Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-12, 15:20
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, Epstein r ett stort problem fr trumpen, speciellt efter Maxwell hyllningarna.
Och tidigare erfarenheter vi har med trumpen som g in till minderriga tjejer och trotsa runt dr, och pedofil uttalanden om dotter.

Trump har inte "hyllat" Maxwell. Han sa att han nskar henne lycka till. Vad han menade r oklart. Det kan vara "lycka till" till en person som sitter djupt i skiten och drmed vara ironiskt. Han sa inget mer s vem vet. Men d han inte haft ngon kontakt med Maxwell eller Epstein sedan lngt innan Epstein talades frsta gngen s spelar det ingen roll. Utom fr frblindade idioter som inte kan frst att Trump inte r orsaken till allt elnde i vrlden.
Du och krauthammer r som vevpositiv. Samma visa hela tiden. Faktaresistensen r total.
2020-08-12, 15:23
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Slutsats. Donald Trump r fucked. Svida han inte lyckas krossa US Postal i tid till valet s finns det ingen chans fr honom att vinna.
Rkna med att han avgr o slpper fram Pence/Haley

Fint, d finns det enkla pengar fr dig att tjna. Stora ocks i.o.m att du r s sjlvsker..

Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille

Det r dock lite kul att Trumpsupportrar inte gjort en strre grej av att han nskar henne vl, med tanke p vilken explosion det hade blivit inom Q-rrelsen om det vore Clinton som gjorde det hahaha

Du.., den frsta gngen trodde jag nrmast att han "skiter i det", dvs vad som skett med Epstein/Maxwell. Tv gnger dock r ingen slump. Inte frn ngon som sade "lock her up" med Hillary. Tror han har flskat med modeller som Maxwell vet, inget peddoaktigt. Men jobbigt om det kommer ut innan valet. Tror inte heller att Bill Clinton r s tokig.

(sagt av mig som r pro Trump)

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Florida och Texas talas det vldigt mycket om, speciellt Florida

Florida tror jag kan ryka, inte Texas med Biden/Harris p biljetten.
2020-08-12, 15:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Fint, d finns det enkla pengar fr dig att tjna. Stora ocks i.o.m att du r s sjlvsker..

Du.., den frsta gngen trodde jag nrmast att han "skiter i det", dvs vad som skett med Epstein/Maxwell. Tv gnger dock r ingen slump. Inte frn ngon som sade "lock her up" med Hillary. Tror han har flskat med modeller som Maxwell vet, inget peddoaktigt. Men jobbigt om det kommer ut innan valet. Tror inte heller att Bill Clinton r s tokig.

(sagt av mig som r pro Trump)

Florida tror jag kan ryka, inte Texas med Biden/Harris p biljetten.

Texas har vacklat i mnga r, det som gr dem s oskra i r r just hur fruktansvrt illa Texas skter Covid-19 precis som Florida, vi fr se helt enkelt, det r fortfarande p tok fr tidigt fr ngra spdomar.
2020-08-12, 15:36
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Texas har vacklat i mnga r, det som gr dem s oskra i r r just hur fruktansvrt illa Texas skter Covid-19 precis som Florida, vi fr se helt enkelt, det r fortfarande p tok fr tidigt fr ngra spdomar.

Enig med dig dr, det r slutligen bara spekulationer. Lngt till valet.

Nr det r sagt, skall jag gissa vad som skulle krvas fr att Texas skulle g till Biden/Harris. Jo nmligen att "slja ut sig" en smula till oljeindustrin, och offra "grnt prat".

Och gr han det, blir andra besvikna.
2020-08-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Absolut. Som omnmnt tidigare hade Susan Rice varit ett vsentligt bttre val ur perspektivet vinna tillbaka svarta rster.

Kamala Harris har inga barn och r Kalifornien radikal, varifrn mnga flyr. Detta r inget bra nr du skall vinna rster i andra stater n CA och NY. Men Ni fr givetvis hylla valet bst Ni vill. Jag tror det var bland det smsta val man kan ha gjort vilket r bra fr Trump.

Detta visar ven p att valet i November str mellan Trump och Harris, d Biden vid en vinst kliver av innan halvrsskiftet 2021 av hlsoskl. Detta kommer att trummas in i Amerikanska vljare till dess.

Jag varken hyllar eller buar fr Harris. Fattar dock verkligen inte hur du menar att hon inte har barn ska vara ett stort minus? Hon har ju en mindre bra bakgrund som AG i Kalifornien men Trump kommer f svrt att hack fr mycket p det samtidigt som han ska vara law and order.

Men du, jag tror knappt p det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit hr och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.
2020-08-12, 15:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Fre Corona s pratades det om att Trump skulle ta hem i stort sett allt. Nu tror jag att han vinner men med en mindre marginal. Tyvrr s har endel mnniskor redan glmt att han hade ftt ner aerbetslsheten till rekordlga niver och att ekonomin var i toppskick fre Corona, ngot inget land eller regering kunnat frbereda sig p. Arbetslsheten gr nu terigen fort nert men det r nog inte ngot alla fr veta. Det r s sjukt hur oppositonen och medierna kan fortstta att hata en vald president i fyra r. Det r riktigt sjukt. Nog fan ogillar jag Lfvn men det r han som vann valet och jag accepterar att han r min statsminister. Fr frska igen i nsta val. Dessutom i USA s har de ju midterm val s en administration fr ju aldrig fyra r p sig att gra det de tnkt utan en massa avbrott och tjaffs.

S r det tyvrr. Corona har gett demokraterna en hygglig chans. Mnniskor som har kort minne och sett sin ekonomi frsmras och f till en nystart. Utver kan det givetvis spela in hur man anser att Trump hanterat pandemin. Trots att det till stora delar r delstaterna sjlva som bestmmer om tgrder.

Frvisso finns det ju bevis p det motsatta ocks. Att folk sluter upp kring sin ledning under en kris. Men siffrorna tyder inte p att folket i USA gjort det inte nnu tminstone.

Det r ju konstigt att det ens kommer bli en fight nr demokraterna kr med en gammal dement gubbe. Som dessutom r i blsvder efter ha tafsat p unga barn/kvinnor.
2020-08-12, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Vilka Swing states r det som gller i r? Ngon som har ngot vettigt argument varfr de skulle ha svngt i s fall? Svar som "Trump suger" kommer inte att besvaras.

Rust belt: Michigan, Pennsylvania, Wisconsin.
Gick alla med liten marginal 2016 och det fanns en strre mngd Obama-rstare som gick ver till Trump. En del av dessa har buyers remorse och gr tillbaka. Dessutom HAr Biden rtter i den hr regionen och han leder i alla polls n s lnge.

Florida:
Florida r alltid jmnt. 2016 vann Trump med 1.2. Gott om ldre mnniskor och double whammy r att Trump misskt coronan. Ron de santis r impopulr samt payroll tax cut som Trump gav EO om hotar Medicare.

Det r demokraternas frmsta ml. Sedan finns det en massa stater som Biden just nu deler i eller som r jmna.Arizona, North Carolina, Texas, till och med Georgia och Ohio ser jmna ut. Men jag frvntar mig inte att Biden ska kunna vinna alla dessa.
2020-08-12, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Enig med dig dr, det r slutligen bara spekulationer. Lngt till valet.

Nr det r sagt, skall jag gissa vad som skulle krvas fr att Texas skulle g till Biden/Harris. Jo nmligen att "slja ut sig" en smula till oljeindustrin, och offra "grnt prat".

Och gr han det, blir andra besvikna.

Vrt att notera att Texas r ledande i landet p vindkraft s att vilja satsa p renewables r inte ndndigtvis dligt i Texas. ver 100 000 mnniskor jobbar inom renewable i staten, dessa lr ju knappast rsta p en president som tror vindkraftverk ger cancer.

https://www.dallasobserver.com/news/...-year-11842205
Senast redigerad av Unggoy 2020-08-12 kl. 15:55.
2020-08-12, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Jag sa inte att planet var tomt men Epstein var inte ombord. Men du menar vl att planet stndigt hade en stab av 12-riga massser!

https://www.snopes.com/fact-check/iv...p-lap-sitting/

Precis! Den klubb som Epstein kastades ut frn p livstid fr att han raggat p en anstllds dotter! Att de tidigare varit ytligt bekanta r vlknt.

En anmlan som har blivit helt frkastad som osann och nedlagd!

Jag tror det r du som behver googla lite.

1) ivankas assistent Noel cassler sg henne dansa i hans kn p teen choice awards. Inte p den bilden.
2) Donald Trump ger sina lycko nskningar till en fngslad pedofil.
Fortstt frsvara honom. Jag har faktiskt kul. Fortstt ducka. Jag har inget emot att upprepa mig.

Trodde du att du skulle behva frsvara en pedofil p ntet idag nr du vaknade?
2020-08-12, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unggoy
Vrt att notera att Texas r ledande i landet p vindkraft s att vilja satsa p renewables r inte ndndigtvis dligt i Texas. ver 100 000 mnniskor jobbar inom renewable i staten, dessa lr ju knappast rsta p en president som tror vindkraftverk ger cancer.

https://www.dallasobserver.com/news/...-year-11842205

Hahah.
Windmill cancer awareness society skulle nog hvda motsatsen menar jag
2020-08-12, 15:59
Medlem
Citat:
Jag varken hyllar eller buar fr Harris. Fattar dock verkligen inte hur du menar att hon inte har barn ska vara ett stort minus? Hon har ju en mindre bra bakgrund som AG i Kalifornien men Trump kommer f svrt att hack fr mycket p det samtidigt som han ska vara law and order.

Men du, jag tror knappt p det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit hr och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.

Att hon har en vit make samt inga barn r inte verhuvudtaget ett problem. Fr vita storstadsliberaler vill sga. Fr de i demokratiska leden alltid lika viktiga svarta kyrkvljarna s r det dremot problem. r i grund och botten inte mycket som skiljer de svarta kyrkvljarna frn de medialt bespottade vita evangelisterna..

Kulturellt stockkonservativa som rstar demokratiskt mer fr att dom knner att republikanerna i mngt och mycket i praktiken r den vite mannens parti n att dom skulle vara s frtjusta i alla liberala nymodigheter som det moderna DNC marknadsfr. Prova att dansa in i en random svart kyrka i sdern med en regnbgsflagga i hopp om att f debattera tredje badrum fr transsexuella. Kan frskra dig om att Kamala inte kommer att knata in i ngon kyrka med sin vite man och hlla ett tal om sitt barnlsa leverne. Han kommer vara den mest undangmda partnern till en VP-kandidat i modern tid..
2020-08-12, 16:02
Bannlyst
Citat:

Grattis. Du har frsttt att dessa alt-right troll enbart diskuterar p det viset. Det finns ingen mittpunkt eller kompromiss. Allt handlar om Att projicera. Och om man vinner med argument s trycker de p reset knappen och skriver samma sak om och om igen.

Det finns ingen mening med att mata trollen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in