2020-05-27, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Jag har dejtat tjejer som sagt att dom trffat jttemnga.

I min erfarenhet gr dessa med p att trffa en flera gnger, utan att ngot hnder.

Man kan f 3-5 dejter, utan sex eller att ses i ngons hem, och sen frsvinner dom.

Fr uppfattningen om att dessa r lngtidssinglar. Dejtandet kanske blir ett stt fr dom att frdriva tiden, eller f bekrftelse. Eller s vet dom inte vad dom vill ha.

3-5 dejter lter ju inte s mycket.
Nu r mitt perspektiv ett helt annat eftersom jag inte har dejtat ngon n, men jag frestller mig att man ska trffa en tjej ganska lnge innan ngon sexdebut r aktuell. tminstone ska man vl ha knt varandra i 6+ mnader knner jag.

Men det kanske bara r jag som r lite gammaldags av mig, som har lst fr mycket Austen och Bront?
Citera
2020-05-27, 13:44
Medlem
Fick 20 matches de tre frsta dagarna nu har den stannat av helt och gtt 3 veckor.

r det hr verkligen hllbart om nu fretaget vill att man ska motiveras och anvnda den mer s borde man tminstone f nn match per dag med tanke p hur mnga som finns p Tinder. r dock inte dr fr att smala p mig match men som kille mste man f fler fr att det ska leda till ngot trff.
Citera
2020-05-27, 13:53
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Fick 20 matches de tre frsta dagarna nu har den stannat av helt och gtt 3 veckor.

r det hr verkligen hllbart om nu fretaget vill att man ska motiveras och anvnda den mer s borde man tminstone f nn match per dag med tanke p hur mnga som finns p Tinder. r dock inte dr fr att smala p mig match men som kille mste man f fler fr att det ska leda till ngot trff.
Det tar ju rimligen slut p tjejer i ens omrde efter ett tag, om du nu inte bor i typ Tokyo eller New York? Det r ju inte s att det dagligen strmmar in 3000 helt nya Tinder-brudar frn Flen +50km...
Citera
2020-05-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Finns bara ett stt att bryta denna onda cirkel och f en bttre dejting milj.. Swipe endast p de du kan tnka dig att prata med. No more shotgun swipes med dicken. Har inte swipat mycket sedan corona kom, men har gtt frn att ha runt 10 till 99+ p nolltid, swipar endast p ngon jag verkligen kan tnka mig. Vi bryter cirkeln genom att sluta matcha med alla.

Gr vi alla killar detta, s kommer vi ta tillbaka en del av marken som vi frlorat samt vran egna vrdighet. Den sociala hierkan r frskjuten dr, det 'r frsttt vi kan fortstta gnlla ver det, eller gra ngot t saken. ser du ngon som r 5/10 (ingen anstrning p en bio eller bilder) skit i den matchningen d, lt den vara. Lt den personen komma tillbaka till sin egen niv.

Instmmer helt.

Allt som hnder och det dr med kvinnor r mannens fel och ingen annan, kvinnorna beskylls av dessa beta hanar och smpojkarna fr att de r s bittra och allmnt negativa s att de mste skylla sina misslyckade liv och med kvinnor p kvinnorna.

Det r vi som har kontrollen ver oss och hur vi vill andra kvinnor ska vara mot oss.

Desperata killar swipar p alla i fldet de ser, ven feta och fula tjejer. Klart som fan att dessa brudar gr runt med nsan uppe i skyarna med falsk sjlvfrtroende men innerst inne en kass sjlvknsla.

Vi har det hr samhllet idag med denna sjuka sociala dynamiken tack vare svenska mn.
Senast redigerad av white-power 2020-05-27 kl. 13:59.
Citera
2020-05-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Det tar ju rimligen slut p tjejer i ens omrde efter ett tag, om du nu inte bor i typ Tokyo eller New York? Det r ju inte s att det dagligen strmmar in 3000 helt nya Tinder-brudar frn Flen +50km...

Sthlm det finns fortfarande massvis med tjejer i fldet och jag har inte plus utan swipar 100 per dag.
Citera
2020-05-27, 15:10
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Sthlm det finns fortfarande massvis med tjejer i fldet och jag har inte plus utan swipar 100 per dag.
De killar som inte r modeller drunknar bland andra snubbar som ocks visas sllan. Knsfrdelningen r extremt skev. 90% killar och 10% tjejer enligt en underskning fr drygt ett halvr sedan.

Har numera en bild p mig sjlv dr jag str solbrnd i bar verkropp p en strand som profilbild. Gr betydligt bttre n nr jag bara hade mitt ansikte som frsta bild.
Citera
2020-05-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
De killar som inte r modeller drunknar bland andra snubbar som ocks visas sllan. Knsfrdelningen r extremt skev. 90% killar och 10% tjejer enligt en underskning fr drygt ett halvr sedan.

Har numera en bild p mig sjlv dr jag str solbrnd i bar verkropp p en strand som profilbild. Gr betydligt bttre n nr jag bara hade mitt ansikte som frsta bild.

Mina matchningar rullar in vldigt bra sen jag sg till att fixa 6st riktigt bra bilder i lite varierande miljer. Ska frska fixa till s jag maxar ut kapaciteten med bra bilder till helgen tnkte jag. Tror man fr mest matchningar ju fler toppbilder du har. Sen tnkte jag ta och starta om min tinder hyffsat snart ocks fr att kunna f ny rating eftersom man gjorde en del klassiska misstag i brjan.
Citera
2020-05-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Fungerar det fr tjejerna s borde det vl fungera fr killarna antar jag.
Citera
2020-05-27, 17:16
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Jag har dejtat tjejer som sagt att dom trffat jttemnga.

I min erfarenhet gr dessa med p att trffa en flera gnger, utan att ngot hnder.

Man kan f 3-5 dejter, utan sex eller att ses i ngons hem, och sen frsvinner dom.

Fr uppfattningen om att dessa r lngtidssinglar. Dejtandet kanske blir ett stt fr dom att frdriva tiden, eller f bekrftelse. Eller s vet dom inte vad dom vill ha.

Jag har nstan varit dr och vnt faktiskt. 2 dejter och det hnde i princip ingenting. Men i efterhand s borde jag tagit mer intiativ till ngoting. Men kndes som dessa typer du beskriver inte riktigt heller bjuder upp till att kunna bli kyssta de r lsta i sitt mindset med ngot undelrigt. Hur som mrker jag sdant skiter jag i att fortstta. Klipper banden direkt.
Citera
2020-05-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Jag har nstan varit dr och vnt faktiskt. 2 dejter och det hnde i princip ingenting. Men i efterhand s borde jag tagit mer intiativ till ngoting. Men kndes som dessa typer du beskriver inte riktigt heller bjuder upp till att kunna bli kyssta de r lsta i sitt mindset med ngot undelrigt. Hur som mrker jag sdant skiter jag i att fortstta. Klipper banden direkt.

Jag uppfattar det ocks s. Dom gav en inga signaler. Tv av dom kysste jag, men kyssarna var stela och dliga.

Jag har trffat 3 sna hr tjejer som slsat ens tid.

Synonymt fr dessa r att dom knns emotionellt otillgngliga. Ngot r liksom avstngt dr inne. Om det r pga ngon snubbe dom inte har kommit ver, eller pga andra trauman, vet jag inte.

Det jag inte frstr r varfr dom vill fortstta trffa en. r man inte attraherad s slutar man ju dejta ngon.

Det r ytterst f, om ens ngon, som jag haft sex med om det inte redan hnt p 2a eller 3e dejten vilket r standard.

Jag borde ha klippt tidigare som du sger, men tvlingsmnniskan i mig har velat ngot annat.
Citera
2020-05-27, 17:36
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Jag har trffat 3 sna hr tjejer som slsat ens tid.

Synonymt fr dessa r att dom knns emotionellt otillgngliga. Ngot r liksom avstngt dr inne. Om det r pga ngon snubbe dom inte har kommit ver, eller pga andra trauman, vet jag inte.
Eller fr att de varit p Tinder x antal r och dejtar snubbar som andra byter underklder. D r man troligtvis emotionellt avtrubbad.

Numera s kan jag i vardagen direkt lsa av vilka tjejer som anvnder Tinder. Dessa r helt frstrda och kan inte konversera som normala personer. De tror att alla killar vill ha dem, som det r p ntet, och att varje konversation eller trevlig approach frn en snygg person av motsatta knet har en baktanke.
Citera
2020-05-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Om det fr frvntad effekt s kanske det till och med gr att hitta en dejt
Lter ju inte som att s himla stor andel av kontakterna idag leder till en dejt, men jag vet inte hur det ser ut?
Om alla som hnger p Tinder har fr avsikt att verkligen hitta en dejt som kan leda till en relation lr det kanske bli bttre klimat ocks, d det verkar vara vldigt blandat med sexdejt och "vanlig" dejt, och fler borde bli njda om dom flesta sker ungefr samma typ av dejt?

Finns ju lite olika sidor och appar, s kanske blir nnu bttre att ska det man vill ha p lmpligt stlle fr det? Har en vninna som klagar ver att dom flesta mn bara verkar vilja ha sex, och mn klagar p att kvinnor inte svarar eller fortstter svara efter en pbrjad chatt, s verkar vara obalans p det sttet ocks?

Vill mnnen bara ha sex s r hon en low value woman. Troligtvis utstrlar hon slampighet. Skert lttkldda bilder med mycket urringning, inget man vill gifta sig med. Problemet ligger inte hos mnnen. Hittar en man en bra kvinna s behller man henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in