Citat:
Ursprungligen postat av
Onyxer
Finns inga som helst ursäkter att hota brottslingars familjer.
Det är GM som utfört brottet INTE FAMILJEN och framförallt inte förskolebarn.
Jävla dumheter.
Det kan gå snett och åt helvetet för vilken jävla unge som helst när föräldrarna misslyckas så ska dom STRAFFAS , bort med straffrabatten.
detta är ju helt åt helvetet när vuxna? människor tycker det är ok straffa en hel familj.
Ifs verkar inte helt ovanligt det händer och jag kan för mitt liv inte begripa grejen...
Intressant veta hur ni skulle uppleva jot mot er ifa någon familjemedlem löper berserk..
Ingen ide svara mig inget jag kommer diskutera jag är bara helt jävla mållös.
Och de här två behöver både behandling och långa straff.. samt skicka dom till Iran... eller vart ifrån de nu kommer..
Tycker inte synd om hans föräldrar och tror inte ett skit på några hot mot förskolebarn.
Det ÄR deras ansvar, dom har inte förvaltat sin chans att starta om i ett nytt land överhuvudtaget.
För det första skaffar man inte fler barn än man har tid med, oansvarigt att bägge arbetar 10 timmar per dag då dom har barn öht och speciellt i förskoleålder.
Att uppfostra barn handlar för helvete inte bara om att ha koll på fritiden utan om vilka VÄRDERINGAR man lär ut. Att lära sina barn empati och respekt är ett
aktivt arbete man gör från att de föds. Det startar redan i förskoleålder, man ser vilka föräldrar som är
med sina små och visar hur man beter sig och inte. Vs dom som sitter på en bänk och låter barnen härja själva i sandlådan samtidigt som föräldrarna fikar och pratar med andra vuxna.
Den här pappan har inte brytt sig ett skit om att aktivt lära ut moral, han har ingen heder i att hans barn ska bli respektabla medborgare att vara stolta över.
Nej, dom är ”barn” som han inte har ansvar för eller kan hålla koll på. Barn gör sånt där.
Om folk på riktigt hotat föräldrarna så är väl det det enda språket dom förstår, själviska som dom är. Antagligen det enda språket gärningsmännen förstår också, då dom bara bryr sig om sin egen familj och skiter totalt i andra människor utanför klanen.