redan det svenska Sverige nedför avgrunden. Landet är på väg nedåt. Nästan 20 våldtäkter om dagen istället för 2-3 på 1970-talet. Exempelvis, och det är katastrof.
Citera
2018-09-13, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Svårsmält att en av ledarna för SD inte drar sig för att låna Winston Churchills ord till Parlamentet den 13 maj 1940, när britterna stod ensamma mot Hitler. Men Karlsson är ju uppenbart magnifikt okunnig i historia, således är jag inte förvånad.

Förklara?
Citera
2018-09-13, 14:28
Medlem
JeffDaviss avatar
"Segra eller dö" syftar naturligtvis till en väpnad kamp där man antingen dödar sina meningsmotståndare eller dör själv. Hade någon på vänsterkanten hävt ur sig detta hade det skrikits "terrorist".

Vidrig politiker.
Citera
2018-09-13, 14:37
Avstängd
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
"Segra eller dö" syftar naturligtvis till en väpnad kamp där man antingen dödar sina meningsmotståndare eller dör själv. Hade någon på vänsterkanten hävt ur sig detta hade det skrikits "terrorist".

Vidrig politiker.

Nej din fullblodsidiot, det syftar på om det "svenska" på sikt ska existera eller inte.
Citera
2018-09-13, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Nej din fullblodsidiot, det syftar på om det "svenska" på sikt ska existera eller inte.
Ditt språkbruk talar emot dig!
Citera
2018-09-13, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Nationalstaten är under ständig förändring. Har alltid varit, kommer alltid vara. Omfamna förändring istället för att leta nycklar till framgång i fascistisk retorik...
Och det är precis vad SD försöker göra, bara inte åt ditt kaoshåll. Men det tvingas du acceptera. Gläds åt förändringen istället, enligt din egen logik.
Citera
2018-09-13, 14:42
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n

Tror du på allvar att det är så Mattias-blogg-läsarna tolkar det? Det är som vanligt det som står mellan raderna som räknas. "Segra" mot vilka? Etablissemanget? Invandrarna? Jag ser det som en solklar uppmaning till våld mot de som inte stödjer Mattias världsbild.
Citera
2018-09-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Motståndarsidan leder redan det svenska Sverige nedför avgrunden. Landet är på väg nedåt. Nästan 20 våldtäkter om dagen istället för 2-3 på 1970-talet. Exempelvis, och det är katastrof.
Vet inte i vilken miljö du lever men i mitt Sverige är det vackert, lugnt och rofyllt så lägg ner domedagspredikningarna. Om du inte trivs flytta.....
Citera
2018-09-13, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tror du på allvar att det är så Mattias-blogg-läsarna tolkar det? Det är som vanligt det som står mellan raderna som räknas. "Segra" mot vilka? Etablissemanget? Invandrarna? Jag ser det som en solklar uppmaning till våld mot de som inte stödjer Mattias världsbild.
Det Svenska blir inte bättre än det vi alla gör det till, inkl invandrarna
Citera
2018-09-13, 14:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122

Håller helt med! När Mattias hetsar grupper mot varandra gör han självfallet Sverige till ett sämre land för alla. Det finns ingen jävla "kamp" som ska vinnas.
Citera
2018-09-13, 15:08
Bannlyst
Citat:
Vet inte i vilken miljö du lever men i mitt Sverige är det vackert, lugnt och rofyllt så lägg ner domedagspredikningarna. Om du inte trivs flytta.....

Ni finns alltid, det segregerade hycklande pk-packet som ännu inte råkar ut för mångkulturens olika faktiska baksidor. Mångkulturen är mest bara nackdelar.
Citera
2018-09-13, 15:14
Bannlyst
Citat:

Det finns inget "vi", inte politiskt iallafall. För er duger bara svenskarna som skattebetalande självmordsbenägna hjon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in