2020-09-03, 23:43
Bannlyst
Sven Wolter. Har han många barn?
Citera
2020-09-03, 23:54
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Hon säger även att hon fått dickpics av många andra också:

” – Jag är jävligt less på det här, jag har tusentals ”dickpics” i min telefon, säger Stina Wollter.”

Kan detta verkligen stämma?

Tror inte ens snygga/sexiga offentliga kvinnor får tusentals dickpics.

jag är en ooffentlig kvinna 40 plus som inte på något sätt är känd. Gift och är öppen med det i alla medier. Inget som på något sätt provocerande på sociala medier. Men får mängder av dickpics. Så jo jag tror faktiskt på den. Vet inte varför dom skickar till mig. Inte så att jag svarar och säger "jaaa där var den - just den jag väntat på hela mitt liv" Brukar inte kommentera utan bara blocka.
Citera
2020-09-04, 00:26
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chle
Tycker det är Anna Book vibbar över Stina! Kan inte ta kritik eller om någon har ifrågasatt henne i tal eller skrift. Kallar sina följare för jävlar! Block, block, block! I dag på sin story! Hon borde skämmas! Vem tror hon att hon är! Grandios självbild! De är väldigt lika varandra Stina och Anna. Har definitivt någon form av diagnos.

Har träffat Stina Wollter och tycker att hon är en väldigt varm och jordnära person när man pratar med henne. Definitivt en person med starka känslor, men tror inte att det är en fråga om någon diagnos. Tror nog bara att hon är en sån person som är bättre utanför internet än på internet. Eller som kanske skulle må bättre av att ha färre följare.
Citera
2020-09-04, 06:26
Medlem
Chles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Sven Wolter. Har han många barn?

Han har fem barn, varav fyra är i livet. Dottern Ylva född -62 dog i anorexi.
Citera
2021-02-04, 18:03
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Varför drar AB upp detta igen?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rrsajt--atalas

Är det för att det ska gå till domstol nu?

Eller är det bara Wollters månadsration av rampljus?
Citera
2021-02-27, 09:26
Medlem
skymmers avatar
Hon dök helt plötsligt upp överallt i media runt 2014-15, men hur kommer det sig?
Hon är säkert skicklig och uppskattad som konstnär.
Men, varför just hon?
Hade hon gjort nån uppmärksammad utställning/verk under denna tid? Kanske har missat.

Intressant att en person i 40+ åldern helt plötsligt syns ofta i media, utan nån slags kändiskap innan, som jag uppfattar det.
Men med ett så otydligt syfte för tittaren/läsaren..?🤷🏽‍♂️
(Alltså bortsett ifrån sin kända farsa..)

Somsagt, jag kanske är för dåligt påläst.
kan nån berätta mer?
Hon verkar trevlig och rolig.
Citera
2021-03-30, 14:29
Medlem
Ördögs avatar
Fria Tider går ut med en sån här nyhet:

Stina Wollter sexuellt ofredad av flyktingbarn
https://www.friatider.se/stina-wollt...v-flyktingbarn
Citera
2021-03-30, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Fria Tider går ut med en sån här nyhet:

Stina Wollter sexuellt ofredad av flyktingbarn
https://www.friatider.se/stina-wollt...v-flyktingbarn

Klippet i artikeln med Stina Wollter var lucka nr 3 i #vistårinteuts adventskalender 2016:

https://www.youtube.com/playlist?lis...4umHsXJ2UJgT2s

2017 hade man en adventskalender där luckorna bestod av ensamkommande barn:

(FB) #vistårinteut hade en adventskalender - bakom luckorna fanns "ensamkommande barn"

2018 blev det så vitt jag vet ingen kalender.
Citera
2021-05-04, 13:38
Medlem
En bra kvinna ska som kämpar för något bra, men tyvärr utnyttjas hon av vissa som vill bli kända med hjälp av henne. Hennes nya falska vän som är kroppsaktivist och åldersaktivist . Gör intervjuer om att man duger som man är både i TV4 och olika stora tidningar. När hon bara för några månader skar bort 3,6 kg magen , och sedan efter det lite mer fettsugning. Såg att det var någon som frågade om hon hon gått ner i vikt , hon får svar ganska syrligt att man inte kommenterar kroppars utseende. Denna kvinnan är så falskt hon skulle kunna gå över lik för att gå vidare. Hon har lagt in bilder på en sida på Facebook för bukplastik med över 2000 medlemmar. Hahaha kommer ihåg när Stina för några veckor la en kniv över sin mage och frågade någon snubbe om hon skulle skära bort sin mage? Hon skulle bara veta att det är så hennes falska vän har gjort. Det är så många som vet det och det är bara en tidsfråga när bomben faller. Hon delar samma förnamn som en viss Book och det här med ärlighet är inte hennes starka sida.
Citera
2021-05-04, 14:16
Medlem
Chles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilad
En bra kvinna ska som kämpar för något bra, men tyvärr utnyttjas hon av vissa som vill bli kända med hjälp av henne. Hennes nya falska vän som är kroppsaktivist och åldersaktivist . Gör intervjuer om att man duger som man är både i TV4 och olika stora tidningar. När hon bara för några månader skar bort 3,6 kg magen , och sedan efter det lite mer fettsugning. Såg att det var någon som frågade om hon hon gått ner i vikt , hon får svar ganska syrligt att man inte kommenterar kroppars utseende. Denna kvinnan är så falskt hon skulle kunna gå över lik för att gå vidare. Hon har lagt in bilder på en sida på Facebook för bukplastik med över 2000 medlemmar. Hahaha kommer ihåg när Stina för några veckor la en kniv över sin mage och frågade någon snubbe om hon skulle skära bort sin mage? Hon skulle bara veta att det är så hennes falska vän har gjort. Det är så många som vet det och det är bara en tidsfråga när bomben faller. Hon delar samma förnamn som en viss Book och det här med ärlighet är inte hennes starka sida.

Tror mig veta vem du menar. Visst träffade Stina (B.la) henne när hon var till Malmö sist?
Tyckte mig se henne i en story, som Stina lagt upp. Reagerade på hennes utseende, såg ut som hon tappar vikt. Jag vet att hon heter Anna och är i övre medelåldern.
Citera
2021-05-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chle
Tror mig veta vem du menar. Visst träffade Stina (B.la) henne när hon var till Malmö sist?
Tyckte mig se henne i en story, som Stina lagt upp. Reagerade på hennes utseende, såg ut som hon tappar vikt. Jag vet att hon heter Anna och är i övre medelåldern.
Ja det är hon
Citera
2021-05-04, 16:17
Medlem
Chles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilad
Ja det är hon

Det hade man aldrig kunnat trott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera