2019-12-18, 01:39
Medlem
Detta var långt efter utcheckningstiden och de tog inte alls illa upp, de var trevliga och snälla.
Citera
2019-12-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Alltså, någon så otroligt slipad hotellgäst är jag inte men trots allt har det blivit en hel del hotellnätter och dagar också under konferenser och semestrar. Och mig veterligt brukar inte städpersonalen rusa in hur som helst och sätta i gång med sitt arbete. Och om de gjorde det medan jag satt i en soffa i hotellrummet och höll min man i handen - då skulle jag garanterat ta ett snack med hotellchefen.

Vilket hotell jobbar du på, undrar jag? Så att jag kan undvika, det, alltså.

Erik har en lägenhetssvit på Post där han bott sedan han flyttade från familjen. På samma hotell brukar även Isabella bo på.
Citera
2019-12-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Detta var långt efter utcheckningstiden och de tog inte alls illa upp, de var trevliga och snälla.

Utcheckning? Han checkar väl aldrig ut eftersom han långtidshyr?
Citera
2019-12-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987

Långt efter utcheckningen sitter de alltså kvar i en soffa i rummet de inte längre hyr och håller varandra i handen....så drabbade av Amors pilar att de inte ens klarar att studsa upp för en kaffe när städpersonalen kommer? Det hade väl varit en smal sak att hyra rummet hur länge till som helst eller fixa ett nytt om det brann i brallor och hjärta på det här sättet - han har garanterat råd med det och om han betalar något så när justa löner till sina anställda har hon det också.

Bättre kan du.
Citera
2019-12-18, 10:39
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Erik har en lägenhetssvit på Post där han bott sedan han flyttade från familjen. På samma hotell brukar även Isabella bo på.
Det var inte han som ”flyttade från familjen”.
Det var Jennie som flyttade till en ny villa i Billdal för över 2 år sedan.
Citera
2019-12-18, 20:07
Medlem
Pinsamt. Inte en käft på hennes "meet and greet". Hon försöker alltid vinkla och filma så att det ska se ut som värsta anstormningen, men den här gången lyckas hon inte ens fejka till sig något som påminner om intresse.
Citera
2019-12-18, 22:06
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Är det silikontuttar hon har, när fixade hon dom?
Citera
2019-12-19, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Är det silikontuttar hon har, när fixade hon dom?

Det råder olika meningar om det, de okunniga säger att det inte är falskbröst men de som har följt henne genom de senaste 7 åren vet att hon har fixat brösten.

Man ser det med ett kunnigt öga. Det började med Birgitte bardot perioden med Hampus, nu är hon inne i en Marilyn Monroe-period. När ska hon bara bli Isabella? När ska hon träffa en man som får henne att känna att hon duger som hon är? När ska hon bli brunett som är hennes riktiga färg.
Citera
2019-12-19, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
Pinsamt. Inte en käft på hennes "meet and greet". Hon försöker alltid vinkla och filma så att det ska se ut som värsta anstormningen, men den här gången lyckas hon inte ens fejka till sig något som påminner om intresse.

Hon uppges ha känt sig förnedrad över att så få kom, hon överskattar sig själv.
Citera
2019-12-19, 08:57
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Var det inte i Helsingfors? Då är det väl inget konstigt att få kom. Jag känner inte till en enda finsk influencer, så varför skulle de känna till våra.
Citera
2019-12-19, 11:57
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Var det inte i Helsingfors? Då är det väl inget konstigt att få kom. Jag känner inte till en enda finsk influencer, så varför skulle de känna till våra.

För att vi svenskar pratar, skriver och läser inte finska, men finskarna talar svenska.
Citera
2019-12-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det var inte han som ”flyttade från familjen”.
Det var Jennie som flyttade till en ny villa i Billdal för över 2 år sedan.
Den här utsikten ser inte ut som den är från hotell Post.
Antar att Bella tillbringar sina helger i Göteborg någonstans där man ser havet:
https://www.isabellalowengrip.se/201.../min-fredag-5/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in