Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Det er rett og slett feil at TH har motarbeidet politiet.
Han stilte hjemmet sitt til disposisjon i seks uker etter forsvinningen. Og politiet kunne ogs nr som helst f komme ditt nr de trengte det senere.
Han har ogs mtt opp hos politiet flere ganger og til og med kommet med sine teorier om hvem som kan st bak forbrytelsen.
At han oppfattes som tverr er noe politiet har kommet med etter at de begynte p PR-krigen sin.
Og for vre rlig hvis det var meg som opplevde dette, og jeg fikk en mistanke om at politiet trodde det var meg som var skyldig, hadde jeg ogs blitt tverr.
Du m ogs huske p at det i norsk rett finnes et sterkt vern mot selvinkriminering; TH har rett til forholde seg taus. Og det finnes ogs en begrenset adgang til bruke taushet som bevis for skyld.
jeg sliter med skrive et svar uten fle jeg angriper deg det vill jeg ikke, men prver for det...
"Han stilte hjemmet sitt til disposisjon i seks uker etter forsvinningen. Og politiet kunne ogs nr som helst f komme ditt nr de trengte det senere. "
frste delen er sant men siste delen kan du ikke mene om tiden fra pske til n...
det er to sider her som ellers i denne saken kommer TH lett fram som tverr samme vilken side en hrer p...
du er altid flink til i nevne hva vi har rett p snnt, men du glemmer det moralske som ikke er nevnt i noen lovtekster, der gjr ikke TH og SH en fin jobb i mine yne, jada jada lett sitte her trolle, men han har vri gift med AEH sea 69 og da betyr det mer at saken blir oppklart en att folk ikke skall tro TH er en tomsing (frste mte med politiet face to face) eller bare det f att huset n det, er det 1% sjangs eller mindre for att saken blir oppklart s burden jo gitt dem fri tilgang til alt ogs kladdebkene sine og alt anna....