Citat:
Ursprungligen postat av
drvind
Det r ju exakt det som redan r gjort, fr lnge sedan. Knner du till amerikanska lagar som vi andra inte knner till?
Ska man, som du vill, rensa ut trash, r vl i s fall friare tyglar fr polisen svaret? Vill du det? Din tankegngs logik framstr lite luddig. r du verkligen arton fyllda?
Sjlvklart tolkas dina resonemang hr i trden som kraftigt haltande pga. ditt oturliga val av ideologi att frska st upp fr. S i bemtandet av detta r naturligtvis ideologi relevant.
Har jag fel i att du r helt vnsterbliven?
Tycker du det fungerar bra nr polisen mrdar ngon som de har redan kontroll ver och inte gr motstnd?
En hel del trash kan man slla ut med en djupare psykologisk underskning, men sklart det kan finnes mer man kan gra
Detta har inget med ideologi och gra utan anstndighet, men sklart nazism r en ideologi, men i vrigt inte.
Presidenten kunde frbjuda knn i nacken, sjlvfallet finns mer och gra, men vill trumpen ens det?
trumpen har ju inte ens en aning vad han vill med en nsta presidentperiod.
Biden r det enda skra valet fr USA.
Och jag har lrt mig att alla som inte hller med trump och trumpnissar r vnsterblivna, i brist p argument s tar man till ad hominem och tror det sger ntt, du personifierade dig sjlv just till detta nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Du vet allts inte om att polisen r hktad! Det r ju fan s speciellt.
Historiken berttar ntt helt annat, men ja, det vet vi alla
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Bryr mig inte. r du dum i huvudet mot polisen s fr du skylla dig sjlv. Ingen kommer tnka p dig nd efter 2 mnader. D r du bara en i mngden i nyhetsfldet.
Haha, varfr skulle ngon bry sig om mig fr?
Vad r det ens ett argument fr, att f mrda svarta som man vill?