Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-13, 20:27
Medlem
Tänkte jag kunde pigga upp er ol' dogs med lite färsk storytime?

Uppskattas? kanske, kanske inte?

Jag har nyligen haft ryggskott och har fortfarande lite känningar till och från. Så jag tänkte att det var dags att prova något nytt. Normalt går jag till en typisk "electa" massör, för 800kr / timmen (samma ångest varje gång).

Men denna gången tänkte jag att nu jävlar ska jag prova thai massage, jag bor i en medelstor stad i Sverige. Min avsikt var legitimt endast massage, så slutar inte denna historien, den slutar med mord..

(totally kidding). Nu till det allvarliga, jag kommer fram till stället, som för övrigt hade en skitseriös hemsida med renskriven bra svenska och schyssta priser. Jag rycker i dörren, låst.... men till min stora glädje finns en ringklocka som jag givetvis använder..

Denna lokal ligger absolut inte i något ghetto eller någon bakgata, utan en fin och central del av stan.

Det kommer en kvinna, korta shorts, linne, helt ok bröst storlek, lite tatuerad och öppnad dörren.. rätt stelt i början, men hon ställer sig i kassan och jag frågar artigt, "betalar jag nu eller sen?" och får som svar att göra rätt för mig direkt. Sagt och gjort, så får jag följa med henne till ett rum, det är vid detta laget uppenbart att vi är ensamma här..

Kom nu ihåg att jag aldrig varit på thai massage, och inte vet riktigt vad jag ska förvänta mig. Men jag valde "oljemassage" då min rygg är rättså öm fortfarande. jag får en stund själv inne i rummet, tänker att jag nog fan ska va naken under handduken, tänker logiskt.. olja.. kläder..

Jag blir snabbt varse om att beslutet är rätt, samt att hon inte skäms för att röra min bakre del.
jag ligger på magen när hon kommer in, hon börjar svabba mig med en våt handduk för att sen smörja in mig med olja, mycket ass action (orimligt mycket). Jag börjar här ana vad som komma skall men samtidigt ligger jag och försöker att tänka på vad jag har i kylskåpet. (något skumt knep som hängt kvar sen högstadiet för att hålla kukfan nere alternativt inte komma för fort).

Oavsett, hon masserar på i 30-40 min. Sen drar hon bort handduken, och säger iskallt "nu kan du vända dig". Jag tänker att det är ju lite sjukt att jag bara ska visa henne kuken #metoo liksom.. men jaja, jag vänder mig, de tar ca 0.5 sec sen börjar hon smeka kuken och fråga om "han också vill ha massage".

Som en jävla ÖRN reagerar jag med "hur mycket?" får som svar 300. Säger att det är ok och möts med att hon gör de naken för 500.

Jag möter hennes bud med att jag får ta på henne, naken hur mycket jag vill för 400.. deal. MEN, inga cash, tar hon kort? nej! men jag kan swisha henne. Jag tänker efter över konsekvenser med att hon får mitt namn som tyvärr inte är "johan andersson". men kommer fram till att vi båda nog har en del att förlora och swishar över pengarna.

lägger mig till rätta igen och hon börjar runka på riktigt bra. Riktigt porrig, ögon kontakt, smekningar på pungen, stön när jag tar på hennes fitta och bröst. försöker sälja in att hon ska suga lite, hon tjatar om pengar.. jag överväger men inser att jag kommer om ca 5...4....3....2....1....BLAST OFF.

jag sprutar fan nog en liter .. sen torkar hon fint av mig, fnittrar lite och erbjuder mig en dusch som jag tar. Sen spatserar jag därifrån väldigt nöjd och belåten.

Hoppas läsningen ger någon lite glädje och flashbacks till sina första besök.. Summan av kardemumman, spänningen som fanns, hur sexigt allt var.. för 20 min levde jag i en porrfilm.

Tack för mig!
Citera
2018-09-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Som flera av er här skriver; det är inte lika spännande att gå på salong längre tyvärr. Om det beror på att jag varit i gång för länge eller om helt enkelt det är för mycket "löpande-bandet" känsla på de flesta ställena vet jag inte.
Ibland sticker ett besök ut som tur är.
Det börjar med en riktigt bra massage, nästan lite väl kraftfull ibland. Hon märker att jag försöker undvika det hårdaste knådningarna och börjar istället smeka, som om hon nästan tyckte synd om mig. Hon pratar extremt svårförstålig engelska så det blir inte så mycket snack, jag bara nickar när hon säger något...

En stund efter vändningen slutar hon att massera mig, säger något jag inte förstår. Hon lägger sig på rygg och visar med händerna att hon vill att jag ska massera henne.
Jag ler och sätter mig mellan hennes ben och börjar med fötterna och benen. Hon har bara korta shorts och en minimal top och jag tittar och njuter av hennes kropp medan jag sakta masserar mig uppåt och under toppen. Hon vill inte ha olja men det är helt ok att ta av henne toppen, och efter en stund även hennes bh. Där visar sig ett par små söta bröst som jag leker länge med. Då och då kommer hennes hand åt kuken och leker lite med den, för att sen lämna den ifred igen.
Nu har jag dragit av henne resten av kläderna och fortsätter smeka henne mellan benen.

Det slår det mig att vi aldrig pratade om pengar, det har nog aldrig hänt förut!
Jag frågar om det är ok med lite olja mellan benen och hon nickar med ett leende. När jag hör att hon andas djupare börjar jag få svårt att hålla mig så jag lägger mig ner så hon når mig och kan smeka mig samtidigt.
Ska sanningen fram tror jag inte att hon hann komma innan jag la en rejäl sats uberkåt som jag hunnit bli Efter det blir det en lång huvudmassage som avslutning.

Trodde inte sånt här hände längre, men en förklaring kan ha varit att hon bara varit i Sverige i 2 veckor.
Så ge inte upp ute i thai djungeln, än finns det hopp!

Vilken stad hände detta i ?
Citera
2018-09-13, 23:28
Medlem
EstebanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
ja än kan an få bra upplevelser.Betalade du något sen

Ja självklart, hon fick vad jag brukar slanta för ett riktigt bra b2b, plus en hundring i dricks. Totalt 900 riksdaler, det var det värt alla gånger!
Citera
2018-09-13, 23:33
Medlem
EstebanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Vilken stad hände detta i ?

Detta utspelade sig i vår hufvudstad
Citera
2018-09-14, 07:27
Medlem
Så var det dags igen. Åkte till ett ställe söder om stan där jag hade bokat en tjej som masserade mig innan sommaren. När jag kommer dit ser hon glad ut och kramar om mig ordentligt och jag klämmer lite på rumpan.

In på rummet och lägger mig naken med kuken i norrläge, känns lite väl märkligt att ligga med hård kuk i söderläge tycker jag.

Lite löst snack om sommaren, hur länge hon stannar i Sverige (1 år om hon inte hittar husband).

Hon masserar ganska hårt och bra. På benen blir det rätt mycket pungsnudd.

Vändning och hon masserar benen med handduken på.

Efter ett tag lägger hon handen på paketet och frågar "handjob"?

Jag ber om samma som senast, hon naken med tillgång till touching.

-How much säger hon?

-600 säger jag like last time

-Not 700? Säger hon och ser fundersam ut.

-No 600 säger jag och hon ger med sig. Försöker först med att det bara ska vara toppen men jag säger att allt ska av.

Hon har riktigt fin kropp med rakad fitta och stora naturliga bröst.

Jag ber att få massera henne och hon lägger sig ner. Masserar både bak och framsidan. Smeker hennes fitta som känns väldigt tight, till och med svårt att hitta in med fingrarna.

Slickar och kysser hennes bröst samtidigt som hon smeker min kuk.

Jag har inget behov av att få utlösning då det endast ger en kort tillfredsställelse, fullt nöjd med att ligga och mysa med en naken tjej och ta på varandra.

Detta har hon dock svårt att förstå utan blir nästan frustrerad av att hon inte får runka av mig. Försöker många ggr men jag tackar vänligt nej.

Till slut är tiden slut och hon ger mig några kramar efter att vi klätt på oss och ber mig komma snart igen.

Det gör jag nog för 300+600 är ett riktigt bra pris för massage och naket kel utan stress. Eventuellt att jag provar fs nästa gång då hon verkar öppen för det.
Citera
2018-09-14, 09:43
Medlem
Ja. När vi änne är inne på feta ämne. Jag gjorde ett besök på ettt hak i vasastan. En lördag, får en kvinna ca 40- 50. Ser ändock bra ut, pratar väldigt dålig svenska, engelska ? obefintlig. Vad händer ? Bom bom. Pengar.? Hon pratade inte om det. Jag ger laxen ändock. Glömmer bort det hela, jag menar jag , jag har ett jobb, ja va f-n. Livet. Går till samma hak, fast jag gillar ju massage, söker riktig massage. Hon igen, känner igen mitt namn. Och tar av sig kläderna. . Bom bom. Pengar ? Nä inte på agendan .Stucker dock till stålar , men längre än hon är värd för. Dock fin kvinnna , skit hon kanske vill nåt mer. Men svår att kommunicera ned
Citera
2018-09-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcreamchipsen
Thai-Sugen som man var idag fick det bli en ny salong i Frölunda.
Ringer på, och två våningar upp ser man en lägenhetsörr med thai-flagga.
En kvinna i ca 35-årsåldern öppnar.
Oljemassage 60 minuter stod på schemat och jag var rätt kåt idag så hade förhoppning på ett lyckligt slut.

En tillmötesgående massör, hon gav mig en trevlig avkoppling. En riktig genomkörare. Denna massör använde våra varma handdukar ibland. Det var nytt för mig. Det erbjöds dock inget extra denna gången. Men massagen ska man inte klaga på. Hon fick lyda mina order om hårdare massage som jag fick påpeka ibland.

Ligger denna med i TMG? Trodde jag hade koll men har nog missat denna.
Citera
2018-09-14, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Ja självklart, hon fick vad jag brukar slanta för ett riktigt bra b2b, plus en hundring i dricks. Totalt 900 riksdaler, det var det värt alla gånger!
bra .Sorgligt med de som blåser tjejerna
Citera
2018-09-15, 23:43
Medlem
EstebanDs avatar
Citat:
bra .Sorgligt med de som blåser tjejerna
Tack! Jag håller med dig, känns bra att premiera de som verkligen tar god tid på sig istället för att bara vara ute efter snabba stålar.
Citera
2018-09-17, 20:39
Medlem
Det känns som om jag helt har tappat greppet med att identifiera säkra ställen efter sommaruppehållet.
Åker till ett före detta säkert ställe på östermalm. Det ingick i en kedja men har nu fått nya ägare som det ser ut.
Möter en liten och ganska ung tjej med en mycket kort kjol. Hon ropar på ytterligare en tjej som ser ut att vara lite äldre, men fortfarande runt 25, snyggare, sminkad, längre och med en något längre kjol.
Jag tänker som alltid när de har kjol så är det givet med extra tjänster och detta ser mycket lovande ut.
Under massagen av baksidan så är hon helt tyst utom ett obligatoriskt, "is it ok?" Detta är något jag uppskattar, vill inte föra någon konversation utan koncentrera mig helt på massagen.
Efter en ganska normal massage av baksidan utan någon tydlig teasing kommer vändningen.
Hon masserar först högra benet utan att något speciellt händer sedan övergår hon till vänstra benet.
Hon börjar då helt plötsligt att pladdra oavbrutet och sedan slår hennes händer som av en händelse till min apparat vid vart eller vart annat tag. Jag ler lite och väntar bara på frågan om extratjänster.
Men döm om min förvåning när inget sådant erbjudande kommer utan hon slutför massagen utan att något händer. Förstår inte riktigt vad som gick fel, om hon bara var ny i jobbet och blev nervös eller om hon fick några konstiga misstankar mot mig.
Besviket lomar jag otillfredsställd iväg från salongen.
Dagen efter så åker jag återigen till det absolut säkraste ställe jag vet i norrort.
Ingen i den salongen förefaller vara utmanande klädd men de förefaller alla sälja extratjänster.
Denna gång fick jag en storbystad kvinna i yngre medelåldern. Hygglig massage och bra extra tjänster. Tror att någon har frågat om henne tidigare.
Det enda problemet var att om jag inte hade varit så otillfredsställd från dagen innan så hade det säkert inte blivit några extra tjänster. Vi hade nämligen väldigt svårt att komma överens om priset.
Jag ville som vanligt bara ha FS. Hennes pris som jag uppskattar det var 50% över vad jag helst vill betala. Varje gång jag försökte få ned priset så erbjöd hon helt frankt en annan tjänst men priset för vad jag ville ha var oförändrad. Jag var tvungen att kapitulera, hon hade ju min apparat i sina händer och den växte och tog kommandot.
Hon hade rätt stora, välformade och mjuka bröst. För en amatör som mig kändes de helt naturliga (Även om jag inte tror att de var de, Thailändskor brukar inte har så stora bröst normalt).
Efter lite övningar i olika positioner avslutade vi i doggy och jag blev äntligen tillfredsställd.
Gick ut från salongen med lätta steg.
Citera
2018-09-19, 04:59
Medlem
Ska nu berätta om den mest omfattande stjärtmassage jag fått. En senvinterdag på södermalm.En medelålders dam klädd i tshirt och mjukisbyxor tar emot.Massagebänk och ingen riktig dörr.Hon påbörjar en mycket bra ryggmassage.Inget som tyder på något extra.När hon avlutat ryggen är det bara ett par snabba drag över skinkorna sen låren.Hon försvinner ut,jag sneglar på klockan,bara gått en kvart.Undrar vad händer.Hon kommer tillbaka med fuktig handduk och torkar noga mellan skinkorna.[Jo jag var ren innan].Sen blir det massage på mellangård och pung.Jag har aldrig kuken i söderläge som många skriver,av respekt för seriösa massöser.Vill de komma åt gör dom det ändå,så även denna.Men den mesta massagen är på och framför allt mellan skinkorna.Hon drar ena skinkan åt sidan masserar med andra handen på insidan och anus, sticker in fingret en bit vispar runt. Upprepar med andra skinkan.Vändning.Ingen handduk.En stunds massage på lår och ljumskar.Oj han är hård, säger hon och låter som det var en jättesensation.Vill han också ha massage.Det ville han.
Citera
2018-09-19, 10:26
Medlem
Citat:
Ska nu berätta om den mest omfattande stjärtmassage jag fått. En senvinterdag på södermalm.En medelålders dam klädd i tshirt och mjukisbyxor tar emot.Massagebänk och ingen riktig dörr.Hon påbörjar en mycket bra ryggmassage.Inget som tyder på något extra.När hon avlutat ryggen är det bara ett par snabba drag över skinkorna sen låren.Hon försvinner ut,jag sneglar på klockan,bara gått en kvart.Undrar vad händer.Hon kommer tillbaka med fuktig handduk och torkar noga mellan skinkorna.[Jo jag var ren innan].Sen blir det massage på mellangård och pung.Jag har aldrig kuken i söderläge som många skriver,av respekt för seriösa massöser.Vill de komma åt gör dom det ändå,så även denna.Men den mesta massagen är på och framför allt mellan skinkorna.Hon drar ena skinkan åt sidan masserar med andra handen på insidan och anus, sticker in fingret en bit vispar runt. Upprepar med andra skinkan.Vändning.Ingen handduk.En stunds massage på lår och ljumskar.Oj han är hård, säger hon och låter som det var en jättesensation.Vill han också ha massage.Det ville han.

Stjärtmassage kan vara otroligt eggande om de är duktiga på det. Om det görs på rätt sätt spelar det ingen roll att men tänker på litteratur samlingar eller deklarationen. Han kommer att stå som ett järnspett ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in