Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Hnder inte alls s ofta fr mig, snarare att man reagerar nr det vl hnder.
Det kan ju vara s att du lyckas vara en av f som matchar med niver ver dig sjlv. Kanske har du en grym frstabild (den som flest swipar p). Sedan inser tjejerna att bilden inte vara representativ pga dina vriga, betydligt smre bilder?
Det kan finnas andra frklaringar ocks. Kanske matchar du med mnga fakeprofiler?
Skulle ju kunna vara s, men jag tror verkligen inte det. Fr vrigt, kollar man inte alla bilder personen har innan man swipear? Det gr i alla fall jag
Det r inte direkt jtteskillnad p hur jag ser ut p bilderna heller, eller ja, de r ju frn olika situationer frsts, men inte som att man ser direkt p bild nr 2 att "jaha, han var ful". Jag ser ganska bra ut. Kanske inte det absolut versta toppskiktet, men bilderna ser helt okej ut.
Jag tror verkligen inte p det dr med "niver ver dig sjlv". Jag swipar ALLTID nej p tjejer som bland mnga anses som snygga(Extremt mycket smink, Duck-lips, instagram-konto med tusentals selfies, vltrnade, gymbilder osv osv). De jag r intresserade av r nog i mngas gon 4or eller 5or skulle jag tro. Jag r intresserad av att trffa en "vanlig tjej", inte ngon som lever sitt liv genom bekrftelse via sociala medier.
r som sagt vldigt restriktiv med att swipa ja. Fakeprofilsteorin kan omjligen stmma. Kanske bara haft extrem otur p senaste eller ntt... Nr jag hade tinder fr ett par r sedan(med liknande bilder som idag, ser likadan ut) var det inte shr i alla fall.