2019-11-15, 17:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Har ni ngra roliga copy-paste pickuplines man kan anvnda sig av? Har trttnat p att skriva ngot unikt till matchningar som nd knappt bryr sig.
Har anvnt mig av: ''r avundsjuk p ditt hjrta, det fr pumpa inom dig men inte jag '' hittills
Var inte en narr. Det r ju bara oattraktivt att skriva ngot s konstlat.
Senast redigerad av lakritc 2019-11-15 kl. 18:02.
Citera
2019-11-15, 23:10
Medlem
Man behver inte skriva ett skit. Satsa p utseendet och fotonas kvalitet, s kommer fittan efter dig.

Jag undrar. De flesta skriver: "Jag sker serist." r "serist" kodord fr, "jag vill knulla runt med hunkar"?
Citera
2019-11-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
testa "sg hej annars fr du stryk"

Haha, har tyvrr inte den hrda looken fr att passa upp en sdan inledning

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Var inte en narr. Det r ju bara oattraktivt att skriva ngot s konstlat.

Lol, Tinder handlar till 90% om utseende. Anser tjejen dig vara snygg nog s kommer du undan med nstan vad som helst; det spelar drav knappt ngon roll vad man skriver. Detta r baserat p 2 rs erfarenhet.
Citera
2019-11-16, 11:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag undrar. De flesta skriver: "Jag sker serist." r "serist" kodord fr, "jag vill knulla runt med hunkar"?
Tror att det bara syftar till att sortera bort de strsta idioterna.

Du har rtt i att allt handlar om bilderna. Mnga r obildade och bryr sig inte om vad det r fr person de trffar. Inte en tanke p att det inte bara r mjligt utan ocks mycket rimligt att kunna ha en trivsam trff och njuta av varandras sllskap utan trams eller strre allvar.
Senast redigerad av lakritc 2019-11-16 kl. 11:58.
Citera
2019-11-16, 22:18
Medlem
exexexexs avatar
Hej vrldens deppigaste trd!

Hur mr ni dr i ensamheten?
Jag fattar, bajs, och addera allt dissande ni fr i fejan av tinder...

Shr, jag ser bra ut, (allts bra s att agenturer har sprungit ikapp mig p stan)
Men jag blir ocks dissad, fattar man inte snacket s r man brnd, oavsett hur man ser ut.

Just nu har jag jobbat mig till en snygg kvinna p kungsholmen som alltid vill ligga. Men jag fick henne endast genom smart snack, inte bara utseende...

Lng text, men den bsta humorn r om du kan skmta om dig sjlv.
Din klantighet liksom... (bra humor, sjlvdistans och allt det dr)

Lycka till ni alla!
Senast redigerad av exexexex 2019-11-16 kl. 22:31.
Citera
2019-11-17, 23:09
Medlem
Stockholmare..s avatar
Hur brukar ni gra nr ni omstartar Tinder? Nu har jag inte haft det p ngra mnader men funderar p att sl igng det igen i december. Allts just fr att ka sannolikheten att man brjar frn start utan att den knner av sin gamla rating?

Kan man skaffa sig ett nytt mobil-nr, typ kontantkort till en annan mobil och regga sig men anvnda sin vanliga mobil som tidigare eller blir det nd fel d? Vad sger ni?
Citera
2019-11-18, 13:08
Medlem
Ja, Tinder.. Vad ska man sga. Anvnde ocks det ett tag d jag var singel, jag ser bra ut (8/10) och har inga problem att f matchningar, men jag kan sga att 80-90% av alla svenska tjejer p Tinder r endera attention whores som anvnder appen fr att boosta deras ego och deras instagram, eller som rent tidsfrdriv. De r inte serisa. Efter ett par meningsutbyten s brukar det hela rinna ut i sanden. Svenska tjejer r sjlvuppblsta divor som alla tror att de kan f en tiopongare ven om de sjlva bara r 5-6.. Vill du ha vettiga, serisa tjejer satsa p tjejer frn Ryssland eller vriga ststater.. Asiater r ocks bra om det utseendet tilltalar dig. Dessa gr att fra en normal konversation med, r kvinnliga och varma och inte dryga och fittiga och helt frstrda av feminismen som svenska tjejer r.
Citera
2019-11-18, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Ja, Tinder.. Vad ska man sga. Anvnde ocks det ett tag d jag var singel, jag ser bra ut (8/10) och har inga problem att f matchningar, men jag kan sga att 80-90% av alla svenska tjejer p Tinder r endera attention whores som anvnder appen fr att boosta deras ego och deras instagram, eller som rent tidsfrdriv. De r inte serisa. Efter ett par meningsutbyten s brukar det hela rinna ut i sanden. Svenska tjejer r sjlvuppblsta divor som alla tror att de kan f en tiopongare ven om de sjlva bara r 5-6.. Vill du ha vettiga, serisa tjejer satsa p tjejer frn Ryssland eller vriga ststater.. Asiater r ocks bra om det utseendet tilltalar dig. Dessa gr att fra en normal konversation med, r kvinnliga och varma och inte dryga och fittiga och helt frstrda av feminismen som svenska tjejer r.

This,

Utomlands funkar tinder utmrkt dock. Sluta anvnda tinder hr, lika inte deras bilder p Instagram. Ni mste helt enkelt sluta ge de bekrftelse
Citera
2019-11-19, 01:00
Medlem
Efter att ha lst ett hundratal sidor av den hr trden s r jag mindre klok n vad jag var innan.

Jag r kanske en 7-8:a, startar om mitt konto kanske en gng i veckan, fr cirka 5-10 matchningar per dag (med tjejer som r 6-10or). Ja, ju snyggare desto svrare att ens f till en konversation med, oavsett anstrngning. Men att hr lsa att grabbar som r 8-10or och vltrnade x2000 som inte fr ligga lter ju helt absurt.

De senaste fyra dagarna har jag, via Tinder, legat med tre brudar som r ungefr p min egen niv utseendemssigt. Jag behver prioritera bort brudar som jag inte alls hade tackat nej till, fr att det blir en allt fr stor mngd brudar att hlla igng konversationer med. Jag r ocks ganska krsen, ven om jag sklart vet vilken niv jag br ligga p - men alla jag trffar br ha stora tuttar, vilket r lite av en utmaning p Tinder.

Ju snyggare tjej desto mer krsen, definitivt. Jag har inte vrldens game men det r definitivt inte omjligt att slpa hem ngon som r i en hgre klass n en sjlv. Att det sedan rkar vara s att man fr med sig max en av de tusen 10or som man tryckt ja p, vad gr det? Jag har tv riktiga kap till ex via Tinder och samtliga av mina vnner har skrattat t mig redan innan jag ens legat med dem fr att de sett det som en omjlighet.

Absolut, brudar i Sverige tror p tok fr mycket om sig sjlva, men det r inte omjligt. Just detta har nog gjort att jag endast r ute efter att stta p dem, fr att deras egen idioti fr mig att vrdera dem som om de vore skit. Mnga pratar om att svepa i andra lnder och jsses vilken skillnad det r. Jag har testat att svepa ngra timmar i Ryssland och matchningar p fotomodellsniv rasar in som om jag vore en 12:a med hundratals miljoner p bankkontot. MEN! Men! Att det skulle vara omjligt (eller ens svrt) att f till det med annat n feta trsktroll p Tinder r ren jvla bullshit. Undvik alla som bara har sin Instagram som biografi s har man kommit en lng vg.
Citera
2019-11-19, 01:40
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eramammorisback
This,

Utomlands funkar tinder utmrkt dock. Sluta anvnda tinder hr, lika inte deras bilder p Instagram. Ni mste helt enkelt sluta ge de bekrftelse

Ja, de feta negrer araberna r snyggare i andra lnder. Ni r inte de vackraste som kom hit, milt sagt.
Citera
2019-11-19, 05:19
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLM
De senaste fyra dagarna har jag, via Tinder, legat med tre brudar som r ungefr p min egen niv utseendemssigt. Jag behver prioritera bort brudar som jag inte alls hade tackat nej till, fr att det blir en allt fr stor mngd brudar att hlla igng konversationer med. Jag r ocks ganska krsen, ven om jag sklart vet vilken niv jag br ligga p - men alla jag trffar br ha stora tuttar, vilket r lite av en utmaning p Tinder.

Att svepa inom eller under sin egen niv r nyckeln. Var noga med ldern ocks, r du ver 30 och ett gng 18-25-ringar sveper hger p dig r det troligen "samla hgersvep", r de inte drivande i skrivande r det garanterat.
Citera
2019-11-19, 05:28
Medlem
lttare att lura er sjlva att de r attention whores bara va? klart dom inte r, ni r bara tillrckligt snygga fr att f ett hgersvep men sedan rcker det inte lngre. Hon kanske svepte p 20 mn och tyckte skert du var helt OK men sedan dk mister B-kndis eller supermodellen upp och d finns det ingen mening att snacka med dig..

Och hur vet jag detta? fr att jag gr likadant sjlv som man (ok snarare hade gjort om jag kunnat) tnk dig sjlv att typ hlften av alla du sveper p blir matchning och av dom vill hlften trffas liksom..och tnk sedan att tjejer till skillnad frn mn inte vill trffa en ny man varje kvll..

Jag fr ocks massor av matchningar. I thailand, Colombia eller marocko det vill sga. Absolut inte i Paris, New york eller Sydney. Max samma som i sverige och d r jag geners.
Senast redigerad av chipskungen 2019-11-19 kl. 05:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in