2018-10-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Lngt ifrn ngon verenskommelse. Du kanske r i en annan sinnesstmning d. Du visar bara vad du, eventuellt, vill. Att tjejers knslor ndras lite dag till dag r helt i sin ordning och inget som en kille tycker r skumt om det hon alltjmt visar intresse. Skriv kanske inte just att du r kt, men sg att ni hade kunnat f det trevligt. Frstr han inte det eller r tveksam s r han troligtvis ointresserad.

Men om du r intresserad av en tjej fr mer n bara ett ons s behver hon vl inte hinta om just sex fr att du ska fortstta skriva till henne?
Citera
2018-10-16, 23:20
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixen90
Men om du r intresserad av en tjej fr mer n bara ett ons s behver hon vl inte hinta om just sex fr att du ska fortstta skriva till henne?
Nej, det brukar skta sig sjlv. Du gr det subtilt s det kan vara frgan om sex, men lika grna bara en avslappnad dejt. Fr vrigt r sex r alltid intressant fr killar, oavsett vad de vill med ett frhllande. Aldrig fel att utmrka sig vid eventuell konkurrens.

Om det bara gtt tv dagar skulle jag ta det lugnt. Intressanta personer har saker fr sig helt enkelt.
Senast redigerad av lakritc 2018-10-16 kl. 23:25.
Citera
2018-10-16, 23:32
Medlem
Citat:
Nej, det brukar skta sig sjlv. Du gr det subtilt s det kan vara frgan om sex, men lika grna bara en avslappnad dejt. Fr vrigt r sex r alltid intressant fr killar, oavsett vad de vill med ett frhllande. Aldrig fel att utmrka sig vid eventuell konkurrens.

Om det bara gtt tv dagar skulle jag ta det lugnt. Intressanta personer har saker fr sig helt enkelt.

Jag tycker ju d att jag har gjort det lite subtilt redan... Eller inte just sex, men ja.
Hur lnge tnker du att jag kan vnta d? Jag tnker ju annars att just ett sms r s himla low investment och enkelt att alla har tid minst en gng om dagen? S nr man inte gr det r det liksom lngt ifrn prioriterat?
Citera
2018-10-16, 23:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Jag tnker ju annars att just ett sms r s himla low investment och enkelt att alla har tid minst en gng om dagen? S nr man inte gr det r det liksom lngt ifrn prioriterat?
Ah, trodde det var ett vanligt Tinder-meddelande. Hller med om att det var ett mindre bra tecken. Kan frsts ha missats/glmts i en mngd SMS men tveksamt. Hll ut till helgen d. r han intresserad av dig s blir det nog ett svar nr han har tid, vilket han br ha d.
Citera
2018-10-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ah, trodde det var ett vanligt Tinder-meddelande. Hller med om att det var ett mindre bra tecken. Kan frsts ha missats/glmts i en mngd SMS men tveksamt. Hll ut till helgen d. r han intresserad av dig s blir det nog ett svar nr han har tid, vilket han br ha d.

Det r p appen, men vadfan, samma princip. Tar ett par sekunder att skriva.
S, om det inte bli av i helgen s kommer det inte ske?
Citera
2018-10-17, 00:26
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Det r p appen, men vadfan, samma princip. Tar ett par sekunder att skriva.
Inte om aviseringar inte r aktiverade. D mste han ppna appen, vilket han kanske inte gr regelbundet.

Jag hade nog tyckt det varit rimligt att hra av sig till helgen.
Citera
2018-10-17, 00:43
Medlem
Citat:
Inte om aviseringar inte r aktiverade. D mste han ppna appen, vilket han kanske inte gr regelbundet.

Jag hade nog tyckt det varit rimligt att hra av sig till helgen.

Vem har inte aviseringar aktiverade 2018, though? Srskilt om man bryr sig om nn man pratar med dr? Eller?
Citera
2018-10-17, 00:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Vem har inte aviseringar aktiverade 2018, though? Srskilt om man bryr sig om nn man pratar med dr? Eller?
90% av alla tjejer som annars skulle bli nerspammad av notifikationer
Citera
2018-10-17, 01:00
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Minns inte riktigt, men tror att det r en ndring som mste gras efter att appen r installerad. Ingen standardinstllning med andra ord.

Kan nog hur som helst inte ta fr givet att det r s.
Senast redigerad av lakritc 2018-10-17 kl. 01:08.
Citera
2018-10-17, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
90% av alla tjejer som annars skulle bli nerspammad av notifikationer

Men han r ju kille, s.... blir ni nerspammade?

Han verkar liksom... Han r inte en sn kille som garanterat alla swipar hger p. Han r inte sn s att han har bar verkropp p bilderna osv, utan alldagliga bilder. Han verkar lite blyg och lite... nrdig typ. Lite... oerfaren kanske, om jag ska gissa. Och han har som sagt inte tagit upp sex alls, och knappt besvarat mina uppenbara flirtar. S.... vad faaaan? Har luskat ut att han varit p tinder minst ett r med. Blir man matchad lika ofta efter ett r?
Citera
2018-10-17, 01:11
Medlem
Citat:
Minns inte riktigt, men tror att det r en ndring som mste gras efter att appen r installerad. Ingen standardinstllning med andra ord.

Kan nog hur som helst inte ta fr givet att det r s.
Det kommer ju en sn jvla flik varenda gng man gr in i meddelande om att aktivera aviseringar...
Citera
2018-10-17, 01:12
Medlem
SkyRaiders avatar
Konstig tinder tjej

Igr fick jag upp en matchning p tinder dr tjejen ville att jag skulle regga mig p massa sidor fr att sedan bekrfta henne. Det r solklart att det var ett scam. Men det jag undrar ver r om det finns en massa mnniskor i fattiga lnder som fr betalt fr att sitta och lura folk p ntet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in