Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-31, 23:46
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Menade offren, inte dessa undermänniskor till förövare. Kunde inte se någon info om offrens ålder:-/

Vad jag har läst i lokalblaskan så var de 15/16. De började gymnasium denna termin.
Citera
2020-08-31, 23:54
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Ja detta är en turning point. Det finns liksom inget som kan ursäkta eller förklara.”Lättpåverkade” som pappan sa. En normal förälder hade i det fallet, jag vet inte...tagit livet av sig av skam och förfäran? Eller... sett till att sonen aldrig hade fått vistas ute bland folk pga att han är otroligt farlig?
Fast normalt är inget ord som man kan använda här. Nu är det svårt att försvara mångkulturen. Det har hänt för mycket. Ja trist för de invandare som sköter sig, visst, men Sverige orkar liksom inte mer. Vi är helt slutkörda.

Ja, vi Sverigevänliga, som blivit ett ytterst fult epitet, är totalt sönderknullade och körda, men inte faan är HBTQ-vänstern det! De orerar fortfarande om att det är så få som begår brott och att det är så synd om dem... Det är inte få invandrare som begår brott - de är överrepresenterade inom de flesta brottsrubriceringarna och fängelserna skulle vara halvtomma om det inte vore för massinvandringen. Problemet är delvis att blattarna och HBTQ-vänstern räknar med ALLA invällare i statistiken. Det vill säga; gamla, kvinnor och små barn. Skulle man i stället se till de åldrar, ex. mellan 12-50, så skulle vi kunna få siffror som inte ens de skulle kunna snacka bort... Snäv in än mer och ta den mest aktiva "brottsåldern" mellan 16-40 och vi får katastrofala siffror. Det är vad jag TROR, så behåll trosorna på er, innan ni kommenterar något kring dessa siffror!

Jag gråter ofta när jag jämför Sverige på 70- och 80-talet och nu. Det är sådan skillnad så det finns inte - men, säg detta till en inom HBTQ-vänstern och de drar upp Clark Olofsson, Paolo Roberto och Mattias Flink!
Citera
2020-09-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Varför kan dom inte utvisas?

Ödets ironi och olyckliga omständigheter, gör att de är svenskar. Med ett oförtjänt medborgarskap.
Citera
2020-09-01, 00:33
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Vad jag har läst i lokalblaskan så var de 15/16. De började gymnasium denna termin.
Länka gärna till den lokalblaskan, om du inte menar att tråden är din lokalblaska. Officiellt är de "unga, men över 15 år". Dvs minst 16 år, såvida inte åklagaren uttryckt sig slarvigt.
Citera
2020-09-01, 00:39
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja

Jag är inte heller rasist på något sätt. Ändå kallar jag dessa gärningsmän för odjur eller gangsterapor.

Det är just det som är problemet. Hade du varit en rasist så hade du förstått att dessa människor inte fungerar som svenskar, att det beror på genetiska orsaker och att du inte kan döma dem efter svensk måttstock. De är inte odjur eller gangsterapor, det är fullt normala representanter för sitt genkluster. Varför tror du deras hemländer är så otroligt oorganiserade, allmänt dysfunktionella och kroniskt fattiga?

Det är väldigt typiskt för inbilska närsynta svenskar att tro alla alla i världen är precis som svenskar och att alla i världen vill vara svenskar för att vara svensk är det bästaste som finns i hela världen enligt svensken.

När inbilska närsynta svenskar råkar ut för människor som varken vill eller kan vara svenskar så börjar gapandet om att de är odjur och gangsterapor. Det är de inte. De är människor som kommer från en radikalt annorlunda utvecklingsmiljö där aggressivitet, impulsivitet och hänsynslöshet belönats i det genetiska urvalet. Det finns bokstavligen flera tusentals miljoner (kom ihåg, 1000 miljoner = 1 miljard) sådana här "odjur eller gangsterapor" i världen jämfört med några miljoner svenskar, och som svensk så är du ju itutad att majoriteten alltid har rätt, eller hur? Så vem är det som är mongo? Den autistiskt efterblivne socialt hämmade svensken eller den världsvane kurden som tar för sig av livets goda utan att skämmas?
Citera
2020-09-01, 00:51
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Nu har jag ju ingen förstahandserfarenhet men svenska fängelser är väl numera till största del befolkad av deras likar? Jag tror inte att deras värderingar nödvändigtvis skiljer sig från majoritetens på våra anstalter.
Det beror nog på vad man menar med deras likar och även på vilka fängelser man talar om. De kommer att få långa fängelsestraff och troligen hamna tillsammans med andra grova brottslingar på någon säkerhetsanstalt. Deras medfångar kommer mestadels att vara män som är betydligt äldre än dessa ynglingar. För jag tror inte att det (ännu) finns specialanpassade fängelser för särskilt unga brottslingar som är högt säkerhetsklassade. I så motto kommer de inte att vara bland sina likar.
Båda dessa MGM förefaller i första hand att vara totalt missanpassade individer. Sannolikt tillhör varken kurden från Iran eller den halvtunisiske bastarden några "klaner" i verklig bemärkelse. Troligen har de mycket lite släkt i Sverige, kanske bara sina närmaste familjer. Det skulle kunna vara bidragande orsaker till att de är så pass missanpassade.
Alltså har de inga att ty sig till eller söka skydd hos i fängelserna och kan bli mer eller mindre fritt villebråd för de äldre, etablerade, kriminella "klanmedlemmar" som vistas där.
Citera
2020-09-01, 01:08
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Länka gärna till den lokalblaskan, om du inte menar att tråden är din lokalblaska. Officiellt är de "unga, men över 15 år". Dvs minst 16 år, såvida inte åklagaren uttryckt sig slarvigt.

Jag skall försöka hitta länken....
Citera
2020-09-01, 01:42
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Jag tror att det i mångt och mycket beror på att särskilt muslimerna känner att de är underlägsna oss etniska vita och det är därför vi ser mycket av dessa förnedringsrån och överfall. Att de på sistone fått mer medialt utrymme beror inte på att detta är ett nytt fenomen utan just att MSM börjat adressera problemet på sina plattformar. Att tappa ansiktet och ses såsom underlägsna torde vara det värsta en muslim kan genomgå och detta får de känna på varje dag - detta pga. att de inte är bättre än så. De är, i gemen, sämre utbildade, har ett sämre språk, bor i utanförskapsområden, har sämre impulskontroll osv. osv.

Det "bästa" sättet för dem är då att ge igen och hämnas är då att förnedra ursprungsbefolkningen och bevisa att de tar vad de vill ha, och de gör det utan större strid! Med hjälp utav HBTQ-vänstern så kommer de undan med det mesta och värsta - detta tacka vare att deras ansvar tagits ifrån dem och detta spär enkom på deras förakt gentemot majoritetsbefolkningen. HBTQ-vänstern har de inte till mycket övers för, de är nyttiga idioter, men är självklar då bra att ha vid sin sida. Gissa vilka som skulle ryka först vid ett maktövertagande?

Att förnedra oss etniskt vita är en ren form utav krigsförning och denna kommer enkom eskalera i omfång och brutalitet. När man sedan har en stor, den största, gruppen med sig som står och strider med dem på barrikaderna samt jublar när de går bärsärk, stärker såklart enkom deras "sak" och beteende! De är predatorer som göder sig på de svagare - och de svaga i nuläget är vi som bryr oss om Sverige, detta då vi är i numerärt underläge. HBTQ-vänstern går globalisternas ärenden och är dess nyttiga idioter, medans de inte fattar ett jota!

Detta, aktuella, brottet är ett synnerligen bra exempel på hur de ser på oss etniskt vita - vi är deras slavar och horor och förtjänar ej mer än detta som dessa bestialiska kretiner utsatte de oskyldiga offren för. Att tro att GM eller deras nära och kära känner skam över detta är bara att tro för mycket. Det enda de är skamfulla över är att de blev tagna på bar gärning och nu drar skam över sin familj. Som sagt, inte över gärningen i sig, utan för att de åkte dit! Hur kan man ens se sina avkommor i ögonen efter att de begått slika brott? Jo, det gör blattarna och muslimerna utan problem - detta då de ALLTID finner att orsaken är utanför deras kontroll. Det är antingen offrens fel, eller samhällets, eller troligtvis bådas... Inte sina egna telningar - nej, för fasiken - för detta är då att själva erkänna att man gjort fel i sitt föräldraskap och annat.

Vi kan i väst inte applicera normalt och moraliskt tänkande när det gäller dessa svin - vi måste ta ner det på deras nivå och där är detta beteende rationellt och fullt acceptabelt. Ge dem inte mer credit än så, för det är så de äckliga monstren tänker. Dessa GM kommer ALDRIG kunna bli återrehabiliterade och funktionella i ett västerländskt samhälle - de har bara inte kapaciteten eller uppfostran till detta. Deras kultur och religion går ut på att parasitera på andra, även de som inte gjort dem mer än gott! De kommer aldrig assimileras och det vill jag ingen av oss för detta skulle innebära att vi ändå får ta del av deras sjuka idévärld.

Att ens etniskt, svenska ungdomar skulle komma på ett slikt brott finns bara inte i vår tankevärld! Finns inte ens i närheten av detta bestialiska våld som är aktuellt i fallet. Är bara tur att de inte blev levande begravda och kanske aldrig upptäckts, igen... Se på vad jag skriver igen; LEVANDE BEGRAVDA!!! Det är som ur en dålig skräckfilm. Betänk hur offren kommer få slita med dessa upplevelser, resten utav sina liv - allt medan GM totalt skiter i vilket, men ändock kommer få åtnjuta alla fördelar Sverige kan tänkas kunna ge dem, utan något som helst i gengäld! GM kommer inte vara gamla när de kommer ut, men de har åsamkat BO skador för livet - borde då inte straffen vara livslånga?

Dessa bestialiska brott, för de är flera, är inte bara ett brott gentemot BO (även om dessa är dem som får stå kast för dem) utan även ett brott mot allt som en människa borde vara emot. BO knivhöggs, våldtogs, förnedrades, misshandlades och vara nära nog på väg att begravas levande - hur kan någon ha empati för GM? De borde direkt tas av daga efter att skuld konstaterats och sedan kan BO försöka glömma det hela - nu kan de möta sina förövare på stadens gator och torg, inom relativ kort tidsrymd.

Är detta okey, HBTQ-vänsterdrägg, "Sjuklöverpolitiker" (och väljare), apologeter, journalister, batikhäxor och diverse löske som frammanat så att detta oerhörda brott kunnat ske?!

SKÄMMES, TA MIG FAAN!!! NI HAR MYCKET BLOD PÅ ERA HÄNDER!!!
Citera
2020-09-01, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosework
På andra sidan solnabron har du Vasastan. Torsgatan, Torsplan osv.

Just det - på andra sidan bron inte andra sidan om kyrkogården!
Citera
2020-09-01, 03:35
Medlem
Föräldrarna misslyckades med att uppfostra GM och kommunen likaså.
BO advokat borde stämma staten och ansvariga politiker för det brott grabbarna utsattes för.
Politikerna är ytterst ansvariga för de invandrare som de valt att ta in i Sverige!
BO förtjänar ett otroligt stort skadestånd från ovan nämnda.

Det finns en stor risk att grabbarna fått permanenta skador, att de lider av svår PTSD resten av deras liv och om de orkar leva är suicidala.

Politiker måste kunna dömas för de brott de tillåter invandrare utsätta Svenska folket för!
De politiker som varit för invandring under den tid dessa GM vistats i landet bär ansvar.

Sverige måste upphöra med att ge medborgarskap och endast ge uppehållstillstånd för arbete och studier. På så vis kan de som begår brott utvisas. Barn till invandrare ska inte heller få medborgarskap per automatik. De ska ha medborgarskap i föräldrarnas land eller vara statslösa.
Medborgarskap ska man kunna ansöka om först efter 20-års fläckfritt brottsregister. Myndighetsålder + 20 år.
Citera
2020-09-01, 06:45
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Han kom hit som tioåring och visst vore det bra om medborgarskap kunde återkallas. Fast hans anknytning till Iran kan också diskuteras då han är kurd. 18-åringen som är född här har enligt tråduppgifter svensk mamma så det blir på många sätt svårare.
Du sprider trådsanningar och ifrågasätter trådsanningar lite som passar din egen agenda. Inte särskilt svårt att se var du har dina sympatier. Märkligt. Ganska hårt vänsterskruvad, eller?
Citera
2020-09-01, 06:57
Medlem
Crime-boy2s avatar
En är alltså född i sverige? Men vilket är ursprungslandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in