2020-10-24, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
At hun trenger et eget sted bo bare for beske en venninne? Den var langstrukket. Hvis det var kona til Petter Stordalen, s kanskje, men vi snakker her om kona til TH.
Det er normalt at det er konflikter. Det var jo storm p tidlig 90-tall ogs, men nr man etter 43 rs ekteskap (2012) undertegner skilsmissepapirer, og signerer disse, s tenker jeg at det for alvor har gtt mot slutten.

Det er helt vanlig blant normale folk ha et hus eller en leilighet til disposisjon et sted man besker ofte. Selv kjenner jeg flere som har det. AE og TH hadde vel ogs en hytte i omrdet. Kanskje det ble vurdert om denne skulle leies ut. Det finnes mange mulige forklaringer. Skilsmisseplaner er en mulig forklaring, men ikke ndvendigvis den riktige.

Det var vel en venninne som hadde meldt AE inn i facebook-gruppen, og akkurat hva som var grunnen har vel ikke kommet frem.
Citera
2020-10-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Var fristet til sl av en prat med Svein Holden som handlet foran meg p Kiwi i sted, han sitter p mye info jeg gjerne skulle hatt

Men han lekker vel ikke like mye som visse andre i denne saken
Det hadde vrt fint med en prat med SH ja men han forteller helt sikkert ikke noe mer om saken enn det han har lov til si.

Fra et intervju med I*ga B*jer E*gh der hun beskriver han som noe stresset:

" Har du kommet for sent i retten?
Ja, det har nok ogs skjedd men ikke ofte. Jeg kommer gjerne akkurat heseblesende med kappen p ryggen. S*ein H*lden, som jeg hadde Breivik-saken med, var helt forstyrra. Vi mttes alltid p kontoret om morgenen fr vi skulle i retten. Jeg insisterte p at jeg skulle sminke meg p toalettet fr vi gikk, for det rakk jeg aldri fr jeg dro hjemmefra. Da sto han og trippet utenfor. S var det den ene gangen jeg ikke rakk det. Dagen etter sto det i VG at aktor grter."

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...e-kan-lose-dem
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-24 kl. 21:37.
Citera
2020-10-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Har du faktiske holdepunkter for en slik anfrsel. Du mener ekteskapet har bedret seg fra 2012-2018 og at aeh bare tyset nr hun fortalte venninne at ekteskapet var turbulent og brutalt. Videre at hun sker leilighet i gjvik for frivillig flytte fra barn og barnebarn og satse p omgang med venninne og fjrne slektninger.

Jeg tror du m lese innleggene mine nyere. Jeg har aldri skrevet at forholdet bedret seg fra 2012-2018, men at det kan ha skjedd. Jeg har heller aldri skrevet noe som helst om at AE tyset nr hun fortalte en venninne at ekteskapet var turbulent og brutalt. Jeg kjenner ikke til den saken. Leiligheten i Gjvik vet jeg heller ingenting om, men at en venninne av AE har meldt henne inn i en facebook-gruppe kan ha flere andre naturlige forklaringer enn at AE nsket skille seg.
Citera
2020-10-24, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg tror du m lese innleggene mine nyere. Jeg har aldri skrevet at forholdet bedret seg fra 2012-2018, men at det kan ha skjedd. Jeg har heller aldri skrevet noe som helst om at AE tyset nr hun fortalte en venninne at ekteskapet var turbulent og brutalt. Jeg kjenner ikke til den saken. Leiligheten i Gjvik vet jeg heller ingenting om, men at en venninne av AE har meldt henne inn i en facebook-gruppe kan ha flere andre naturlige forklaringer enn at AE nsket skille seg.
Fri diktning mao s det passer inn i ditt bilde.
Citera
2020-10-24, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Fri diktning mao s det passer inn i ditt bilde.

Javel. Lykke til videre!
Citera
2020-10-24, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det er helt vanlig blant normale folk ha et hus eller en leilighet til disposisjon et sted man besker ofte. Selv kjenner jeg flere som har det. AE og TH hadde vel ogs en hytte i omrdet. Kanskje det ble vurdert om denne skulle leies ut. Det finnes mange mulige forklaringer. Skilsmisseplaner er en mulig forklaring, men ikke ndvendigvis den riktige.

Det var vel en venninne som hadde meldt AE inn i facebook-gruppen, og akkurat hva som var grunnen har vel ikke kommet frem.

Hvis det var slik at hun trengte et sted bo, s hadde hun ikke trengt selge sitt barndomshjem som hun hadde der. Det er langt kjre dit, og hun hadde ikke sin egen bil, s det er tvilsomt at hun var der s veldig ofte.
Dessuten har du ikke noe henvise til ang slekt. Hun hadde ingen ssken eller gjenlevende foreldre der.
Hun satt leitet etter et sted bo p Facebook og Finn.no, det vet vi. At hun ble meldt inn i den gruppen kan vre fordi hun ikke visste adressen til en slik gruppe, og at venninnen ville hjelpe henne.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-10-24 kl. 22:37.
Citera
2020-10-24, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Paret har laget 2 ektepakter i lpet av sitt liv, i begge ektepaktene har AEH undertegnet at TH har sreie p konomisk midler han tilegnet seg via sine selskaper. Det er helt legitimt etter min oppfatning.
I ektepakten som ble laget i 1993, s undertegnet AEH at TH i tillegg hadde sreie p huset.
Hvor vidt dette var en hevn fra THs side kan godt vre, men det gir ikke grunnlag til tilsidesette ektepakten i sin helhet.

Personlig tror jeg retten hadde funnet tilfyningen (sreie av huset) urimelig, og at AEH hadde ftt tilkjent et vederlag.

Og de 200.000 som hun fikk som gave, hva syntes du om det? Helt rimelig at hun mtte vente til at hun var 67 fr at hun kunne bruke av de pengene?
Hun undertegnet ja, men betyr det at hun var enig? Eller kan det tenkes at hun ble presset til det?
Hvem er det som frivillig gr med p bli behandlet som vre et barn?
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-10-24 kl. 22:35.
Citera
2020-10-24, 23:28
Medlem
Citat:
Paret har laget 2 ektepakter i lpet av sitt liv, i begge ektepaktene har AEH undertegnet at TH har sreie p konomisk midler han tilegnet seg via sine selskaper. Det er helt legitimt etter min oppfatning.
I ektepakten som ble laget i 1993, s undertegnet AEH at TH i tillegg hadde sreie p huset.
Hvor vidt dette var en hevn fra THs side kan godt vre, men det gir ikke grunnlag til tilsidesette ektepakten i sin helhet.

Personlig tror jeg retten hadde funnet tilfyningen (sreie av huset) urimelig, og at AEH hadde ftt tilkjent et vederlag.
Du m jo kunne se at TH e ein gjerrig f*en.Tenk ve at han e god for 2000 millioner kroner.Klarer du se for deg det?
Citera
2020-10-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiquix
Som om jeg skulle skrevet det selv.
Hva sier astrologien om hvor hun er?

Jeg har dessverre ikke nok kunnskap til si noe sikkert, men jeg tror det finnes grunner til at politiet har skt i Kvitfjell/Biri- omrdet, i tillegg til skogsomrder p vei mot og innover i Sverige.
Citera
2020-10-24, 23:38
Medlem
Citat:
Hvis det var slik at hun trengte et sted bo, s hadde hun ikke trengt selge sitt barndomshjem som hun hadde der. Det er langt kjre dit, og hun hadde ikke sin egen bil, s det er tvilsomt at hun var der s veldig ofte.
Dessuten har du ikke noe henvise til ang slekt. Hun hadde ingen ssken eller gjenlevende foreldre der.
Hun satt leitet etter et sted bo p Facebook og Finn.no, det vet vi. At hun ble meldt inn i den gruppen kan vre fordi hun ikke visste adressen til en slik gruppe, og at venninnen ville hjelpe henne.

Det virker som du har god oversikt i saken. Vet du noe om tidslinjen til VE 31.10.2018? Kjrte han til Kvitfjell den dagen, for s mte p hotellsjefen, som da ba hotellsjefen om ikke fortelle at han hadde vrt der? Ba ham si at han hadde vrt der 1.11.2018?
Stemmer det ogs at THs alibi er et mte med VE p det mest sentrale tidspunktet, mellom 09.00 og 11.00?
Citera
2020-10-24, 23:46
Medlem
Citat:
Og de 200.000 som hun fikk som gave, hva syntes du om det? Helt rimelig at hun mtte vente til at hun var 67 fr at hun kunne bruke av de pengene?
Hun undertegnet ja, men betyr det at hun var enig? Eller kan det tenkes at hun ble presset til det?
Hvem er det som frivillig gr med p bli behandlet som vre et barn?
N har jeg jo allerede sagt hva jeg mener om ektepakten i innlegget du siterer.

Et utdrag:
"Personlig tror jeg retten hadde funnet tilfyningen (sreie av huset) urimelig, og at AEH hadde ftt tilkjent et vederlag."

Det er alts ikke gaven p 200.000,- kroner, som jeg mener er urimelig.

Man trenger ikke tolke alt p verste mte, gaven kan ha blitt gitt med god hensikt, eller at det faktisk kan ha blitt vurdert som ndvendig legge inn i avtalen, for at den i det hele tatt skulle kunne anses som gyldig.
Jeg tolker det langt ifra som at AEH ble behandlet som et barn.
Paret var i konflikt p denne tiden, og det er uklart p hvilket grunnlag.

Det virker som om du mener at den eneste mten TH kunne vise sin kjrlighet og respekt for AEH var gi henne penger.

Det er ikke sikkert du har rett i det, og mye tyder p at TH aldri har nsket at det skulle vre slik heller. Skal vi tro p det som har blitt sagt om akkurat det, s kan mye tyde p at AEH heller ikke nsket det. De hadde andre interesser, og det kan kanskje vre vanskelig forst for andre.

Familien disponerte 2 hytter, og AEH har hatt flere hunder, s jeg tror bde Hagen-ekteparet og barna tilbrakte/tilbringer mye tid i naturen.
Du pleier trekke frem dyre biler i disse diskusjonene som handler om penger, hva skal man med det nr man har investert i naturens skattekammer (finnes det tid til det?)

Jeg tror bde AEH og TH hadde ftt latterkrampe av seg selv i slike biler. Hvilke er det du pleier trekke frem n igjen - Bugatti eller Nugatti - LOL...jeg har ikke peiling p biler.
Citera
2020-10-25, 00:52
Medlem
Citat:
N har jeg jo allerede sagt hva jeg mener om ektepakten i innlegget du siterer.

Et utdrag:
"Personlig tror jeg retten hadde funnet tilfyningen (sreie av huset) urimelig, og at AEH hadde ftt tilkjent et vederlag."

Det er alts ikke gaven p 200.000,- kroner, som jeg mener er urimelig.

Man trenger ikke tolke alt p verste mte, gaven kan ha blitt gitt med god hensikt, eller at det faktisk kan ha blitt vurdert som ndvendig legge inn i avtalen, for at den i det hele tatt skulle kunne anses som gyldig.
Jeg tolker det langt ifra som at AEH ble behandlet som et barn.
Paret var i konflikt p denne tiden, og det er uklart p hvilket grunnlag.

Det virker som om du mener at den eneste mten TH kunne vise sin kjrlighet og respekt for AEH var gi henne penger.

Det er ikke sikkert du har rett i det, og mye tyder p at TH aldri har nsket at det skulle vre slik heller. Skal vi tro p det som har blitt sagt om akkurat det, s kan mye tyde p at AEH heller ikke nsket det. De hadde andre interesser, og det kan kanskje vre vanskelig forst for andre.

Familien disponerte 2 hytter, og AEH har hatt flere hunder, s jeg tror bde Hagen-ekteparet og barna tilbrakte/tilbringer mye tid i naturen.
Du pleier trekke frem dyre biler i disse diskusjonene som handler om penger, hva skal man med det nr man har investert i naturens skattekammer (finnes det tid til det?)

Jeg tror bde AEH og TH hadde ftt latterkrampe av seg selv i slike biler. Hvilke er det du pleier trekke frem n igjen - Bugatti eller Nugatti - LOL...jeg har ikke peiling p biler.

"Man trenger ikke tolke alt p verste mte"
Jo, man m det. Det er en forutsetning for f kabalen til g opp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in