Citat:
Vad r grejen med att folk tar bort matchningarna?
Sedan igr kvll har jag ftt 10 matchingar. Nr jag nu kollar r 2 kvar. 2 st av de borttagna var dessutom s kallade "super-likes". r man fr vrigt.
r det vanligt att tjejer tar bort matchning om man inte kontaktar direkt?
Saken r den att jag inte har tid att hlla p att skriva hela tiden pga. av jobb och andra aktiviteter.
Br man skriva ngonting direkt man fr en matchning fr att visa intresse eller?
Hade ju tnkt att kontakta matchningar ikvll nr jag har mer tid.
Raderar snart appen pga. av detta!
Och nej, det r knappast p grund av misstag frn tjejernas sida. Varit med om detta nu fr mnga ggr fr att det ska vara felswipes.
r fr vrigt VLDIGT selektiv med vilka jag vill matcha med p tinder. Swipar JA p kanske en tjej av tio.
Sedan igr kvll har jag ftt 10 matchingar. Nr jag nu kollar r 2 kvar. 2 st av de borttagna var dessutom s kallade "super-likes". r man fr vrigt.
r det vanligt att tjejer tar bort matchning om man inte kontaktar direkt?
Saken r den att jag inte har tid att hlla p att skriva hela tiden pga. av jobb och andra aktiviteter.
Br man skriva ngonting direkt man fr en matchning fr att visa intresse eller?
Hade ju tnkt att kontakta matchningar ikvll nr jag har mer tid.
Raderar snart appen pga. av detta!
Och nej, det r knappast p grund av misstag frn tjejernas sida. Varit med om detta nu fr mnga ggr fr att det ska vara felswipes.
r fr vrigt VLDIGT selektiv med vilka jag vill matcha med p tinder. Swipar JA p kanske en tjej av tio.
Jag brukar vnta ett dygn eller s och har han inte skrivit ngot d tar jag bort matchningen. Om det r han som matchar oss, allts han som sveper ja sist och fr upp att vi matchat, vntar jag ibland ca en dag, men oftast inte mer n ngra timmar, innan jag tar bort matchningen. Vill varken ha massa matchningar som r oserisa och inte vill skriva eller matchningar som inte vgar eller har lust att skriva frst. Finner det omanligt.
Tar ven bort matchningar om jag efter att vi matchat upptcker ngot avtndande eller ngon dealbreaker i hans profil, som jag allts av ngon anledning missat vid svepandet. Ofta r det att jag mrker att han skrivit ngot om att dricka l r ett stort intresse fr honom eller att han inte vill ha ngot serist.