2018-10-18, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Vad r grejen med att folk tar bort matchningarna?

Sedan igr kvll har jag ftt 10 matchingar. Nr jag nu kollar r 2 kvar. 2 st av de borttagna var dessutom s kallade "super-likes". r man fr vrigt.

r det vanligt att tjejer tar bort matchning om man inte kontaktar direkt?
Saken r den att jag inte har tid att hlla p att skriva hela tiden pga. av jobb och andra aktiviteter.

Br man skriva ngonting direkt man fr en matchning fr att visa intresse eller?
Hade ju tnkt att kontakta matchningar ikvll nr jag har mer tid.
Raderar snart appen pga. av detta!

Och nej, det r knappast p grund av misstag frn tjejernas sida. Varit med om detta nu fr mnga ggr fr att det ska vara felswipes.

r fr vrigt VLDIGT selektiv med vilka jag vill matcha med p tinder. Swipar JA p kanske en tjej av tio.

Jag brukar vnta ett dygn eller s och har han inte skrivit ngot d tar jag bort matchningen. Om det r han som matchar oss, allts han som sveper ja sist och fr upp att vi matchat, vntar jag ibland ca en dag, men oftast inte mer n ngra timmar, innan jag tar bort matchningen. Vill varken ha massa matchningar som r oserisa och inte vill skriva eller matchningar som inte vgar eller har lust att skriva frst. Finner det omanligt.

Tar ven bort matchningar om jag efter att vi matchat upptcker ngot avtndande eller ngon dealbreaker i hans profil, som jag allts av ngon anledning missat vid svepandet. Ofta r det att jag mrker att han skrivit ngot om att dricka l r ett stort intresse fr honom eller att han inte vill ha ngot serist.
Citera
2018-10-18, 14:49
Medlem
Om Jag har swipeat vnster, kan den personen nd se mig, Allts kan jag nd komma upp i denna persons flde? Och vice versa 😜
Citera
2018-10-18, 15:15
Medlem
Kan man se/hitta dem man har swipat hger p som man inte matchat med (n). Kan man liksom kolla nn lista ver pending hgerswipes?

(Urskta dryg svengelska.)
Citera
2018-10-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa1996
Orkar inte lsa genom hela trden p flera tusen sidor, s det kan hnda att det redan str.

Om en kille tar bort en matchning p tinder, varfr hamnar han lngst fram nr jag gr in i appen? r det fr att han har tryckt till hger p mig eller fr att han anses som attraktiv? Stolt som man r klickade jag p vnster s vet inte om det skulle ha blivit en matchning eller ej :-)
Han startade skert om sitt konto. Om ni bda bor p en mindre ort s hamnar hans kort lngt fram pga nybrjar-boosten. Han har mjligen ocks swipat hger p dig, och lyfts d fram ytterligare.

Citat:
Ursprungligen postat av Mojma
Om Jag har swipeat vnster, kan den personen nd se mig, Allts kan jag nd komma upp i denna persons flde? Och vice versa 😜
Rent teoretiskt br du inte gra det. Men dels pga att du kanske redan hade hunnit laddats in i personens flde som rkade sitta och swipa d.

Dels vet vi inte skert, det skulle inte vara ver Tinder att skrupellst fylla fldet med fake-innehll (dvs personer som redan ratat en), fr att ge sken av aktiva och potentiella personer. Iaf p mindre orter.
Citera
2018-10-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixen90
Kan man se/hitta dem man har swipat hger p som man inte matchat med (n). Kan man liksom kolla nn lista ver pending hgerswipes?

(Urskta dryg svengelska.)
Nej
Citera
2018-10-18, 18:04
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Jahapp.

Efter att inte ha anvnt appen p 1,5 r (?) s laddade jag ner den frra tisdagen (9 okt) fr att prova lyckan igen. Mest p skoj.

Denna gng med 5 bilder. Inga selfies, och alla tagna sommaren 2018.

Det r synd att det r omjligt att svara alla, och hlla konversationerna levande. Det hade behvts fler timmar p dygnet helt enkelt. Jag knner att jag missar mnga hrliga stunder under tcket.

Screenshot.

Hur gr det fr er andra hingstar dr ute?
Citera
2018-10-18, 18:23
Medlem
SkyRaiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Tva p bollen men du verkar ju inte frsttt frsta gngen, det r en bot!

Bottarna blir ju bttre i s fall. Riktigt bra
Senast redigerad av SkyRaider 2018-10-18 kl. 18:25.
Citera
2018-10-18, 19:26
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Jahapp.

Efter att inte ha anvnt appen p 1,5 r (?) s laddade jag ner den frra tisdagen (9 okt) fr att prova lyckan igen. Mest p skoj.

Det r synd att det r omjligt att svara alla, och hlla konversationerna levande. Det hade behvts fler timmar p dygnet helt enkelt. Jag knner att jag missar mnga hrliga stunder under tcket.

Screenshot.

Swipa mindre d s fr du inte lika mnga att prata med S jkla enkelt egentligen.^
Fr vrigt, skryta p ett anonymt forum
Citera
2018-10-18, 23:19
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Jahapp.

Screenshot.

Skriv via datorn, r mer n dubbelt s tidseffektivt.
Citera
2018-10-19, 00:27
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Jahapp.

Screenshot.

Slng bort Jannike frbvelen. Hur du lyckats hgerswipea henne r rtt skevt. Malin sg trevlig ut!

Grattis till framgngen. Skerligen topp-1-procentare. Ta fr dig!
Citera
2018-10-19, 04:05
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Slng bort Jannike frbvelen. Hur du lyckats hgerswipea henne r rtt skevt. Malin sg trevlig ut!

Haha, det r vl inget fel p Jannike

Min gissning r att frmodligen har han hgersvepat alla i mngder.(med tanke p hur kort tid han haft tinder, och hur matchningar det r). Men det r som sagt en gissning!

Det hade varit kul att f veta ungefr hur mnga han totalt svept p, samt hur bilderna och presentationen ser ut.
Citera
2018-10-19, 08:36
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Swipa mindre d s fr du inte lika mnga att prata med S jkla enkelt egentligen.^
Fr vrigt, skryta p ett anonymt forum

Vi r ett par som har skrytyt en del hr i trden tidigare. Ser inte problemet med det.

Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Skriv via datorn, r mer n dubbelt s tidseffektivt.

Visste jag inte ens att man kunde gra. Ska prova!

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Hehe, r hon s hemsk? Ska ta en nrmre kik.. Har inte hunnit svara henne nnu pga jobb.
Och jag tar fr mig s mycket jag kan!

Citat:
Haha, det r vl inget fel p Jannike

Min gissning r att frmodligen har han hgersvepat alla i mngder.(med tanke p hur kort tid han haft tinder, och hur matchningar det r). Men det r som sagt en gissning!

Det hade varit kul att f veta ungefr hur mnga han totalt svept p, samt hur bilderna och presentationen ser ut.

Nej, jag sveper inte hger p allt. En hel del, men inte snt som jag direkt ogillar eller tycker ser obra ut. Sen kan sklart rtgg trilla med pga oaktsamhet, men det r inte s ofta. Har iofs eventuellt ett fall hr ovanfr....

Kan man se hur mnga jag svept p? Har inte sett en sn funktion. Bilderna r helt vanliga. Kan visa dig i pm om du vill. Presentationen r tom. Str ingenting alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in