Citat:
Ursprungligen postat av
Vixen90
Men rent krasst - varfr swipa hger p mig d? Tror nd inte jag siktat fr hgt.
Det kan helt enkelt vara s, och som jag misstnker r ganska vanligt, att man resonerat annorlunda vid swipen. Har sjlv gjort s otalet gnger, tom s nyligen som igr. Nr matchen vl dimper in s hjs kravnivn mrkligt nog en aning, vilket ju inte gynnar viljan att skriva till ngon, samma nr det kommer till att frga ut ngon.
Som NirvanA skrev, d mste det verkligen rycka till i byxan - ngot som inte alltid r en frutsttning fr att swipa hger.
Lgg drtill faktumet att mn i stor utstrckning swipar hger p allt (en metod som jag sjlv inte alls fresprkar, utan tvrtom avrder till).
Kan ocks vara s att han gjort sin due dilligence och stalkat upp dig p FB/Insta och konstaterat att du inte hade riktigt hade representativa bilder p Tinder.
Men kan ocks vara s att han har haft dig som en "backup", och hllit igng konversationen vid ett bare minimum, ifall det inte skulle funkat med ngon annat matching han gillar bttre.
Kan ocks vara att han har mycket fr sig som du sger med jobb osv. Ge det en vecka. Men frsk brja g vidare redan nu, s om han dyker upp igen s r det bara en bonus.
Ett stalker tips frn coachen: om du vill se om han anvnt appen nyligen s kan du kolla p om personens km-avstnd frndras (du sjlv mste vara p samma plats).
- Frndrat = personen har gtt in i appen.
- Ofrndrat = personen kan fortfarande ha gtt in i appen men frn samma plats, eller s har personen inte varit inne alls.