2020-05-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Nei?

Det str jo "tar for lang tid, hun blir drept". Eller hva det n var ordrett.

Mener du at det fungerer slik at hvis kode 12345 betyr "tar for lang tid, hun blir drept".
S har han kun laget koden "12345". Hvis du fr tilbake svar 12 betyr det "ja"?

At den som har laget kodene ikke vet betydningen av dem?

Snille deg, kodene finnes kun nedskrevet p et papirark, og kodene er knyttet opp til forskjellige bitcoinbelp.

bestemme belpene og kodene ligger utenfor det som er avansert her.
Citera
2020-05-10, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er du som sier at gutten har laget kodene, hvor fr du det fra ?
Jeg sier HVIS han har laget kodene, er det slik det fungerer at han ikke kan vite betydningen av dem med mindre han ogs har laget brevet?
Jeg trodde meldingen i bitcoins "kodene" kom opp og at den som lagde bitcoins visste hva svarene var. Dette gjr jo at jeg kan trekke tilbake de siste ti innleggene om at jeg ikke skjnner hvordan han kan vre medvirkning til bortfring uten vite utfallet.
Citera
2020-05-10, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Snille deg, kodene finnes kun nedskrevet p et papirark, og kodene er knyttet opp til forskjellige bitcoinbelp.

bestemme belpene og kodene ligger utenfor det som er avansert her.
Ja selvflgelig! Jeg har jo hatt en kortslutning her de siste innleggene mine, jeg er jo helt med n! S dum jeg er..
Citera
2020-05-10, 00:34
Medlem
Citat:
Jeg sier HVIS han har laget kodene, er det slik det fungerer at han ikke kan vite betydningen av dem med mindre han ogs har laget brevet?
Jeg trodde meldingen i bitcoins "kodene" kom opp og at den som lagde bitcoins visste hva svarene var. Dette gjr jo at jeg kan trekke tilbake de siste ti innleggene om at jeg ikke skjnner hvordan han kan vre medvirkning til bortfring uten vite utfallet.

Nei han har muligens medvirket til kryptoopplegget og vrt totalt uvitende om hva det skulle brukes til.
Citera
2020-05-10, 00:35
Medlem
Citat:
Nei han har muligens medvirket til kryptoopplegget og vrt totalt uvitende om hva det skulle brukes til.
Ja selvflgelig, jeg vet ikke hvilken planet jeg har vrt p de siste sprsmlene mine ang. hvordan siktelsen fungerte uten utfall. Jeg tenkte jo ikke p at utfallene ikke var knyttet til opplegget.
Citera
2020-05-10, 00:37
Medlem
Citat:
Ja selvflgelig! Jeg har jo hatt en kortslutning her de siste innleggene mine, jeg er jo helt med n! S dum jeg er..

Du m ikke ta det tungt. Lett bli forvirret i kaoset som er i saken n. Ryken m f legge seg litt frst.
Citera
2020-05-10, 00:38
Medlem
Citat:
Du m ikke ta det tungt. Lett bli forvirret i kaoset som er i saken n. Ryken m f legge seg litt frst.

Neida, men jeg m jo si det var korttenkt av meg. Jeg forsto ikke uansett hvor mange ganger jeg leste, men jeg henger jo selvflgelig med n! Takk
Tror det er p tide ta kvelden snart, s kanskje vi vkner opp til noe mer spennende.
Citera
2020-05-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ja selvflgelig, jeg vet ikke hvilken planet jeg har vrt p de siste sprsmlene mine ang. hvordan siktelsen fungerte uten utfall. Jeg tenkte jo ikke p at utfallene ikke var knyttet til opplegget.

Men vi vet jo ikke da, men jeg ser ikke for meg han som en som har medvirket til drap eller bortfring av en gammel dame.
Citera
2020-05-10, 00:41
Medlem
Citat:
Neida, men jeg m jo si det var korttenkt av meg. Jeg forsto ikke uansett hvor mange ganger jeg leste, men jeg henger jo selvflgelig med n! Takk
Tror det er p tide ta kvelden snart, s kanskje vi vkner opp til noe mer spennende.

Ja. Hvem som vinner kampen om ransakingene i Sloraveien og p hytta p Kvitfjell. Blir det politi og ptalemakt, eller blir det Tom Hagen og Svein Holden.

Det er utrolig mye som skjer og utrolig usikkert alt sammen akkurat n.
Citera
2020-05-10, 00:42
Medlem
Citat:
Men vi vet jo ikke da, men jeg ser ikke for meg han som en som har medvirket til drap eller bortfring av en gammel dame.
Nei, det er sant, vi kan jo ikke vite sikkert, men jeg har jo alle fall skjnt eksempel p tankegangen n med hva som kan vre medvirkning til bortfring.
Citera
2020-05-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ja. Hvem som vinner kampen om ransakingene i Sloraveien og p hytta p Kvitfjell. Blir det politi og ptalemakt, eller blir det Tom Hagen og Svein Holden.

Det er utrolig mye som skjer og utrolig usikkert alt sammen akkurat n.

Ja, jeg leste det her tidligere, og leste hva Elden mente. Men jeg tenker jo at dersom han ikke har noe skjule og er uskyldig, s burde det vel ikke gjre noe for han at de undersker der et par dager til? Han vil jo selvflgelig ha tilbake huset sitt, men han kan vel vente litt.

Vi fr jo ogs se om de pgriper flere personer, som de ogs nevnte i stad.
Citera
2020-05-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ja, jeg leste det her tidligere, og leste hva Elden mente. Men jeg tenker jo at dersom han ikke har noe skjule og er uskyldig, s burde det vel ikke gjre noe for han at de undersker der et par dager til? Han vil jo selvflgelig ha tilbake huset sitt, men han kan vel vente litt.

Vi fr jo ogs se om de pgriper flere personer, som de ogs nevnte i stad.

Da m jeg tilfye hva Holden sa. Vi m revurdere om vi skal samarbeide med politiet.

Ut av det s antyder Holden at TH heretter ikke vil samarbeide med politiet, og hvis s skjer s kan vi anta at TH har noe skjule.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in