Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Trusselbrevet er nok et bevis p over-staging, ikke bare er det overdrevent langt, men ogs overdrevent gebrokkent. Doble konsonanter(r) i tide og utide er ikke typisk gebrokkent, og de fleste svindelforsk fra utlandet i dag (og 2018) inneholder kun sm skrivefeil, som ikke er blitt fanget opp av translate.
Tenker det er skrevet av familien i fellesskap under ett av familierdene lang tid i forveien. Brevet fra datteren har en del likheter srlig nr det gjelder lengde og konfronterende/offensiv form.
Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Har hatt samme tanken... etter siste ukens utspill. Men det blir vel for dryt.
Ja, n m det bremses litt her, fler jeg. Min oppfatning er at brevet datteren har skrevet, og som ble publisert p TV2.no, er reelt. Det kan hende hun har ftt hjelp av noen til skrive det, men det er ekte fra hennes side. Tror jeg. Hun er i en skremmende, grusom og nrmest ufattelig situasjon og i en dyp, dyp krise. Ikke bare er moren forsvunnet og antatt dd, men det mistenkes at faren str bak og sledes har lurt alle. Selv mener hun det er kidnappere som str bak og er derfor redd for sine egne barns trygghet. Jeg synes utrolig synd p henne.