Tack för alla inlägg, Efternamn08 😊 Jag visste väl att du hade koll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Isabella gör så för att få ner priset för att köpa loss Pingis.
Är det så smart att slänga Pingis under bussen? Tänker att Pingis har samlat på sig en hel del info om Bellsan under årens lopp. Det finns nog en del hon kan berätta för ekobrottsutredare och Skatteverk om hon vill. Å andra sidan är nog inte Pingis snövit hon heller.
Frågan är väl om Löwengrip Beauty AB och varumärket Löwengrip har något större värde efter den senaste tidens skriverier. Jag tvivlar. Om SvD sitter på dynamit kommer de uppgifterna ut förr eller senare oavsett om SvD publicerar eller inte. Jag tror att någon runt Bellsan är borta; hon kan säga och skriva vad hon vill men det kommer i slutänden bara att slå tillbaka mot henne själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Och därför menar du att Morgan inte ordnade kontraktet?
Jag vet att det är Morgan som låg bakom kontraktet.
Det finns ingen anledning att tvivla på den uppgiften, men om Nordic Capital inte längre är ägare lär väl Morgan inte ha något inflytande på Ellos mer? Dvs Ellos fimpar Bellsan när avtalet löper ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Ja tyvärr men han sitter fast. Han var som alla som blir imponerade av henne och tyckte synd om henne. Hon pratade om sin ensamhet och han öppnade upp sig om sina svagheter och vips så har hon känsliga saker på honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Eriks fru och barn är dom som lider mest av Isabellas girighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Erik är framtiden.
Njae, Erik sitter inte fast men han kommer att få ta i med hårda nypor om han ska bli av med Bellsan. Hon är väldigt manipulativ och uppenbarligen hänsynslös.
Om inget annat kan det gå att köpa hennes tystnad. Erik är miljardär med ett starkt kontaktnät och sitter med trumf på hand gentemot Bellsan även om han inte inser det själv. Så länge hans svagheter inte handlar om företagshemligheter eller brottslighet finns det inte mycket hon kan göra om han bestämmer sig för att ta avstånd från henne.
Ska bli intressant att se vad som händer.