2020-07-08, 17:46
Medlem
Legokatts avatar
Men jeg mener feltprest tyder p en sterk person med sosiale egenskaper
Hun m ha en egenskap som gjr at hun kan ta vare p folk i ekstreme situasjoner
Noe hun ogs m ha ftt utdanning p i forsvaret
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-08 kl. 17:50.
Citera
2020-07-08, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

Hva er det du prver komme frem til? At det er hun som str i spissen for backup av TH?
Citera
2020-07-08, 17:58
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Hva er det du prver komme frem til? At det er hun som str i spissen for backup av TH?
Nei, jeg mener hun kunne vre personen som hjalp sin mor flykte
Citera
2020-07-08, 17:58
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Alla karrirvgar r inte raka. Somliga r krokiga. Hur det ser ut hr r oknt fr mig.

Hon kan ha bra rst. Fltprster kan behva tala till mnga utan mikrofon.
Citera
2020-07-08, 18:04
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Hvordan ser du p familieforholdene i i familien? Hvordan var dynamikken?
Er interessert hre uansett
Jeg kjenner ikke denne familien utover hva som fremkommer i media. Brevet fra D2 gir en viss pekepinn p hvordan dynamikken var, og det skremte meg litt.

F.eks. Ordrudsaken forteller litt om hvor galt det kan g i en familie, som andre vanskelig kan forestille seg.

TH kan absolutt ha vrt kapabel til manipulere barna til vende seg sammen med han mot sin mor. Jeg har tatt motivet opp mange ganger, s jeg lar det ligge.

D1: Fikk sms 0910 etter at hun ble ringt til 0906, som jeg tror var en glipp/feilringing som oppsto i stresset etter at AE var drept av TH. Sms var planlagt for gi bde TH og D1 alibi. 1340 ringte hun fasttelefonen, som jeg tror var planlagt for alibi.

S: Ringt til 0914 av AE - samtalen gikk bl.a. p ting som AE pratet med lnn om, som TH hadde overhrt. Dette husker han frst etter flere avhr, og trolig gjennomgang fra TH.

Hele dette var et alibi-opplegg fordi AE ble drept 0856-0902. Han ringte 0950, og sendte sms - planlagt alibi. TH ringte han 1400, og han kom like etter - planlagt alibi.

D2: Skrev klageskrivet, og var trolig ogs med p trusselbrevet, fordi hun var den eneste av barna som ble nevnt der. Beskrev overdreven angst i klageskrivet som fyer seg inn i overfabrikkering av kidnapping.

Hun er ikke notert i tidslinjer gjennom dagen, s jeg antar at det var hun som var i huset fra 0905-1320.

Jeg har ikke noe tro p at religis tro spiler inn p en slik sak, nr barna helt fra starten er manipulert av sin sterke far. Det er ikke verre tenke seg at D1 har gjort det enn noen av de andre.

Som jeg har sagt fr: En for alle, alle for en. Hvis en av oss ryker, ryker vi alle, denne planen er idiotsikker og vi kan ikke mislykkes hvis alle holder seg til planen.
Citera
2020-07-08, 18:06
Bannlyst
Citat:
Nei, jeg mener hun kunne vre personen som hjalp sin mor flykte

Okei, snn ja..
Men hva med sporene i trappa som tyder p fall? Og spor p badet? Er dette iscenesatt for f det til se ut som kidnapping med krav om lsepenger?
Citera
2020-07-08, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
...og det kan kanskje ha frt til at TH mtte ringe den to ganger for lokalisere den..?

Det ble lenge skrevet om ukjent DNA funnet i boligen. Er usikker p om dette er klarert eller sjekket ut.

Det "ukjente" DNA-sporet tilhrte TH selv.
Citera
2020-07-08, 18:13
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Okei, snn ja..
Men hva med sporene i trappa som tyder p fall? Og spor p badet? Er dette iscenesatt for f det til se ut som kidnapping med krav om lsepenger?
Har skrevet teori postet i dag
Citera
2020-07-08, 18:14
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg kjenner ikke denne familien utover hva som fremkommer i media. Brevet fra D2 gir en viss pekepinn p hvordan dynamikken var, og det skremte meg litt.

F.eks. Ordrudsaken forteller litt om hvor galt det kan g i en familie, som andre vanskelig kan forestille seg.

TH kan absolutt ha vrt kapabel til manipulere barna til vende seg sammen med han mot sin mor. Jeg har tatt motivet opp mange ganger, s jeg lar det ligge.

D1: Fikk sms 0910 etter at hun ble ringt til 0906, som jeg tror var en glipp/feilringing som oppsto i stresset etter at AE var drept av TH. Sms var planlagt for gi bde TH og D1 alibi. 1340 ringte hun fasttelefonen, som jeg tror var planlagt for alibi.

S: Ringt til 0914 av AE - samtalen gikk bl.a. p ting som AE pratet med lnn om, som TH hadde overhrt. Dette husker han frst etter flere avhr, og trolig gjennomgang fra TH.

Hele dette var et alibi-opplegg fordi AE ble drept 0856-0902. Han ringte 0950, og sendte sms - planlagt alibi. TH ringte han 1400, og han kom like etter - planlagt alibi.

D2: Skrev klageskrivet, og var trolig ogs med p trusselbrevet, fordi hun var den eneste av barna som ble nevnt der. Beskrev overdreven angst i klageskrivet som fyer seg inn i overfabrikkering av kidnapping.

Hun er ikke notert i tidslinjer gjennom dagen, s jeg antar at det var hun som var i huset fra 0905-1320.

Jeg har ikke noe tro p at religis tro spiler inn p en slik sak, nr barna helt fra starten er manipulert av sin sterke far. Det er ikke verre tenke seg at D1 har gjort det enn noen av de andre.

Som jeg har sagt fr: En for alle, alle for en. Hvis en av oss ryker, ryker vi alle, denne planen er idiotsikker og vi kan ikke mislykkes hvis alle holder seg til planen.
Det er bare ikke s interessant lese disse tidslinjene du presenterer uten en gjennomtenkt tanke bak

Analyse av familierelasjoner?
Citera
2020-07-08, 18:20
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det "ukjente" DNA-sporet tilhrte TH selv.

Okei, det var jo interessant. Er det samme som er omtalt funnet av ham i forbindelse med
et sted som er "sentralt i etterforskningen"?

Jeg vil jo i utgangspunktet anta at det er ganske mange personer som har lagt
igjen DNA ved tidligere anledninger, f.eks. hndverkere, andre familiemedlemmer,
forretningspartnere o.l., som de i tur og orden har mttet teste for sjekke ut av
saken.

Noen her nevnte at profesjonelle GM ikke ville lagt igjen spor - men hva man
legger igjen av DNA har man lite kontroll p, siden det kan vre snakk om
sm fragmenter.
Citera
2020-07-08, 18:22
Medlem
Citat:
Alle ser jo a TH er skyldig, men s er det barna da som er her og sloss, broren til TH, vennene hans som han bruker sitte sammen med p kafeen p Metro-senteret og drikke kaffe, og s disse damene som har forelsket seg i TH og prver redde han. Stockholmsyndromet eller hva det kalles. I alle slike alvorlige saker, s dukker det opp damer som vil gifte seg med GM. Det s vi i Ubt-Madsen-saken, Breivik-saken osv. Disse har ftt en hel haug med frierbrev.
Opposisjonen, om man skal kalle det det, er Akershus, Sandemose, Z-Z-Z, Floriss, Sosialisten og et par andre. Alle disse vet nok innerst inne at det er TH som str bak.

Jepp snn er det
Citera
2020-07-08, 18:24
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det er bare ikke s interessant lese disse tidslinjene du presenterer uten en gjennomtenkt tanke bak
Er det alt du greier? Det er ingen som hittil har greid motbevise hypotesen med annet enn uvirkelig, absurd osv.

Ser du fortsatt tror (tvilsomt) p rmningshistorien din.

Kan du f.eks forklare 1006/07 - 1113/14 - 1314/16 - 1118 - 1318 hvis ikke TH er involvert??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in