Citat:
Ursprungligen postat av
Adrtrt
"Trdsannhetene" kan dokumenteres. Det vil lekke mer og mer ut i media, og under rettssaken vil det komme frem. Selv har jeg blitt beskyldt for faktisk vre en av gjerningsmennene. Spekulasjonen gikk ut p at "usannhetene" og "ryktene" jeg omtalte var ment legge press p TH, slik at han betalte lsepengene for livsbevis. Ja, tenk det. Han betalte jo. Etter at politiet endret hypotese, vel og merke. Det er litt artig p sitt vis, hadde det ikke vrt for alvoret i denne saken. AE har blitt drept p brutalt vis. Brutal er forvrig visstnok et ord hun selv benyttet om sin ektemann, i en fortrolig samtale. Hun har villet ut av dette ekteskapet flere ganger. Men TH truet henne med ta fra henne alt. Og det stemte.
spekulere i hvordan TH har gjort det blir vanskelig, uten ha flere av brikkene p plass.
Ved skape et "strre trusselbilde" har tanken vrt kunne kontrollere sine omgivelser. Politiet har gjennomskuet dette.
Kan du fortelle hvordan en mann kan ta fra sin kone alt nr hun uansett ikke opplever noen glede eller fr noe penger rutte med ved vre gift med en mann som har vrt rik i mange, mange r? Mener du en rik mann kan ta fra en ekskone barna bare fordi han er rik i Norge? Hvis han i tillegg mishandlet henne ville han vel ha en svakere sjanse for klare det? Hvordan forklarer du det? Det er kvinnen som pleier f hovedomsorg for barna, og AEH var ikke prostituert eller narkoman for si det slik. Hun var heller ikke voldelig eller truende slik TH beskrives. Hun var usedvanlig god, varm, raus med venninner og snill. En svrt god og trygg mor vil jeg tro. Hun var utdannet. Hvorfor skulle hun g fra han etter 49 rs ekteskap nr barna er s voksne? Hun kunne vel gtt fra han da minstemann var 18 r for da hadde hun antagelig kunne mtt barna s mye hun ville i og med at de da var over myndighetsalderen, og kanskje 2 av 3 bodde for seg selv med sin familie.
Jeg la merke til flere poster fra AEH p Facebook, og de l ute i mange mneder etter forsvinningen. Hun skrev rett ut at hun ikke hadde rd til dra p helgeturer osv., i 2 av de postene handlet det om at hun ikke hadde rd til ting. Det var helt tragisk lese, og m ha vrt rart for vennene hennes hre. Det er slike ting som bekrefter at TH ikke var en god ektemann. Jeg forstr ikke hvordan man kan behandle en som har fdt ens 3 barn p denne mten. ikke unne andre 1 kr mer enn ndvendig. Det er ekstremt sykt og smlig. Og TH er overrasket over at hun ville skilles? ...