Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-04, 17:05
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Så är det. Och det vet de flesta - både svenskar och berikare - om, och det är anledningen till att det räcker att lägga armen om en yngling o säga ”eeey, bror! Snygg mobil! Ge mig den” så har man plötsligt en ny mobil.

Ingen ser, ingen hör - för ingen vill inse hur nedpissade vi blir, både bildligt och bokstavligt.
En sådan insikt skulle innebära att man är rasist, och det vore ännu värre än att tvingas dricka piss.
Det positiva bör också sägas, babbar kan sällan slåss om de inte är en massa brushor, de har liksom aldrig fått tuggmotstånd, har man tränat lite och ev. gått utbildning i självförsvar så ... ger man tuggmotstånd backar de, men lämna aldrig ryggen/flanken fri, får du ett tjyvslag/spark så du däckar är du borta.
Senast redigerad av Onanikrem 2020-09-04 kl. 17:15.
Citera
2020-09-04, 17:07
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskorn
Det är Pokémon. Dessa rädda Pokémons som ska rädda mitt land, vilka inte ens vågar skrika på hjälp till en vuxen. Inte ens skolans mesigaste kille på 1900-talet hade gjort så lite motstånd som dessa Pokémons. Först blev jag arg på Förnedringsrånarna, men man inser efter ett tag att problemet inte ligger hos främlingarna. Gärningen var givetvis förkastlig, men någonstans undrar man hur det ens var möjligt att tvinga med två 16-åringar och hålla dom fångna utomhus en hel natt. Kommer väl fram senare, men tvivlar på att det ger bättre förklaring än hur Joel lät sig bli frihetsberövad, gick på Donken, ringde sin mamma och åkte buss med sina nya niggervänner under sin frihetsberövning.

Det fetade: jag tror att ett par knivhugg var en bidragande faktor i detta fall.
Citera
2020-09-04, 17:11
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraak
Vad tror ni straffet kan bli? Blir väl svårt att bevisa utom rimligt tvivel att dom hade uppsåt till att mörda ungarna. Människorov har väl ett lägsta straff på fyra års fängelse?

Både og.. jeg mener, er der beviser for at blatterne forsøgte at begrave dom svenske pojkerna, då går det vel bra med tiltale for forsøg til mord?
Jeg håber men nu ER det jo Sverige, så vi ender nok med laveste mulige straf.
Den yngste blatte får vel et 3-6 måneders fika med et par horny batikkjärringer.
Citera
2020-09-04, 17:13
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Det possetiva bör också sägas, babbar kan sällan slåss om de inte är en massa brushor, de har liksom aldrig fått tuggmotstånd, har man tränat lite och ev. gått utbildning i självförsvar så ... ger man tuggmotstånd backar de, men lämna aldrig ryggen/flanken fri, får du ett tjyvslag/spark så du däckar är du borta.

De är ju flockdjur, och ser till att ha övertag innan de ens lämnar lägenheten. Numerärt överläge och/eller beväpnade.

En svensk ungdom vill inte riskera böter för brott mot knivlagen, men berikarna har ingenting att förlora då de lever på soc och aldrig kommer behöva betala sina böter.
Citera
2020-09-04, 17:15
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskorn
Det är Pokémon. Dessa rädda Pokémons som ska rädda mitt land, vilka inte ens vågar skrika på hjälp till en vuxen. Inte ens skolans mesigaste kille på 1900-talet hade gjort så lite motstånd som dessa Pokémons. Först blev jag arg på Förnedringsrånarna, men man inser efter ett tag att problemet inte ligger hos främlingarna. Gärningen var givetvis förkastlig, men någonstans undrar man hur det ens var möjligt att tvinga med två 16-åringar och hålla dom fångna utomhus en hel natt. Kommer väl fram senare, men tvivlar på att det ger bättre förklaring än hur Joel lät sig bli frihetsberövad, gick på Donken, ringde sin mamma och åkte buss med sina nya niggervänner under sin frihetsberövning.

Jag vill inte kasta skit på offren, men jag fattar faktiskt inte det heller. Jag kan förstå att de kan ha blivit hotade med kniv osv, men varför inte skrika och sedan springa allt vad man kan? Det förstår jag inte. Det där donken fallet är närmast ännu märkligare. Han borde ju verkligen haft alla chanser att påkalla uppmärksamhet och fått hjälp. Han hade kunnat hoppa över disken på McDonalds och fått hjälp av personalen där. Negerrånarna hade försvunnit ut ur lokalen på tre röda och han hade inte hamnat bakom en kyrka i Farsta, blivit bestulen på sina kläder och kissad i ansiktet. Personligen skulle jag vara väldigt mycket räddare för att göra som rånarna säger, om de vill dra iväg med mig någonstans, jämfört med att helt enkelt bara springa därifrån och skrika som en stucken gris. Att alla inte kan slåss och gå till aktivt motvärn det förstår jag, men varför man inte skulle kunna fly eller påkalla uppmärksamhet har jag väldigt mycket svårare att förstå.
Citera
2020-09-04, 17:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
De är ju flockdjur, och ser till att ha övertag innan de ens lämnar lägenheten. Numerärt överläge och/eller beväpnade.

En svensk ungdom vill inte riskera böter för brott mot knivlagen, men berikarna har ingenting att förlora då de lever på soc och aldrig kommer behöva betala sina böter.
Kniv är väldigt dåligt om du inte kan slåss, då blir du i fråntagen den och får den mot dig. Väldigt dåligt!
Aldrig någonsin visa du har kniv om du har det! Om du har kniv så låt de inte märka det förrän du huggit minst tre gånger. ALDRIG visa!
Senast redigerad av Onanikrem 2020-09-04 kl. 17:23.
Citera
2020-09-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddardipp
En snorunge som inte har en krona. Han och hans bror e lika luffiga. Fråga dem om nån har en hundralapp, haha. Springer o tigger cigg till höger o vänster. Ingen bostad ingen utbildning ingenting

Fattar. Inte de smartaste i kvarteret. Är brodern våldsam?
Citera
2020-09-04, 17:31
Medlem
Citat:
Kniv är väldigt dåligt om du inte kan slåss, då blir du i fråntagen den och får den mot dig. Väldigt dåligt!
Aldrig någonsin visa du har kniv om du har det! Om du har kniv så låt de inte märka det förrän du huggit minst tre gånger. ALDRIG visa!

Beror ju helt på vilken kniv det är. Har en gammal chef som blev överfallen av ett gäng och dödade en kille i självförsvar . Han fick inget straff så jag skulle rekommendera alla svennar att bära kniv. Hellre döda någon än att bli våldtagen och förnedrad.
Citera
2020-09-04, 17:39
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchvenneAbooo
Beror ju helt på vilken kniv det är. Har en gammal chef som blev överfallen av ett gäng och dödade en kille i självförsvar . Han fick inget straff så jag skulle rekommendera alla svennar att bära kniv. Hellre döda någon än att bli våldtagen och förnedrad.
Kan man hantera kniv ja, kan man inte det NEJ! Aldrig någonsin visa eller hota, har man kniv och går in i strid så hugger man utan att visa man har den.
Citera
2020-09-04, 17:52
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:

Jag syftade till att babbarna går runt med kniv, medan svenskar är rädda för böter.

Hellre 1000-5000 (eller vad det ligger på) i böter, än 10h tortyr och våldtäkt. 🤷🏼‍♀️

Dock ska man aldrig, aldrig bära kniv om man inte är beredd att använda den.

Men det finns ju tårgas, laglig försvarsspray, mindre knogjärn som får plats på nyckelknippan, överfallslarm m.m, m.m.
iPhones har väl den smarta funktionen att man klickar på ena knappen fem gånger för att ringa 112? Då behöver man inte ens ta upp mobilen ur fickan.

De här grabbarna måste ha blivit helt tagna på sängen, paralyserade, alternativt invaggade i en falsk trygghet för att bli bortförda.
Citera
2020-09-04, 18:02
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
De här grabbarna måste ha blivit helt tagna på sängen, paralyserade, alternativt invaggade i en falsk trygghet för att bli bortförda.
De hade nog ingen aning om hur ond världen kan vara, kunde nog aldrig tänka sig babbar som torterar svenska ungdomar, stackars satar... undrar hur de kommer att må om ett par år?

De flesta får lära sig att: Kämpa inte emot, ge dem det de vill ha så får ni gå sedan... men nu är det ju inte riktigt så lätt längre, det de vill ha är inte din telefon, det är din förnedrig och totala underkastelse de vill ha, men det är det nog ingen som lär våra ungdomar i dag, ingen berättar att sedan de lämnat över sin telefon så kommer de att bli pissade i munnen av babbarna...
Citera
2020-09-04, 19:58
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Vad är det för föräldrar som lyckas skapa sån ohyra till avkomma? De behöver inte skydd i Sverige längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in