Har länge sprungit på en annan (seriös?) salong där jag aldrig fått eller blivit erbjuden mer än massage, men blev så klart sakta men säkert sugen på att testa något annat. Dessvärre säger lagstiftningen (och mina egna bekymmer) något annat så blev aldrig av. Men så under ett besök i Prag provade jag både Erotiskt och B2B, och fick blodad tand så att säga, så väl hemma i Sverige började jag snabbt smida planer på att försöka få ett erbjudande här på hemmaplan.
Hittar en salong i söderförort som verkar lovande. Ringer med kort varsel och frågar om tid finns för en timme och det gör det så tar mig prompt dit. Näckar (vilket jag inte gjort på mitt "vanliga" ställe) och lägger mig tillrätta, med handduken slarvigt lagd över rumpan. Tjejen sprider ut den lite bättre så att jag nästan ligger som under en filt. Massera kunde hon, och djävlar vad det behövdes. Visste inte att jag stelnat till så pass mycket. Vändning och sen väldigt mycket massage kring ljumskarna. Hon går dock raskt vidare till resten utav kroppen, men frågan kommer precis i slutet då hon obekymrat lägger handen på paketet och frågar "massage here?" Tackar dock nej, en annan kund gick precis förbi utanför skynket och jag tappade lusten helt. Har dessutom inga kontanter med mig (och "det" vill jag fan inte betala med Swish
) så tackar artigt nej. Inga sura miner utan hon fortsätter som om inget hänt. Duschar och går hem.
Några dagar senare så har kåtheten byggt upp ett jävla tryck i mig och jag bokar en ny tid. Samma bra massage, men då jag lade kuken i söderläge denna gång kommer hon åt den flera gånger, även om jag inte vill kalla det riktig teasing. Vänder på mig och hon börjar köra igenom framsidan. Dessvärre springer hon ut när en ny kund knackar på och jag kommer av mig lite, känns sådär att hon ska servera vatten och ta betalt av någon annan när man ligger där. Nåväl, hon återvänder och ursäktar sig. Mot slutet får jag frågan igen och tackar denna gången ja. Kostnad 500kr. Försöker få ner priset till 300 men hon säger återigen 500 och jag ger mig. Hade på förhand bestämt att jag endast skulle jaga ett HJ och kunde acceptera visst överpris, var ju mer ute för att testa vattnen lite och inte försöka få det så billigt som möjligt. Hatar dessutom att pruta, tror detta var andra eller tredje gången jag gör det någonsin.
Bort med handduken och ett helt OK HJ påbörjas. Är helt slak till att börja med men hon eggar snabbt igång mig. Känner att hon är in och pillar lite mellan pung och anus vilket jag älskar. Tittar på henne medan hon "arbetar", och när jag inser att hennes guppande tuttar är bra mycket större än jag först insett kan jag inte hålla emot längre. Blir snabbt visad till duschen, får sen ett glas vatten och betalar innan jag går därifrån.
Lokaler: 2/10 Verkar ligga diskret men är en förvånansvärt vältrafikerad gata. Endast skynke för rummen.
Massagen: 8/10
HE: 4/10 Skönt, men inte värt priset
Om man ska jämföra med mina besök i Prag så står sig detta väldigt dåligt. Prismässigt ligger man på ungefär samma, men fördelen med erotiskt/B2B är att man kör på detta redan från start. Man slipper hoppas på att just denna tjejen gör det man vill osv. Priset är dessutom redan satt så någon förhandling behövs inte. Den största fördelen är så klart att thaimassagen finns på hemmaplan, enkelt att slinka in efter jobbet eller på lunchen. Risken att åka fast för sexköp här hemma känns så liten att den inte är värd att ta med i beräkningarna.
Summa summarum: Inte fått febern eller fastnat i träsket. Är ute efter annat helt enkelt.