Citat:
Ursprungligen postat av
svensknorrman
😂 Fick precis en like frn en riktigt tjock negress boendes i Nigeria, vad fan har hnt med tinder 😱🙈. Tror att tinder i samband med corona har gjort ndringar i algoritmen, har mrkt att det i princip r stendtt fr mig gllande svenska kvinnor. Har blivit s efter corona. Sker dock mest kvinnor i sthlm och bor i Norrland, passar p att dejta nr jag jobbar i Stockholm, men det r ju otnkbart nu att resa ner dit.
Jag kikade in p Tinder trots att jag frsker lmna det. Svenska kvinnorna finns kvar men det har definitivt vllt in folk frn alla delar av vrlden. Jag har gold s jag ser ju vilka det r men fr de med gratisversionen s luras man ju eftersom man inte kan se att de inte r lokalt folk som likat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jonas Hallberg
Konstruktiv kritik? hur fan skulle det lta nr det kommer till att recensera anatomi?
Det ska sgas att jag vervger nd att ladda upp dom gamla psykosbilderna dr jag r smal
och snygg
De flesta kritiserar inte ditt utseende utan kommenterar mer i stil med detta:
"I would date them!"
"Seems too far away. Would prefer it cropped in closer."
"Great photo!"
"Would prefer a different expression."
"I would date them!"
"Would prefer a different expression."
"Great photo!"
"Great photo!"
"Would prefer a different pose."
"Would prefer a less distracting background."
Klippte ut ngra av kommentarerna frn bilden
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoll
Tycker det r dligt att de r sna golddiggers o krver att man ska betala fr att f rster i ngorlunda fart. Man kan ju dessutom bara ha 1 bild aktiv i taget. Ska man vnta tills man har 159st s fr man ju inga andra bilder bedmda
Jag kan bara hlla med dig, jag krde flesta bilderna till 20 votes, sen krde jag mina 3 bsta bilder betydligt lngre n s. Skulle aldrig betala fr det i datingsyfte.