2020-05-20, 19:43
Medlem
Rhingarikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Helt enig med deg. Hun er ikke kontrollert av sin far som de andre.

Ja, lurer p om det ikke var du som foreslo den forklaringen p distansen hennes i utgangspunktet... det virker i alle fall plausibelt
Citera
2020-05-20, 19:44
Medlem
Citat:
Helt enig med deg. Hun er ikke kontrollert av sin far som de andre.

Men hun kan og vre den som har ftt nok av dette og er ogs den som str bak dette for alt vi vet. Av og til er det slik at et av barna som du sier ser seg lei av hele greia, og ta skjeen i egen hnd.

Jeg har lest flere steder at ogs barna ( vet ikke hvem) har bekreftet at ekteskapet mellom mor og far var turbulent.
Citera
2020-05-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhingariki
Ja, lurer p om det ikke var du som foreslo den forklaringen p distansen hennes i utgangspunktet... det virker i alle fall plausibelt

Hper hun ikke lar seg bryte ned. Barna er i en ekstrem situasjon n. Mental terror. Tenk leve i sorg og redsel s lenge.
Citera
2020-05-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Men hun kan og vre den som har ftt nok av dette og er ogs den som str bak dette for alt vi vet. Av og til er det slik at et av barna som du sier ser seg lei av hele greia, og ta skjeen i egen hnd.

Jeg har lest flere steder at ogs barna ( vet ikke hvem) har bekreftet at ekteskapet mellom mor og far var turbulent.

Ingen sjanse for at noen av dem str bak. Men jeg er redd de lyver for sin far n.
Citera
2020-05-20, 19:51
Medlem
Citat:
Det finnes masse bedvelsesmidler som virker raskt i spryteform i alle fall, men du risikerer ofte pustevansker samtidig. Feks narkosemidler som fentanyl, eller store doser valium/stesolid. Et lite brukt anestesimiddel (ketamin) vil gi bevart egenpusting. Bde fentanyl, morfin, heroin og stesolid er vel enkelt f kjpt illegalt. Det er ogs enkelt spryte inn og ikke s nye om du treffer blodre eller muskel, man sovner ila minutter uansett. Men du skal vite hva du gjr for ikke overdosere ved et uhell

Ja hvem vet kanskje det var det som skjedde at hun faktisk dde av en overdose underveis noe som var en strek i regningen og de bestemte seg for droppe det men prvde seg p den med de 10 mill om sommeren.
Man br kanskje ikke eksperimentere med slik rusmidler siden man ikke vet hvordan tlegrenser til en 70 ring er som kanskje i liten grad hadde erfaring med slikt, samt at de kanskje ikke visste hvilke sykdommer hun kunne ha.
Det er f.eks vanlig ha hyt blodtrykk i den alderen, mulige hjerteproblemer er ogs relevant s er sikkert ikke helt enkelt kidnappe folk i den alderen.
Citera
2020-05-20, 19:52
Medlem
Citat:
Har en hypotese om at det er H*dda H*gen B*rentsen, hun som er bosatt i Lier, som er nevnt i trusselbrevet. Dette fordi hun er den eneste vi vet at fikk politibeskyttelse etter 31.10.18. Hun har i motsetning til de andre to barna ingen verv i pappas imperium, bor lenger unna og er mye mer anonym. Jeg tipper hun har vrt mer kritisk til faren enn de to andre og derfor mtte settes ekstra ut av spill like etter forsvinningen, slik en annen bruker her inne foreslo. Om det er eksterne kidnappere er det pussig at de trekker fram nettopp henne, som er s anonym. Jeg tror ikke det er tilfeldig.
Takk! Jeg hper at politiet har greid eller kommer til greie gjennomskue hvorfor brevforfatteren skrev det han/hun skrev om den datteren og at det leder politiet til forfatteren.

Jeg tenker p om forfatteren av brevet ev har skrevet den detaljen om datteren (og ev andre ting i brevet) for villede og for peke p noen andre enn seg selv.

I fjor hst (eller tidligere?) opplyste politiet om at de hadde gjort seg noen tanker om hvem som kan ha forfattet trusselbrevet (eller at de hadde en mening om hvem som kan ha forfattet brevet). Jeg husker ikke helt ordlyden.
Citera
2020-05-20, 20:00
Medlem
Citat:
Jeg tror hun fryktet for sitt liv. Innerst inne. Samtidig som at hun flte seg som et null, det er slik en psykopat kontrollerer andre, de bryter dem ned.
P hvilken mte fikk TH henne til fle seg som et null? Kan du spesifisere, for det kan bety veldig mye forskjellig?
Citera
2020-05-20, 20:01
Medlem
Citat:
Jeg tror hun fryktet for sitt liv. Innerst inne. Samtidig som at hun flte seg som et null, det er slik en psykopat kontrollerer andre, de bryter dem ned.

N m du kutte ut dette evinnelige psykopatsnakket. Dette er en simpel (psykopatisk?)hersketeknikk, med basis i sladder og rykter!

Ber deg om gjre deg kjent med denne forumregelen:

0.09. Falsk ryktesspridning

Att sprida phittade uppgifter om personer, fretag eller organisationer med uppst att utstta dessa fr andras missaktning, eller att avsiktligen sprida frvrngd eller phittad information med uppst att vilseleda, r frbjudet.
Citera
2020-05-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
P hvilken mte fikk TH henne til fle seg som et null? Kan du spesifisere, for det kan bety veldig mye forskjellig?

Kritiserte, kontrollerte, kom med ubegrunnede beskyldinger, fikk henne til slutt til tro at det var hennes skyld, osv. Har du aldri hrt om slikt fr? Han fikk henne til tro at hun ikke var noen ting uten ham. Og at hvis hun ikke fyde seg s ville han ta fra henne alt. Barna ogs.
Citera
2020-05-20, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
N m du kutte ut dette evinnelige psykopatsnakket. Dette er en simpel (psykopatisk?)hersketeknikk, med basis i sladder og rykter!

Ber deg om gjre deg kjent med denne forumregelen:

0.09. Falsk ryktesspridning

Att sprida phittade uppgifter om personer, fretag eller organisationer med uppst att utstta dessa fr andras missaktning, eller att avsiktligen sprida frvrngd eller phittad information med uppst att vilseleda, r frbjudet.

Har du sett ektepakten? Eller hrt x-svogerens uttalelser. Det finnes dokumentasjon.
Citera
2020-05-20, 20:07
Medlem
Citat:
Kritiserte, kontrollerte, kom med ubegrunnede beskyldinger, fikk henne til slutt til tro at det var hennes skyld, osv. Har du aldri hrt om slikt fr? Han fikk henne til tro at hun ikke var noen ting uten ham. Og at hvis hun ikke fyde seg s ville han ta fra henne alt. Barna ogs.
Fortalte AE dette til deg?
Citera
2020-05-20, 20:10
Medlem
Nye detaljer fra VG:

Citat:
Strid om telefonsamtale

Politiet mener en telefonsamtale og Tom Hagens forklaring om hans frste minutter i huset er mistenkelig

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...telefonsamtale
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in