2020-04-13, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
10 rster just nu. Pausade o brjade ett nytt test.
Smart 6.7 pong
Trustworthy 6.9 pong
Attractive 8.7 pong

Det fr vl anses som bra? tminstone hur attraktiv kvinnorna tycker man r. Frgan r d varfr jag misslyckas s totalt p tinder 🤔

8.7 pong p Attractive r ju jttebra. Sjlv har jag lagt upp tv bilder p Photofeeler, med hittills 93 samt 43 rster och ftt Attractive-pong 4.8 och 3.7, s 8.7 ska man var vldigt njd med tycker jag.
Citera
2020-04-13, 11:49
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
8.7 pong p Attractive r ju jttebra. Sjlv har jag lagt upp tv bilder p Photofeeler, med hittills 93 samt 43 rster och ftt Attractive-pong 4.8 och 3.7, s 8.7 ska man var vldigt njd med tycker jag.

Att f 93 rster mste ju ta en vldigt lng tid😳 O d mste du dessutom rsta konstant p andras bilder. Jag njer mig nr jag kommer upp i 20 rster per bild. Felmarginalen blir nog inte s stor efter det.

Ja, jag antar det. Men har sjunkit lite nu. 7.9 nu efter 13 rster. 2st har gett mig 0.. S vissa r nog bara oserisa.
Senast redigerad av Emoll 2020-04-13 kl. 11:53.
Citera
2020-04-13, 11:54
Medlem
Citat:
Att f 93 rster mste ju ta en vldigt lng tid😳 O d mste du dessutom rsta konstant p andras bilder. Jag njer mig nr jag kommer upp i 20 rster per bild. Felmarginalen blir nog inte s stor efter det.

Ja, jag antar det. Men har sjunkit lite nu. 8.1 sist jag kollade.
Jag hade 159 rster p bilden jag lnkade. Efter ca 40 rster ndras betyget knappt mer n 0.1 t ena eller andra hllet. Jag fortsatte jaga rster eftersom en del kom med vldigt bra konstruktiv kritik p bilderna.
Senast redigerad av Farzan73 2020-04-13 kl. 12:08.
Citera
2020-04-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag hade 159 rster p bilden jag lnkade. Efter ca 40 rster ndras betyget knappt mer n 0.1 t ena eller andra hllet. Jag fortsatte jaga rster eftersom en del kom med vldigt bra konstruktiv kritik p bilderna.
Konstruktiv kritik? hur fan skulle det lta nr det kommer till att recensera anatomi?

Det ska sgas att jag vervger nd att ladda upp dom gamla psykosbilderna dr jag r smal
och snygg
Citera
2020-04-13, 12:19
Medlem
Emolls avatar
Citat:

Tycker det r dligt att de r sna golddiggers o krver att man ska betala fr att f rster i ngorlunda fart. Man kan ju dessutom bara ha 1 bild aktiv i taget. Ska man vnta tills man har 159st s fr man ju inga andra bilder bedmda
Citera
2020-04-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensknorrman
😂 Fick precis en like frn en riktigt tjock negress boendes i Nigeria, vad fan har hnt med tinder 😱🙈. Tror att tinder i samband med corona har gjort ndringar i algoritmen, har mrkt att det i princip r stendtt fr mig gllande svenska kvinnor. Har blivit s efter corona. Sker dock mest kvinnor i sthlm och bor i Norrland, passar p att dejta nr jag jobbar i Stockholm, men det r ju otnkbart nu att resa ner dit.
Jag kikade in p Tinder trots att jag frsker lmna det. Svenska kvinnorna finns kvar men det har definitivt vllt in folk frn alla delar av vrlden. Jag har gold s jag ser ju vilka det r men fr de med gratisversionen s luras man ju eftersom man inte kan se att de inte r lokalt folk som likat.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Konstruktiv kritik? hur fan skulle det lta nr det kommer till att recensera anatomi?

Det ska sgas att jag vervger nd att ladda upp dom gamla psykosbilderna dr jag r smal
och snygg
De flesta kritiserar inte ditt utseende utan kommenterar mer i stil med detta:
"I would date them!"
"Seems too far away. Would prefer it cropped in closer."
"Great photo!"
"Would prefer a different expression."
"I would date them!"
"Great photo!"
"Great photo!"
"Would prefer a different pose."
"Would prefer a less distracting background."
Klippte ut ngra av kommentarerna frn bilden

Citat:
Tycker det r dligt att de r sna golddiggers o krver att man ska betala fr att f rster i ngorlunda fart. Man kan ju dessutom bara ha 1 bild aktiv i taget. Ska man vnta tills man har 159st s fr man ju inga andra bilder bedmda
Jag kan bara hlla med dig, jag krde flesta bilderna till 20 votes, sen krde jag mina 3 bsta bilder betydligt lngre n s. Skulle aldrig betala fr det i datingsyfte.
Citera
2020-04-13, 12:34
Medlem
Citat:
Stmmer bra, 27 r och uppt. Skulle vl sga att 90% r frn mitt ordinarie omrde, vrigt har trillat in nr jag rest runt i Sverige.

Vltrnad fr min lder skulle jag sga men det r bara att inse, man har ingen 20-rings kropp lngre. Frdelen r att kvinnorna inte heller frvntar sig det

Aha, ja det lter ju vettigt. Ja, nej vart man bor r nog fundamentalt fr att lyckas p tinder, tyvrr. Att bo i en liten stad och tro att man ska kunna leva loppan r tyvrr vldigt svrt oavsett om man ligger p ver 93% respektive 91% efter 110+ votes p bda bilderna. Som exempel p detta br vl nmnas en ganska frsch 20ring jag trffade p klubben med en annan tjej jag raggat upp p samma krog. Hon dk sen upp i appen och har tyvrr inte swajpat ja. Kanske kan detta motivera mnniskor hr inne att inse att tjejer faktiskt kan visa intresse fr dig irl, ven om de absolut INTE gr det i appen. Kan frvisso bero p andra faktorer som "fan, det r ju min kompis ragg, pinsamt trycka ja" eller andra orsaker, kanske inte ens knner igen en i appen r ju microsekunders swajpande fr tjejer mnga gnger.
Citera
2020-04-13, 12:43
Medlem
Citat:

De flesta kritiserar inte ditt utseende utan kommenterar mer i stil med detta:
"I would date them!"
"Seems too far away. Would prefer it cropped in closer."
"Great photo!"
"I would date them!"
"Great photo!"
"Great photo!"
"Would prefer a different pose."
"Would prefer a less distracting background."
Klippte ut ngra av kommentarerna frn bilden
S alla snubbar som fr mnga lajks p Tinder kan allts inte ta det som att dom r snygga, det r bara att bilden som r bra, jo tjena

r det en blandning av fotointresserade kvinnor och bgar som gr in och rejtar?, oavsett om dom fredrar ett annat ansiktsuttryck s kommer dom oavsett att lajka p Tinder om du r snygg, s det dr sger vl i stort stt ingenting
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-04-13 kl. 12:48.
Citera
2020-04-13, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
S alla snubbar som fr mnga lajks p Tinder kan allts inte ta det som att dom r snygga, det r bara att bilden som r bra, jo tjena

r det en blandning av fotointresserade kvinnor och bgar som gr in och rejtar?

Vet inte riktigt vad du menar med inlgget. Jag har frsttt att jag ser ok ut, men lgger jag upp en bild p Tinder s vill jag att den ska vara s bra som mjligt. Det innefattar ven fototekniskt.

De (fotointresserade kvinnor och bgar) finns skert med bland de som rstar. Jag har stllt in s att bara kvinnor ska kunna rsta men om ngon man reggar sig som kvinna fr att kunna rsta p mina bilder s bjuder jag p det.

Samma sak p Tinder, du fr skert en del fejkprofiler som swipar p dig.
Citera
2020-04-13, 19:04
Medlem
Honeyvoices avatar
Man ser ofta att tinder har 50+ miljoner anvndare vrlden ver och det dr om miljarder matchningar. Hr skriver de faktiskt hur mnga av dessa som betalar.

"Tinder uppges ha 5,7 miljoner betalande anvndare globalt"

https://digital.di.se/artikel/tinder...t-pa-bedragare
Citera
2020-04-13, 22:03
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Jag kan bara hlla med dig, jag krde flesta bilderna till 20 votes, sen krde jag mina 3 bsta bilder betydligt lngre n s. Skulle aldrig betala fr det i datingsyfte.

19 rster nu..

Smart: 6.2
Trustworthy: 6.
Attractive: 7.2

Har minskat sedan i morse .... Mste vara asiaterna som rstade under natten som r mer genersa med betygen haha...
Ska tillggas att det r en selfie jag blir bedmd p.
Citera
2020-04-13, 22:22
Medlem
Citat:
19 rster nu..

Smart: 6.2
Trustworthy: 6.
Attractive: 7.2

Har minskat sedan i morse .... Mste vara asiaterna som rstade under natten som r mer genersa med betygen haha...
Ska tillggas att det r en selfie jag blir bedmd p.
7.2 r fortfarande helt ok. Jag hade omvnt, gillades av europer, och asiaterna drog ner ngot 🙂

Har du mnga bilder p din tinderprofil? Att ha med ngon selfie fungerar bra, dremot ska man grna ha med ngon/ngra bilder tagna av ngon annan (frutsatt att det r en bra bild).

Kr igenom alla dina bilder i photofeeler. Den med bst betyg lgger du som frstabild p tinder. Fr ngra bilder klart smre betyg s tar du bort dom frn din profil. Hellre f bra bilder n mnga halvdana/dliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in