Citat:
Det er jo litt rart at de skulle drept henne og lagt saken dd, for s ombestemme seg 8 mnd etterp, og akkurat nr politiet hadde gtt ut i media i juni 2019 og sagt at de ikke lengre tror p kidnapping, men at hun er drept hjemme. Du sier at de ikke har vget st frem mere. Men det stemmer jo ikke. Det er jo ikke slik at TH plutselig sendte over 10 millioner uten ha kontakt fra "motparten". Men uansett, og s sendte han 10 millioner da, men ingen ting skjedde, ingen Anne, og plutselig 3 dager fr at TH skal inn i avhr, og et r etter at TH sendte de 10 millionene, da sender TH en melding til "motparten" om at han nsker betale alt sammen. Jeg syntes n det forteller mere om desperasjon fra TH, at han er livredd for havne i varetekt igjen, at han m holde denne kidnappingsteorien vedlike.
Nr det gjelder den rde BMW`en s er det nok en grunn til at de ikke har etterlyst den p TV. Hvis de hadde hatt tunnelsyn, s hadde de ikke sjekket kameraer rundt omkring slik de faktisk gjorde.
Og er det ikke litt rart at de to vitnene sto fram med navn og fjes? I en s alvorlig sak?
Nr det gjelder den rde BMW`en s er det nok en grunn til at de ikke har etterlyst den p TV. Hvis de hadde hatt tunnelsyn, s hadde de ikke sjekket kameraer rundt omkring slik de faktisk gjorde.
Og er det ikke litt rart at de to vitnene sto fram med navn og fjes? I en s alvorlig sak?
Hvorfor mener du det er rart at de sto frem med navn og bilde i media. Kidnappere har vel ingenting og hente p ta knekken p disse kvinnene.
Du har mange gode poeng, det er mye rart og det er tydelig at TH er desperat n, men det hadde kanskje du ogs vrt om du hadde en slik siktelse hengende over hode. Han oppfrer seg dumt og klnete.
Jeg delte lenge ditt syn, men husk at den frste damen som fortalte dette med BMW en meldte seg faktisk for politiet med en gang saken ble kjent for allmennheten.
Politiet velger s kun avhre henne via telefon noe som forteller meg at de la vekk tipset umiddelbart.
Nr politiet gr ut i media og bekrefter at de vet hvem som kjrte bilen og hvem som satt bak, skal jeg endre mening men s langt har de ikke giddet det engang. For meg holder det ikke si at saken er sjekket, nr de ikke kan gi en plausibel forklaring p hvorfor det ble lagt bort. Jeg tror politiet veldig tidlig bestemte seg for at det var TH som var gjerningsmannen.
Det er klart alt kommer ikke ut, men jeg stiller jo og sprsmlstegn ved at politiet konfronterer TH med en ekteskapskonflikt som ligger 30 r tilbake i tid.Det er s irrelevant at jeg ikke engang skjnner at det har vrt tema.