2018-10-17, 01:15
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixen90
Det kommer ju en sn jvla flik varenda gng man gr in i meddelande om att aktivera aviseringar...
Har mina aviseringar avslagna och har vad jag kan minnas aldrig sett rken av ngon sdan flik. Kan tyvrr inte se det framfr mig utan en skrmbild.
Senast redigerad av lakritc 2018-10-17 kl. 01:18.
Citera
2018-10-17, 01:21
Medlem
Greydons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkyRaider
Igr fick jag upp en matchning p tinder dr tjejen ville att jag skulle regga mig p massa sidor fr att sedan bekrfta henne. Det r solklart att det var ett scam. Men det jag undrar ver r om det finns en massa mnniskor i fattiga lnder som fr betalt fr att sitta och lura folk p ntet?

Behver vl inte bara vara mnniskor i fattiga lnder. Min polare fick bilder skickade till sig av brudar, som han sen slde till vidare till snubbar dr han utgav sig fr att vara bruden via snapchat, fyllde p hans internet p mobilen, frde ver pengar p ngot onlinekonto och swishade pengar med lfte om att de va "hennes" /hans/ brors swish fr hon "hade inte fyllt 18"..

De dr finns verallt, tyvrr.
Citera
2018-10-17, 01:21
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Men han r ju kille, s.... blir ni nerspammade?

Han verkar liksom... Han r inte en sn kille som garanterat alla swipar hger p. Han r inte sn s att han har bar verkropp p bilderna osv, utan alldagliga bilder. Han verkar lite blyg och lite... nrdig typ. Lite... oerfaren kanske, om jag ska gissa. Och han har som sagt inte tagit upp sex alls, och knappt besvarat mina uppenbara flirtar. S.... vad faaaan? Har luskat ut att han varit p tinder minst ett r med. Blir man matchad lika ofta efter ett r?
Frn en killes perspektiv d, jag skulle kunna agera som honom om jag gillar en tjej - men inte verdrivet mycket.. dvs jag invntar, eller prioriterar, en annan bttre tjej.. oftast handlar det om fysisk attraktion.. du kanske r en genomgo och bra person men det rycker inte till i brallan, pirriar i knoppen av att se dig etc.

Han kanske spelar i en hgre liga n dig ocks? D r det nnu svrare, det blir nog enklare om du hller dig till din egen liga.
Citera
2018-10-17, 01:28
Medlem
SkyRaiders avatar
Internet svmar ju ver av porr, hur mycket kan man f fr kukbilder egentligen?
Citera
2018-10-17, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Frn en killes perspektiv d, jag skulle kunna agera som honom om jag gillar en tjej - men inte verdrivet mycket.. dvs jag invntar, eller prioriterar, en annan bttre tjej.. oftast handlar det om fysisk attraktion.. du kanske r en genomgo och bra person men det rycker inte till i brallan, pirriar i knoppen av att se dig etc.

Han kanske spelar i en hgre liga n dig ocks? D r det nnu svrare, det blir nog enklare om du hller dig till din egen liga.

Men rent krasst - varfr swipa hger p mig d? Tror nd inte jag siktat fr hgt. Fattar helt vad du menar, men swipar inte p killar jag tror r omjliga pga att de har tusen tjejer att vlja p. Har nd frskt vlja nn som verkar rimlig. Men du kan ha rtt. Jag fr ganska mnga likes (tror jag?) men jag swipar ju inte hger p typ mer n en p 50-70 kanske.
Citera
2018-10-17, 01:39
Medlem
Greydons avatar
Citat:
Internet svmar ju ver av porr, hur mycket kan man f fr kukbilder egentligen?

Min vn fick bilder p brudar, han ber om nudes av tjejer han smrat upp. De ger bde en och tre hundra med rtt motiv.

Edit: Lite vl dmande att direkt anta att det var frgan om dickpics. haha
Citera
2018-10-17, 01:44
Medlem
SkyRaiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greydon
Min vn fick bilder p brudar, han ber om nudes av tjejer han smrat upp. De ger bde en och tre hundra med rtt motiv.

Edit: Lite vl dmande att direkt anta att det var frgan om dickpics. haha

S om man r man kan man knna sig lugn d?
Varfr kan man tnka sig att betala om det finns s mycket porr?
Citera
2018-10-17, 01:51
Medlem
Det r chatbottar, inte mnniskor du talar med.
Citera
2018-10-17, 01:52
Medlem
Greydons avatar
Citat:
S om man r man kan man knna sig lugn d?
Varfr kan man tnka sig att betala om det finns s mycket porr?

Frga inte mig, jag skulle inte gra det. Men antar att de som kpt har vl varit 30+ och vill se en "teen" som faktiskt bor i nrheten. Du fr frga dem.

Tycker mest synd om dem som gr p det.
Citera
2018-10-17, 02:04
Medlem
SkyRaiders avatar
Fast i det hr fallet var det en tjej som pratade p dlig Engelska som frskte f mig att g med i en massa sex sajter
Citera
2018-10-17, 03:55
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Men om jag 1) inte vill ha sex nu och 2) vill ha nt serist - r det s smart d?

Nu har du skrivit snart en novell hr inne om saken. Varfr i helvete har du inte bara frgat rtt ut? Jag ignorerar tjejer som hintar till frbannelse men aldrig rent ut stller frgan om nr vi ska ses. Ljligt beteende. Hade blivit borttagen ungefr nu av mig.
Citera
2018-10-17, 09:49
Medlem
Citat:
Men rent krasst - varfr swipa hger p mig d? Tror nd inte jag siktat fr hgt.
Det kan helt enkelt vara s, och som jag misstnker r ganska vanligt, att man resonerat annorlunda vid swipen. Har sjlv gjort s otalet gnger, tom s nyligen som igr. Nr matchen vl dimper in s hjs kravnivn mrkligt nog en aning, vilket ju inte gynnar viljan att skriva till ngon, samma nr det kommer till att frga ut ngon.

Som NirvanA skrev, d mste det verkligen rycka till i byxan - ngot som inte alltid r en frutsttning fr att swipa hger.

Lgg drtill faktumet att mn i stor utstrckning swipar hger p allt (en metod som jag sjlv inte alls fresprkar, utan tvrtom avrder till).

Kan ocks vara s att han gjort sin due dilligence och stalkat upp dig p FB/Insta och konstaterat att du inte hade riktigt hade representativa bilder p Tinder.

Men kan ocks vara s att han har haft dig som en "backup", och hllit igng konversationen vid ett bare minimum, ifall det inte skulle funkat med ngon annat matching han gillar bttre.

Kan ocks vara att han har mycket fr sig som du sger med jobb osv. Ge det en vecka. Men frsk brja g vidare redan nu, s om han dyker upp igen s r det bara en bonus.

Ett stalker tips frn coachen: om du vill se om han anvnt appen nyligen s kan du kolla p om personens km-avstnd frndras (du sjlv mste vara p samma plats).
  • Frndrat = personen har gtt in i appen.
  • Ofrndrat = personen kan fortfarande ha gtt in i appen men frn samma plats, eller s har personen inte varit inne alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in