Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-09, 16:30
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Listan skickades till mig då hon var årets affärskvinna...
Innebörden om den stämmer skulle vara att ett 50-tal viktiga personer begick ett allvarligt misstag
Som exempel, Ulf Adelsohn har haft en fot med i spelet, så vi talar om väldigt prominenta felfria personer med heliga buddhistiska auror
Vad är dealen med alla dessa äldre män som omger Bella numera? Erik, Percy Barnevik, Adelsohn mm. Det var ju också en massa gubbs på testmiddagen hon hade inför den nu inställda galan.

Tillhör de månne en kategori som fortfarande inte begriper sig på internet och därmed har noll koll på vad Bella pysslar med egentligen? Eller är de bara gubbsjuka som vill frottera sig med en blond kvinna i 20-årsåldern?
Citera
2019-10-09, 16:36
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Vad är dealen med alla dessa äldre män som omger Bella numera? Erik, Percy Barnevik, Adelsohn mm. Det var ju också en massa gubbs på testmiddagen hon hade inför den nu inställda galan.
Tillhör de månne en kategori som fortfarande inte begriper sig på internet och därmed har noll koll på vad Bella pysslar med egentligen? Eller är de bara gubbsjuka som vill frottera sig med en blond kvinna i 20-årsåldern?
Nej, trodde alla begrep det
Du nämner inte Ulf Adelsohn, men flertalet gubbar och kärringar har deltagit i denna M/MUF-kampanj för svenskt företagande bland unga kvinnor
Pinsamt va? Som sagt, viktig svensk historia har skrivits
Citera
2019-10-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight

Dels det, men också det faktum att de flesta som är tillräckligt rika för att tänkas donera är just äldre män. Finns ju en del yngre fräsare, men de är nog inte typen som donerar. De är så ego att de isåfall vill ha egna välgörenhetsstartups.
Citera
2019-10-09, 17:31
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men att klura ut var, vilken tingsrätt, begära ut, posta kräver litet engagemang. Det uppskattar jag i alla fall

Nu var det ju jag som begärde ut och postade nämnda fup.
Citera
2019-10-09, 17:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nu var det ju jag som begärde ut och postade nämnda fup.
Jo jag har förstått det. Sorry! . Jag blandade ihop det med att Efternamn hittade målnumret och Tingsrätten.
Äras den som äras bör. BRA jobbat!!!!
Citera
2019-10-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esum
Sägs att Balder Balle inte enbart träffar BlondinBella...

BB och BB - MOT BB. Ett barn och han är fast.

Erik är en person som man kan lita på! Han håller inte på med andra tjejer samtidigt. 😊

Hur orkar ni sitta här och diskutera om andras liv? 😏
Senast redigerad av Tavlan20 2019-10-09 kl. 17:53.
Citera
2019-10-09, 18:47
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavlan20
Erik är en person som man kan lita på! Han håller inte på med andra tjejer samtidigt. 😊

Hur orkar du regga dig bara för visa din indignation?
Citera
2019-10-09, 18:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Skatteverkets svepande formuleringar gällde främst bloggare som inte driver sitt bloggande i bolagsform eller har så små bolag att de inte har revisionsplikt.

Skatteverket har aldrig nämnt Blondinbella.

Men trådsanningen är mycket riktigt att Skatteverket granskar Blondinbella! De har i så fall gjort det väldigt väldigt länge nu och borde rimligen ha gett henne upplysningar vid dethär laget om det begåtts några fel!

Eller som många här tror: Skatteverket borde för länge sedan ha gjort en gryningsräd tillsammans med polisen och släpat henne till häktet i bojor!

Jag önskar att hon granskas och åker dit rejält men jag låter inte min fantasi överdriva sannolikheten att det ska ske!
Har Skatteverket namngett någon influencers, eller vad menar du?

Att Skatteverket främst inriktar dig på mindre influencers innebär inte att Bellsan, Therése Lindgren, Bianca Ingrosso, Joakim och Jonna Lundell mfl på något sätt är immuna mot Skatteverket och lämnas ifred när mindre namn hårdgranskas.
Det existerar inget "too big to jail" när det gäller influencerbranschen. Bellsan bedriver ingen samhällsviktig verksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Tvivlar starkt på att Arbetsförmedlingen skulle gå in och finansiera ILs kurser.
Jag tror inte att det blir några starta egetkurser i ILF:s regi.
Så vitt jag vet existerar bara ILF i Bellsans fantasi.
Senast redigerad av DoraF 2019-10-09 kl. 18:58.
Citera
2019-10-09, 19:05
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Att Skatteverket främst inriktar dig på mindre influencers innebär inte att Bellsan, Therese Lindgren, Bianca Ingrosso mfl på något sätt är immuna mot Skatteverket och lämnas ifred när mindre namn hårdgranskas.
Det existerar inget "too big to jail" när det gäller influencerbranschen. Bellsan bedriver ingen samhällsviktig verksamhet.

Det finns dessutom redan idag etablerade aktörer på marknaden som erbjuder starta egetkurser. Varför skulle man då köpa tjänsten från en ny aktör som är känd för att bygga luftslott och leva över sina tillgångar.
Citera
2019-10-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavlan20

Du diskuterade just själv en annan människas liv. Eller hade åtminstone åsikter kring det.

Om nu Balder Balle vore ett sådant under av trogen man, hur förklarar du då att han var otrogen med Bimboblondinen? För du har fattat att han var gift när han började knulla henne?

Edit:

Ja, det går rykten om att Balder Balle kör minst dubbelt. Och varför skulle han inte? Blondinbella, med sina skumraskaffärer, sin mytomanipersonlighet och sitt feta arlse är knappast hans livs kärlek,
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-09 kl. 19:09.
Citera
2019-10-09, 19:10
Medlem
Charta.12s avatar
Men det var kanske kurser i konsten att bygga luftslott som Isabella skulle lära ut??
Citera
2019-10-09, 19:11
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Att Skatteverket främst inriktar dig på mindre influencers innebär inte att Bellsan, Therése Lindgren, Bianca Ingrosso, Joakim och Jonna Lundell mfl på något sätt är immuna mot Skatteverket och lämnas ifred när mindre namn hårdgranskas.

Nej skatteverket har inte namngivit någon ändå "vet" många att hon granskas! Hon och de andra bloggarna har haft ögonen på sig i åratal! Kanske har Blondinbella skött hur man redovisar bloggandet skattetekniskt, det är trots allt småsummor i sammanhanget, men istället nallat miljoner ur bolagen?

Citerar Expressen från 2018:

"Detta är inte första gången Skatteverket riktar sina ögon mot just bloggare. Redan 2010 skrev Expressen om hur smekmånaden var över för bloggdrottningarna "Kissie", Isabella "Blondin-Bella" Löwengrip och Katrin Zytomierska."

Hoppas något är på gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in