Citat:
Ursprungligen postat av
Akershus
Det var da en merkelig konklusjon. Tankefeil. Fikk meg til tenke p dette klassiske eksempelet:
" En sten kan ikke fly, mor Lille kan ikke fly, ergo er mor Lille en sten" (Ludvig Holberg).
Jeg har bedt deg om dempe deg. Du kan ikke bare slenge ut pstander om psykopati og narssisisme. Dette er kun basert p sladder og "noen som har hrt." Jeg har utfordret deg p dette flere ganger, men du er uanfektet. Det kan hende at TH har begge disse diagnosen, men ingen av oss to VET dette. At du ikke tler sprsml om dette , men fler deg "angrepet", er morsomt. Du er s skrsikker og brautende - dette m du jaggu tle!
Og for ta det med teskje: Jeg er helt pen for at TH kan ha hatt en rolle i dette.. Jeg har etter hvert blitt stadig mer skeptisk - men jeg utelukker det ikke.
Jeg har ikke noe problem med at du angriper meg, tvert imot, jeg syntes bare det er litt komisk og bekreftende. Det bekrefter jo at dette er et sentralt punkt. Samme som med skilsmissepapirene som Anne hadde gjemt, og de to telefonsamtalene som TH hadde slettet fra sin logg.
At min pstand om psykopati er basert p sladder, er dine ord.
At du er pen for at TH kan st bak, faller p sin egen urimelighet. Du prver plukke fra hverandre saken, s det er jo tydelig at du har en agenda med fremstille TH som uskyldig. Ex-svogeren er bare misunnelig sier du. Men basert p hva da? Det klarer du ikke svare p, som s mye annet. Og de to telefonsamtalene som TH slettet fra loggen, der kommer du ogs med bare svada til svar, akkurat som nr du prver forklare ang skilsmissepapirene og at Anne satt leitet etter bolig.
Jeg har flere ganger forklart i detalj om hvorfor jeg konkluderer med at TH er en psykopat. Det er ikke bare utifra den infoen som vi kjenner til gjennom media, men ogs fra andre kilder.
Du er s opptatt av prve framstille alt som bare "nabosladder". Du til og med stiller Minnimus ledende sprsml ang dette, og prver lede henne til si at infoen hun kjenner til kommer fra naboer.