Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Hade trff nummer 3 med min lkarstudent i helgen. terigen en fin stund men saker och ting gr lngsamt. Hon verkar vldigt konservativ gllande relationer - den ena delen av mig knner att jag hittat ett guldkorn, den andra delen brjar skapa viss frustration.
Jag r iallafall bjuden hem till henne till helgen. Hoppas vi kan bli mer personliga i en sn milj.
Haha, det hr r ett intressant inlgg ur s mnga olika perspektiv men det kanske mest intressanta r. Varfr r du frustrerad? Jo, fr att du r van att f knulla direkt. Din hjrna har vant sig med att tjejer r korkade luder som bara srar p benen och ger hn till sina lustar. Nr sen en kvinna som r ute efter ngot serist som faktiskt frsttt innebrden av att undvika att knulla dom frsta 4-5dejterna pga att killen d bondar p ett helt annat stt dyker upp? Ja, d har din hjrna svrt att acceptera det faktumet, samtidigt som du innerst inne vet att det r ju s hr det "egentligen ska g till", s blir du frustrerad. Det hr r bra kvinnligt spel i sin essens. Jag gratulerar. Hon hller p att snrja dig, och r hgst troligt en reko kvinna.
Lycka till nu, det r slut knullat fr anteri! (Menar det positivt som i, dags fr en seris relation, mm).