2020-08-08, 01:11
Medlem
Dette handler ikke om ths husk, men objektive funn.
Citera
2020-08-08, 01:12
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Det har du sikkert rett i. Men vi vet ikke om TH han konstruert noe slikt eller ikke og vi vet ikke om TH er skyldig eller ikke skyldig.

Hvis hans forklaring ikke stemmer med funn, s er det faktisk ganske vanlig ikke greie huske alle detaljer korrekt. (Se fetad i sitatet under). S hvis hans forklaring ikke stemmer med funn, s trenger ikke det bety at han er skyldig.

Du siterer deg selv for underbygge dine egne poenger.

Spenstig.
Citera
2020-08-08, 01:12
Medlem
Citat:
Fetad: Det har du sikkert rett i. Men vi vet ikke om TH han konstruert noe slikt eller ikke og vi vet ikke om TH er skyldig eller ikke skyldig.

Hvis hans forklaring ikke stemmer med funn, s er det faktisk ganske vanlig ikke greie huske alle detaljer korrekt. (Se fetad i sitatet under). S hvis hans forklaring ikke stemmer med funn, s trenger ikke det bety at han er skyldig.

En skremmende situasjon var det helt sikkert! For AE! IKKE for TH:
Citera
2020-08-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Du siterer deg selv for underbygge dine egne poenger.

Spenstig.
Jeg siterte meg selv fordi det viktige poenget var noe jeg hadde redigert inn en tid etter at jeg postet det innlegget, og fordi det poenget var viktig i mitt svar til deg n.
Citera
2020-08-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
En skremmende situasjon var det helt sikkert! For AE! IKKE for TH:
Hvis TH er uskyldig tenker jeg at det m ha vrt en ekstremt skremmende situasjon for TH.
Citera
2020-08-08, 01:18
Medlem
Citat:
Hvis TH er uskyldig tenker jeg at det m ha vrt en ekstremt skremmende situasjon for TH.

Beskrev han ikke seg selv som iskald da ?
Citera
2020-08-08, 01:19
Medlem
Om dette med konvolutten stemmer vil jeg kalle det et bevis for at TH lyver, og godt mulig har vrt direkte involvert i forsvinningen, srlig om de holdes sammen med manglende tydelige fotavtrykk. Det siste er alene ikke srlig tungtveiende.

Fra informasjonen gitt ut i media, er det derimot svrt vanskelig se for seg hvordan dette skulle foreg rent praktisk.
Citera
2020-08-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Nei. Tenkte du p dette, om hva han trodde at AE kom til si til kidnapperne?

Tom Hagen til politiet: Trodde kona ville omtale ham som iskald
To dager etter forsvinningen snakker Tom Hagen om hva han tror kona Anne-Elisabeth sier til de angivelige kidnapperne: Han er iskald. Han kommer ikke til betale.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ham-som-iskald
Citera
2020-08-08, 01:25
Medlem
Citat:
Nei. Tenkte du p dette, om hva han trodde at AE kom til si til kidnapperne?

Tom Hagen til politiet: Trodde kona ville omtale ham som iskald
To dager etter forsvinningen snakker Tom Hagen om hva han tror kona Anne-Elisabeth sier til de angivelige kidnapperne: Han er iskald. Han kommer ikke til betale.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ham-som-iskald

Nettopp, han beskrev seg selv.
Citera
2020-08-08, 01:27
Medlem
Den som har skrevet det hadde hansker p, og la det bare halvveis nedi konvolutten. ta med en konvolutt kan vre avslrende for tankesettet. Hvem pleier legge beskjeder i konvolutter.

Politiet har en rekke snodigheter tygge p tydeligvis.
Citera
2020-08-08, 01:28
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik

Han ble ogs blodig fornrmet nr han ble beskrevet som opprrt i sitt frste mte med politiet, at han snakket i halve setninger, osv.

"De fremstilte meg som en tulliing", eller noe lignende var jo det han sa.

Han m nesten bestemme seg, var det viktigst for han fremst som passelig opprrt, men ikke for mye, i sitt mte med politiet, eller at hans fasade (iskald) ikke mtte sl sprekker?

Klarte han ikke helt finne den rette balansen, mellom fremst som overbevisende opprrt, men samtidig uten dumme seg ut for mye?

Han virker i ettertid vre mest opptatt av avkrefte at han var stresset eller opprrt nr han traff politiet.

Men jeg kan forst det, uansett hva som hadde skjedd s var han nok proppfull av adrenalin.
Citera
2020-08-08, 01:28
Medlem
Slettsnokens avatar
Fravr av fingeravtrykk passer med teorien om at TH ikke var inne i huset etter at han dro fra jobb.

Konvolutten l nok tom p stolen og han hadde brevet i lomma hele tiden.

- Ikke skoavtrykk
- Ikke fingeravtrykk
- Hrte ikke telefonen til AE
- S ikke slepespor med en gang
- Surret med rekkeflgen av telefoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in