2020-07-27, 13:32
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Igen, f se en bra presentation d, om det jag gav exempel p r s dligt. Varfr ger du inte exempel p ngot bra? Fr att du inte kan. Sluta vara Off-Topic och hll dig till trden, ffs.

Det beror p vem man vill locka.

Jag tror dock att skriva "vad man inte vill ha" kan knnas drygt.

Min egna presentation skulle outa mig alldeles fr mycket dock. Men den r kort och catchy och dryper av sjlvironi/sjlvdistans.

Tnker att de bsta presentationerna ppnar upp fr den andra parten att stlla bra frgor.
Citera
2020-07-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det beror p vem man vill locka.

Jag tror dock att skriva "vad man inte vill ha" kan knnas drygt.

Min egna presentation skulle outa mig alldeles fr mycket dock. Men den r kort och catchy och dryper av sjlvironi/sjlvdistans.

Tnker att de bsta presentationerna ppnar upp fr den andra parten att stlla bra frgor.

r vl bara ndra lder, stad, etc. Vad det nu r som s magiskt hnger ut just dig? Skryter du allts i din presentation att du jobbar som *insert whatever*? Tror du p riktigt att pangbrudarna frn tinder sitter hr inne och lser. Det r emot reglerna att outa ngon, skotittarn? Knappast du. Du kan skriva din press ngot modifierad hr, utan strre oro att bli "pkommen". Jag gjorde det fr ngot r sen kanske, omjligt hitta det inlgget av 900+ totalt dock. Frvrigt gav "sjlvironi/sjlvdistans presentation" liknande resultat som det jag har nu. Ingen magisk skillnad, dvs.

Om jag fr backtracka utan att ni tangentbordskrigare ska attackera mig igen, plz leave me be? s skulle jag sga att det ser ut p fljande vis "eventuellt". Mnga Tjejer likear, sen vid match? Lser de presentationen.
Citera
2020-07-27, 13:47
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sagt ngot om att folk lser eller inte lser presentationen. Det sjlvklara svaret dr r sklart: Det r olika.
Jag har ver 4000 likes, jag har lsta allas presentation och jag har tittat p allas bilder. Min syn p saken r att om jag fr en like s visar jag respekt genom att lsa allt de skriver och tittar p deras bilder. Jag knner att om ngon likar mig s r min minsta motprestation i alla fall att se vem hon r, vad hon skriver och hur hon ser ut. Dremot s r en like inte en garanterad match, i 99% av fallen s hamnar de bara i likes-listan utan tgrd MEN jag har i alla fall lst vad de har att sga.

Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Intressant att du tror att tjejer r helt ppna med antalet sexpartner som de haft. Inte som att de inte vet att mn r retroaktivt svartsjuka.
Mn kan absolut vara retroaktivt svartsjuka men det kan frsts ven kvinnor vara. Jag hller sjlv vldigt lg profil angende mina tidigare sexpartners .

Citat:
Ni sger ju att tjejerna skulle svajpa nej utifrn min nya presentation. Jag hvdar att det inte har ngon betydelse. ven om man s klart hoppas att "rtt" presentation faktiskt skulle kunna gra lite skillnad, men betvivlar det starkt. Jag fr dvs likes precis som vanligt, trots min "svin" presentation. Det r pongen.
Tjena kroppis, skicka grna PM med din nya presentation, du har ftt se min. I show you mine, you show yours

Kan vl utan att ha lst vad du skriver hlla med om att mnga kommer dissa dig pga krav och att de r lite oskra om de duger eller ej. Du vet att ven tjejer med kanonkroppar/utseende kan knna sig oskra p sitt utseende och per automatik knna sig ratade om kravlistor finns.

Citat:
Jag har aldrig sagt ngot om att folk lser eller inte lser presentationen. Det sjlvklara svaret dr r sklart: Det r olika.
Jag har ver 4000 likes, jag har lsta allas presentation och jag har tittat p allas bilder. Min syn p saken r att om jag fr en like s visar jag respekt genom att lsa allt de skriver och tittar p deras bilder. Jag knner att om ngon likar mig s r min minsta motprestation i alla fall att se vem hon r, vad hon skriver och hur hon ser ut. Dremot s r en like inte en garanterad match, i 99% av fallen s hamnar de bara i likes-listan utan tgrd MEN jag har i alla fall lst det de har att sga.

Citat:
Igen, f se en bra presentation d, om det jag gav exempel p r s dligt. Varfr ger du inte exempel p ngot bra? Fr att du inte kan. Sluta vara Off-Topic och hll dig till trden, ffs.
Om jag fr se din presentation s terkommer jag grna med feedback, om du vill offentligt, annars i PM.

Tillgg: frsts s kr jag gold fr att kunna se vem som likar osv...skippa 2-3 l p krogen s kan du leka runt p Tinder lite mer
Senast redigerad av Farzan73 2020-07-27 kl. 14:00.
Citera
2020-07-27, 14:23
Medlem
Citat:
Jag gav dig exempel p en, men igen kan ju faktiskt inte veta 100% om hon svajpa ja pga bilderna endast eller bilder + presentation.

S jo, nog lste jag vad du skrev allt.
Jaha och nd citerar du ett av mina andra inlgg i ditt svar.

Skit samma, det knns bttre om tjejerna likear andra snubbar n att de likear dig.
Citera
2020-07-27, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Jaha och nd citerar du ett av mina andra inlgg i ditt svar.

Skit samma, det knns bttre om tjejerna likear andra snubbar n att de likear dig.
Tycker att bde du och Kroppis har haft en hel del bra inlgg. Allas vran Kroppskaka har uppenbarligen ledsnat p vissa typer av tjejer. Personligen skulle jag aldrig kra en "du ska vara si eller s lista". Jag skriver om mig sjlv, tjejer likar eller inte efter bsta frmga. Jag tittar p bilderna och om jag vill g vidare s ber jag om andra bilder/sociala media. ven dr sker en form av selektering. Skulle damen vara av modell strre (ledsen ev verviktiga tjejer, ni kan vara fina p erat stt men det r inte min stil).

Jag vill dock tillgga att ven modell tjejer kan vara hur bra som helst, resnt utseendemssigt kanske jag inte faller i frsta hand men mnga har en underbar personlighet...MYCKET hellre en bra personlighet och ett hrligt inre n ett perfekt yttre.
Citera
2020-07-27, 15:01
Medlem
Upprepar mig hr men, tror majoriteten hr inne bara r allmnt frustrerade av situationen pga corona. Nmner inga namn. Somliga vill resa runt i vrlden och leta mjligheter i tinder eller utanfr tinder, andra vill g ut p den lokala krogen (jag sjlv). Vissa vill bara trffa tjejer via tinder pga rddsla, och detta gr inte fr man "kvalificerar inte in bland topp 5 hunkarna". Det r ett tufft uppvaknande att detta nu inte lngre r mjligt, iaf inte till samma grad som tidigare. Jag kan frsts bara tala fr mig sjlv, men det r rejlt strigt att inte kunna snacka med tjejer irl utan behva bli "godknd" via en telefonapp fr att f chans att ses irl. Nr endel av dessa som svajpat nej, trffat mig irl och sen svajpat ja i appen. Sna "lyckliga slut" kan man ju glmma nu, framver.

Edit: Vad jag menar r att tjejer dyker upp flera gnger i kortleken. Jag svajpa ja tidigare, sen dyker hon upp senare igen, nr vi setts irl, och tnkte wtf, trycker vl ja f se d om hon ndrat sig, och ja det hade hon, och ven mnga andra dr till efter den situationen. Som jag skrev om det konstiga exemplet med tjejen som "inte ville bli raggade p, p midsommar" fr att nsta dag svajpa ja p mig i tinderappen.
Citera
2020-07-27, 15:10
Medlem
Citat:
Upprepar mig hr men, tror majoriteten hr inne bara r allmnt frustrerade av situationen pga corona. Nmner inga namn. Somliga vill resa runt i vrlden och leta mjligheter i tinder eller utanfr tinder, andra vill g ut p den lokala krogen (jag sjlv). Vissa vill bara trffa tjejer via tinder pga rddsla, och detta gr inte fr man "kvalificerar inte in bland topp 5 hunkarna". Det r ett tufft uppvaknande att detta nu inte lngre r mjligt, iaf inte till samma grad som tidigare. Jag kan frsts bara tala fr mig sjlv, men det r rejlt strigt att inte kunna snacka med tjejer irl utan behva bli "godknd" via en telefonapp fr att f chans att ses irl. Nr endel av dessa som svajpat nej, trffat mig irl och sen svajpat ja i appen. Sna "lyckliga slut" kan man ju glmma nu, framver.

Edit: Vad jag menar r att tjejer dyker upp flera gnger i kortleken. Jag svajpa ja tidigare, sen dyker hon upp senare igen, nr vi setts irl, och tnkte wtf, trycker vl ja f se d om hon ndrat sig, och ja det hade hon, och ven mnga andra dr till efter den situationen. Som jag skrev om det konstiga exemplet med tjejen som "inte ville bli raggade p, p midsommar" fr att nsta dag svajpa ja p mig i tinderappen.

Ett tips r att vara rliga, ppna och avslappnade. Alla fr inte ligga p frsta dejten men ni kan i alla fall kmpa fr ett s bra frsta intryck som mjligt.
Stort lycka till mnina tinderkompisar

En del tjejer r frsts konstiga men om man s fort man mrker det s bara kastar man dessa t sidan. Verkar de konstiga/struliga i ett tidigt skede s kommer det knappast bli bttre.

Personligen skulle jag sga att kvinnor r bde mer (hmm...snuskiga/kta) n tidigare och definitivt bttre att tnja p alla grnser. Jag dmer inte utan jag njuter!

https://imgur.com/JmM8yuh
Citera
2020-07-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Ett tips r att vara rliga, ppna och avslappnade. Alla fr inte ligga p frsta dejten men ni kan i alla fall kmpa fr ett s bra frsta intryck som mjligt.
Stort lycka till mnina tinderkompisar

En del tjejer r frsts konstiga men om man s fort man mrker det s bara kastar man dessa t sidan. Verkar de konstiga/struliga i ett tidigt skede s kommer det knappast bli bttre.

Personligen skulle jag sga att kvinnor r bde mer (hmm...snuskiga/kta) n tidigare och definitivt bttre att tnja p alla grnser. Jag dmer inte utan jag njuter!

https://imgur.com/JmM8yuh

Haha skrytmnsen.
Fatta att du har mer likes n PH profiler, kndisar, mm. Helt sinnesjukt mycket likes fan! men ja, du skryter hr men du lider ju ocks av det. Hur fan ska du kunna nja dig med "en"? Hur tnker du egentligen nr du trffar s mnga som du trots allt gr. Blir det inte s att du ser bra saker i allihopa, men hittar ingen som har "allt" knsla?
Citera
2020-07-27, 15:24
Medlem
Citat:
Haha skrytmnsen.
Fatta att du har mer likes n PH profiler, kndisar, mm. Helt sinnesjukt mycket likes fan! men ja, du skryter hr men du lider ju ocks av det. Hur fan ska du kunna nja dig med "en"? Hur tnker du egentligen nr du trffar s mnga som du trots allt gr. Blir det inte s att du ser bra saker i allihopa, men hittar ingen som har "allt" knsla?
Skrytmns...se mig snarare som ett exempel du INTE vill flja!

Jag njuter av sexet men efter det kommer en (tnk dig vansinnig alkoholbakfyllengest fast utan alkohol) ngest som gr att jag kan ligga lgt ett tag, sen glmmer jag det negativa s kr jag igen, med samma ngestresultat. Sexmssigt s r det kanon men ngestmssigt och levnadsmssigt i vrigt suger det stenhrt. Hade ltt valt bort sex ur livet just nu, vet bara inte hur. Ett beroende, sex/droger/spel eller vad det n gller r ett fullstndigt helvete och lngt ifrn ngot man njuter av.
Citera
2020-07-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Skrytmns...se mig snarare som ett exempel du INTE vill flja!

Jag njuter av sexet men efter det kommer en (tnk dig vansinnig alkoholbakfyllengest fast utan alkohol) ngest som gr att jag kan ligga lgt ett tag, sen glmmer jag det negativa s kr jag igen, med samma ngestresultat. Sexmssigt s r det kanon men ngestmssigt och levnadsmssigt i vrigt suger det stenhrt. Hade ltt valt bort sex ur livet just nu, vet bara inte hur. Ett beroende, sex/droger/spel eller vad det n gller r ett fullstndigt helvete och lngt ifrn ngot man njuter av.

Ja, jag r definitivt avundsjuk p det regelbundna varierade sexlivet, s mnga gnger jag frskt med "rliga" kort som du skrev i tidigare inlgg, men fiasko. Tex "Hur ser du p ppen relation r det ngot du r intresserad utav?". Helvete braka ls totalt, man skulle kunna bli mrdad av de blickarna dessa tjejer givit tillbaks nr man kommit med sna "fruktansvrda frslag"

S det dr med rlig ger jag inte mycket fr, ha ha. Det funkar ju skert fr dig, eftersom tjejer halvt lyssnar p vad du sger och mer stirrar in hunken framfr sig
Citera
2020-07-27, 15:39
Medlem
skotittares avatar
Citat:
r vl bara ndra lder, stad, etc. Vad det nu r som s magiskt hnger ut just dig? Skryter du allts i din presentation att du jobbar som *insert whatever*? Tror du p riktigt att pangbrudarna frn tinder sitter hr inne och lser. Det r emot reglerna att outa ngon, skotittarn? Knappast du. Du kan skriva din press ngot modifierad hr, utan strre oro att bli "pkommen". Jag gjorde det fr ngot r sen kanske, omjligt hitta det inlgget av 900+ totalt dock. Frvrigt gav "sjlvironi/sjlvdistans presentation" liknande resultat som det jag har nu. Ingen magisk skillnad, dvs.

Om jag fr backtracka utan att ni tangentbordskrigare ska attackera mig igen, plz leave me be? s skulle jag sga att det ser ut p fljande vis "eventuellt". Mnga Tjejer likear, sen vid match? Lser de presentationen.

Jag kanske nmner ett jobb som mer eller mindre bara jag har. Och det gr inte att modifiera den.

Som jag skrev tidigare. Min presentation bygger delvis p vad jag jobbar med och vad mina strsta intressen r; men skriven med en viss sjlvdistans.

Det viktigaste r att du str ut lite i mngden. Det gller bde bild och presentation.
Citera
2020-07-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ja, jag r definitivt avundsjuk p det regelbundna varierade sexlivet, s mnga gnger jag frskt med "rliga" kort som du skrev i tidigare inlgg, men fiasko. Tex "Hur ser du p ppen relation r det ngot du r intresserad utav?". Helvete braka ls totalt, man skulle kunna bli mrdad av de blickarna dessa tjejer givit tillbaks nr man kommit med sna "fruktansvrda frslag"

S det dr med rlig ger jag inte mycket fr, ha ha. Det funkar ju skert fr dig, eftersom tjejer halvt lyssnar p vad du sger och mer stirrar in hunken framfr sig

Min erfarenhet r att 95% av alla som vill ha serist r ppna fr lite ventyr i vntan p den rtte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in