2020-08-31, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Og du hopper glatt over det andre han sa?
Det er en grense for hvor lange sitat det tillates poste p FB.

Han nektet frst, og s prver han gradvis ro seg ut av det. Hvorfor har du klippet bort det frste?
Det var snakk om en enkelt setning. Og nei, det er ikke noen grense for hvor lange sitat man kan poste, og det burde spesielt du vite.
Citera
2020-08-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Han nektet frst, og s prver han gradvis ro seg ut av det. Hvorfor har du klippet bort det frste?
Det var snakk om en enkelt setning. Og nei, det er ikke noen grense for hvor lange sitat man kan poste, og det burde spesielt du vite.
Fetad: jo da: Les fra reglene p FB: 1.02. Upphovsrttsskyddat material.
... (klippet bort resten av innholdet)
Citat av upphovsrttsskyddade texter r tilltna om de grs i verensstmmelse med god sed. Citatets lngd fr inte verstiga vad som motiveras av ndamlet. Vid citat ska klla anges.
Citera
2020-08-31, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Mulig det var hackeren (en av kidnapperne) som (egentlig) s etter leiligheter (Det kunne i sfall blitt avslrende).

Ang 6 r gamle papirer - de ligger ikke verst i bunken ;-)))

Hvilken bunke? Hadde hun noen bunke? Hvorfor skulle de ligge verst i en bunke? Ditt innlegg er helt tpelig framfrt.
Citera
2020-08-31, 22:27
Bannlyst
Citat:
Fetad: jo da: Les fra reglene p FB: 1.02. Upphovsrttsskyddat material.
... (klippet bort resten av innholdet)
Citat av upphovsrttsskyddade texter r tilltna om de grs i verensstmmelse med god sed. Citatets lngd fr inte verstiga vad som motiveras av ndamlet. Vid citat ska klla anges.

Jada, jeg har forsttt at du er et fjolls, og det har de fleste andre ogs forsttt.
Prve bruke regelen om opphavsrett som grunn for klippe bort en enkelt setning.
Citera
2020-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
Alle ekteskap har vel litt krangling i ny og ne. Men nr venninnen og svogeren ikke tror p kidnapping, men at TH har drept henne, og nr politiet etter underskelser velger g til det drastiske skrittet endre hypotese, oppfre henne i registrene som drept selv uten lik, og seinere pgripe TH, s er det ikke uten grunn tenker n jeg. Blir spennende se hva som kommer fram i rettsaken. Den kommer nok til bli livesendt s man kan se ord for ord hva som blir sagt av vitner, slik som i Jensen-saken, den korrupsjonstiltalte eks-politimannen.

Polisen misstnkte sannolikt TH redan frn brjan. Men de mste g igenom vad som fanns
att brja med, det var bl.a. trusselbrevet.
Hela tiden stod TH p tur att bli offentligt misstnkt. Drfr att han r kta man till AEH.
De ndrade inte instllning nr de ndrade frn kidnapping till drp, de ndrade rubricering.
Citera
2020-08-31, 22:34
Medlem
Citat:
Jada, jeg har forsttt at du er et fjolls, og det har de fleste andre ogs forsttt.
Prve bruke regelen om opphavsrett som grunn for klippe bort en enkelt setning.

Jeg klippet ikke bort kun en setning, men sikkert ca 90% av artikkelen.
Citera
2020-08-31, 22:39
Bannlyst
Citat:
Jeg klippet ikke bort kun en setning, men sikkert ca 90% av artikkelen.

Du klippet bort det viktige, nemlig at han frst benektet at de hadde diskutert skilsmisse.
Citera
2020-08-31, 22:40
Medlem
Citat:
N lager du deg konklusjoner ut fra ting som ikke er bekreftede fakta.
Det fetade: er ikke kommet frem i media.

Han har ikke nektet p at temaet skilsmisse har vrt oppe:

Like etterp nyanserer han utsagnet noe og sier at han kan ha nevnt skilsmisse som et lsningsforslag etter en bestemt konflikt, men at de aldri har satt seg ned for diskutere det serist.
Han flger opp med at de selvflgelig har pratet om det, men at de ikke har gtt til hver sin advokat og pratet om det, i alle fall tror ikke Tom Hagen det, gr det frem av avhret fra vinteren 2019.
...
Nr avhreren ber Tom Hagen om forklare nrmere er svaret nedfelt slik:
Konfliktfylt kan bety at de er i nrheten av bli skilt, og det har de aldri diskutert, s vidt han husker. Det har vrt konfliktfylt i den forstand som fornrmede har fortalt om tidligere i avhret og det var en konflikt som varte. En stor konflikt i et ekteskap, men ikke s stort at det ble skilsmisse. De var innstilt p rydde opp og la tiden lege det meste.

vg.no/nyheter/innenriks/i/pL3o2E/opplysninger-til-vg-fant-signerte-separasjonspapirer-i-hagen-huset
Ja. Och det r det jag menar med hur en rlig person i ett frhr vanligtvis "husker lngsamt",
allts i huvudsak har de inte diskuterat skilsmssa som en realitet, men i samband med
ngot har det kommit p tal som en mjlig utvg.
Eftersom de bestmde att lgga det bakom sig som var orsaken, s har TH tnkt bort detaljerna som nd inte ledde ngon vart.
Under frhr kommer han ihg mer ... s att han kan g med p att de har pratat om det
men inte trott p det.
Citera
2020-08-31, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, det passer en dre.

Det er visst mange som er sint p meg for at jeg sannsynliggjr at TH str bak drapet p Anne, og det er n greit nok.
Det vil komme fram i rettsaken at papirene var godt gjemt, og spesifikt hvor, og at de var skrevet under p i 2012.
Citera
2020-08-31, 22:46
Medlem
Citat:
Du klippet bort det viktige, nemlig at han frst benektet at de hadde diskutert skilsmisse.

De hade inte diskuterat skilsmssa som ngot alternativ till sitt ktenskap, utan som mjlig utvg ur ngot som hindrade dem under en tid, att leva upp till ktenskapet.
De hade nmnt skilsmssa.
Eftersom de ville lmna det trkiga bakom sig har TH inte haft anledning att tnka p det som
att de var nra en skilsmssa.
Citera
2020-08-31, 23:30
Medlem
Citat:
Det er visst mange som er sint p meg for at jeg sannsynliggjr at TH str bak drapet p Anne, og det er n greit nok.
Det vil komme fram i rettsaken at papirene var godt gjemt, og spesifikt hvor, og at de var skrevet under p i 2012.
Du har ikke sannsynliggjort noe som helst! Folk er ikke sinte p deg. De reagerer p at du fusker. Jeg vet ikke om du bevisst feilsiterer, eller om du har en helt spesiell virkelighetsoppfatning.
Hvordan forklarer du ellers dialogen i z-z-z sitt innlegg. #46483
HVis du ikke bevisst feilsiterer, s er du unnskyldt.
Citera
2020-08-31, 23:58
Medlem
Slettsnokens avatar
I flge ektepakten falt betingelsene for gaven til AE p 200.000 bort ved fylte 67 r. Med renter og inflasjon var pengene minst verdt 1 mill i 2018 hvis de da ikke var plassert.

Hun var 68 da hun ble drept, og levde trolig p lnt tid minst i 1,5 r. Det kan hende hun ville vente med skilles til hun var 67 for f en startkapital, men av begrunnet frykt ventet enda lenger med realisere dette.

Hun visste nok at det var risikabelt ta ut skilsmisse, men trodde ikke det skulle bli s fatalt. Jeg tror hun levde store deler av livet i frykt.

Separasjonspapirene var utvilsomt godt gjemt, ettersom de av det vi vet frst ble funnet etter at TH var pgrepet, til tross for at politiet stedsgransket huset i 6 uker i 2018.

https://www.nrk.no/norge/anne-elisab...uen-1.14998469
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-09-01 kl. 00:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in