Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Jag har aldrig sagt ngot om att folk lser eller inte lser presentationen. Det sjlvklara svaret dr r sklart: Det r olika.
Jag har ver 4000 likes, jag har lsta allas presentation och jag har tittat p allas bilder. Min syn p saken r att om jag fr en like s visar jag respekt genom att lsa allt de skriver och tittar p deras bilder. Jag knner att om ngon likar mig s r min minsta motprestation i alla fall att se vem hon r, vad hon skriver och hur hon ser ut. Dremot s r en like inte en garanterad match, i 99% av fallen s hamnar de bara i likes-listan utan tgrd MEN jag har i alla fall lst vad de har att sga.
Citat:
Ursprungligen postat av
MycketOintressant8
Intressant att du tror att tjejer r helt ppna med antalet sexpartner som de haft. Inte som att de inte vet att mn r retroaktivt svartsjuka.
Mn kan absolut vara retroaktivt svartsjuka men det kan frsts ven kvinnor vara. Jag hller sjlv vldigt lg profil angende mina tidigare sexpartners
.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Ni sger ju att tjejerna skulle svajpa nej utifrn min nya presentation. Jag hvdar att det inte har ngon betydelse. ven om man s klart hoppas att "rtt" presentation faktiskt skulle kunna gra lite skillnad, men betvivlar det starkt. Jag fr dvs likes precis som vanligt, trots min "svin" presentation. Det r pongen.
Tjena kroppis, skicka grna PM med din nya presentation, du har ftt se min. I show you mine, you show yours
Kan vl utan att ha lst vad du skriver hlla med om att mnga kommer dissa dig pga krav och att de r lite oskra om de duger eller ej. Du vet att ven tjejer med kanonkroppar/utseende kan knna sig oskra p sitt utseende och per automatik knna sig ratade om kravlistor finns.
Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Jag har aldrig sagt ngot om att folk lser eller inte lser presentationen. Det sjlvklara svaret dr r sklart: Det r olika.
Jag har ver 4000 likes, jag har lsta allas presentation och jag har tittat p allas bilder. Min syn p saken r att om jag fr en like s visar jag respekt genom att lsa allt de skriver och tittar p deras bilder. Jag knner att om ngon likar mig s r min minsta motprestation i alla fall att se vem hon r, vad hon skriver och hur hon ser ut. Dremot s r en like inte en garanterad match, i 99% av fallen s hamnar de bara i likes-listan utan tgrd MEN jag har i alla fall lst det de har att sga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Igen, f se en bra presentation d, om det jag gav exempel p r s dligt. Varfr ger du inte exempel p ngot bra? Fr att du inte kan. Sluta vara Off-Topic och hll dig till trden, ffs.
Om jag fr se din presentation s terkommer jag grna med feedback, om du vill offentligt, annars i PM.
Tillgg: frsts s kr jag gold fr att kunna se vem som likar osv...skippa 2-3 l p krogen s kan du leka runt p Tinder lite mer