2020-08-28, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg mistenker den BMWen!
De som tok AEH har sluppet unna, politiet har ikke etterlyst noe bil med bilde fra bomstasjoner eller andre kameraer.
Jeg tror at de har lurt politiet ved ta en pause p et sikkert sted i nrheten og byttet bil der.
Politiet har sett en slvgr bil p et kamera p andre siden av vannet.

Ved bytte bil s blir det nesten en umulighet etterforske dette ved sjekke kameraene fra bomringen. Med en pause ville de ha passert veldig mye senere og i en bil med annen farge.
Dette m politiet ha brukt store resurser p, uten resultat.
BMWen kan vre svaret - i s fall veldig smart!

Tack, bra!
Hur ska vi gra fr att pminna polisen om den rda BMW:n och f fart p den delen av efterforskningen?
Nog finns tid till att forska kring den bilden...och den slvgr!
Citera
2020-08-28, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Dette m jo vre definisjonen av gripe etter halmstr.

Hva med stikke fingeren i jorda for en gangs skyld?

Hvis det er snn at hans modell kun lagrer de 10, 15 siste, eller whatever s sier man jo selvflgelig ikke at de er slettet.

Det er en grunn for at man har reagert p at akkurat disse to anropene er borte, og det er ikke fordi det ble foretatt 10 oppringninger i ettertid, og det er disse 10 som finnes i loggen p hans mobil.
Fetad: Vet du hvor mange oppringninger TH foretok den dagen etter kl 10.07? Nei? Ikke jeg heller. Men jeg vet at TH og et annet familiemedlem ringte til hverandre.
Citera
2020-08-28, 01:37
Medlem
Citat:

Hvis det er snn at hans modell kun lagrer de 10, 15 siste, eller whatever s sier man jo selvflgelig ikke at de er slettet.

Det er en grunn for at man har reagert p at akkurat disse to anropene er borte, og det er ikke fordi det ble foretatt 10 oppringninger i ettertid, og det er disse 10 som finnes i loggen p hans mobil.

Men det kan ju ha gtt till s att TH faktiskt raderade (=slettede) tv samtal ..kanske en vana han har lrt sig fr att f mer minne i telefonen...och sedan bestmde sig fr att inte radera.
Eller glmde att radera, varteftersom hans oro kade fr AEH.
Citera
2020-08-28, 01:38
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Vet du hvor mange oppringninger TH foretok den dagen etter kl 10.07? Nei? Ikke jeg heller. Men jeg vet at TH og et annet familiemedlem ringte til hverandre.

Helt rlig, hvorfor tror du at politiet har funnet det mistenkelig at disse to anropene er borte?

Jeg tror jeg kommer til angre p at jeg spurte, men...
Citera
2020-08-28, 01:40
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men det kan ju ha gtt till s att TH faktiskt raderade (=slettede) tv samtal ..kanske en vana han har lrt sig fr att f mer minne i telefonen...och sedan bestmde sig fr att inte radera.
Eller glmde att radera, varteftersom hans oro kade fr AEH.

Da ville det jo ikke vrt noe problem forklare dette for politiet?
Citera
2020-08-28, 01:43
Medlem
Citat:

Fetad: Husk at politiet (iflge Nettavisen) er mistenksom fr de har ftt resultatet fra de underskelsene, og det kan bety at politiet slettes ikke har greie p hvor mange anrop THs mobil og andre mobiler av samme modell beholder p anropslisten og hvor mange anrop som slettes av telefonen og i hvilket mnster dette skjer.

Politiet mistenksom: To av anropene p telefonen til Tom Hagen er borte.
Mener de m vre slettet, men vet ikke hvorfor.

https://www.nettavisen.no/nyheter/po...423979326.html
Citera
2020-08-28, 01:45
Medlem
Niffys avatar
Likte du forresten ikke de andre tingene som ble snakket om i trden, z-z-z, siden du ville vri det tilbake til disse telefonsamtalene?

Det kom liksom helt ut av det bl, og jeg m innrmme at jeg lot meg trekke opp, men n begynner jeg lure p hva dine motiv er for vri trden over til noe annet, nr du ikke liker det som snakkes om.
Citera
2020-08-28, 01:47
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Fetad: Husk at politiet (iflge Nettavisen) er mistenksom fr de har ftt resultatet fra de underskelsene, og det kan bety at politiet slettes ikke har greie p hvor mange anrop THs mobil og andre mobiler av samme modell beholder p anropslisten og hvor mange anrop som slettes av telefonen og i hvilket mnster dette skjer.

Politiet mistenksom: To av anropene p telefonen til Tom Hagen er borte.
Mener de m vre slettet, men vet ikke hvorfor.

https://www.nettavisen.no/nyheter/po...423979326.html

Tror du virkelig at de bare sier det helt ut av det bl?

Jeg er serist bekymret for menneskehetens fremtid........
Citera
2020-08-28, 01:48
Medlem
Citat:
Helt rlig, hvorfor tror du at politiet har funnet det mistenkelig at disse to anropene er borte?

Jeg tror jeg kommer til angre p at jeg spurte, men...
De burde ha ventet med formidle offentlig at 2 anrop som er borte fra loggen gjr de mistenksomme, til etter at de fr svaret fra underskelsene.

Hvorfor de er mistenksomme? Jo, fordi de har valgt mistenke TH og da mistenker de "alt" hva han gjr og ikke gjr.

Fr vi vite resultatet fra mobilunderskelsene hvis det viser seg at politiet var mistenksomme uten grunn?
Citera
2020-08-28, 01:49
Medlem
Niffys avatar
Citat:
De burde ha ventet med formidle offentlig at 2 anrop som er borte fra loggen gjr de mistenksomme, til etter at de fr svaret fra underskelsene.

Hvorfor de er mistenksomme? Jo, fordi de har valgt mistenke TH og da mistenker de "alt" hva han gjr og ikke gjr.

Fr vi vite resultatet fra mobilunderskelsene?

Nei, DU har bestemt deg for tro at de har valgt mistenke TH.
Citera
2020-08-28, 01:53
Medlem
Citat:
1) Tror du virkelig at de bare sier det helt ut av det bl?

Jeg er serist2) bekymret for menneskehetens fremtid........
1) Tydeligvis s har ikke etterforskerne greie p hvordan THs mobil "rydder" i anropslisten, ettersom de mtte bestille en underskelse av eksperter som de venter p resultatene fra.
2) Jeg er bekymret bl.a. fordi politiet kaster ut informasjon om sine mistanker som kan vre p feil grunnlag og som absolutt kan vre mot feil person!
Citera
2020-08-28, 01:53
Medlem
Niffys avatar
Citat:
1) Tydeligvis s har ikke etterforskerne greie p hvordan THs mobil "rydder" i anropslisten, ettersom de mtte bestille en underskelse av eksperter som de venter p resultatene fra.
2) Jeg er bekymret bl.a. fordi politiet kaster ut informasjon om sine mistanker som kan vre p feil grunnlag og som absolutt kan vre mot feil person!

Det er ikke hp for deg, og jeg orker deg rett og slett ikke mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in