Citat:
Ursprungligen postat av
vilad
En bra kvinna ska som kämpar för något bra, men tyvärr utnyttjas hon av vissa som vill bli kända med hjälp av henne. Hennes nya falska vän som är kroppsaktivist och åldersaktivist . Gör intervjuer om att man duger som man är både i TV4 och olika stora tidningar. När hon bara för några månader skar bort 3,6 kg magen , och sedan efter det lite mer fettsugning. Såg att det var någon som frågade om hon hon gått ner i vikt , hon får svar ganska syrligt att man inte kommenterar kroppars utseende. Denna kvinnan är så falskt hon skulle kunna gå över lik för att gå vidare. Hon har lagt in bilder på en sida på Facebook för bukplastik med över 2000 medlemmar. Hahaha kommer ihåg när Stina för några veckor la en kniv över sin mage och frågade någon snubbe om hon skulle skära bort sin mage? Hon skulle bara veta att det är så hennes falska vän har gjort. Det är så många som vet det och det är bara en tidsfråga när bomben faller. Hon delar samma förnamn som en viss Book och det här med ärlighet är inte hennes starka sida.
Tror mig veta vem du menar. Visst träffade Stina (B.la) henne när hon var till Malmö sist?
Tyckte mig se henne i en story, som Stina lagt upp. Reagerade på hennes utseende, såg ut som hon tappar vikt. Jag vet att hon heter Anna och är i övre medelåldern.