Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Og de 200.000 som hun fikk som gave, hva syntes du om det? Helt rimelig at hun mtte vente til at hun var 67 fr at hun kunne bruke av de pengene?
Hun undertegnet ja, men betyr det at hun var enig? Eller kan det tenkes at hun ble presset til det?
Hvem er det som frivillig gr med p bli behandlet som vre et barn?
N har jeg jo allerede sagt hva jeg mener om ektepakten i innlegget du siterer.
Et utdrag:
"Personlig tror jeg retten hadde funnet tilfyningen (sreie av huset) urimelig, og at AEH hadde ftt tilkjent et vederlag."
Det er alts ikke gaven p 200.000,- kroner, som jeg mener er urimelig.
Man trenger ikke tolke alt p verste mte, gaven kan ha blitt gitt med god hensikt, eller at det faktisk kan ha blitt vurdert som ndvendig legge inn i avtalen, for at den i det hele tatt skulle kunne anses som gyldig.
Jeg tolker det langt ifra som at AEH ble behandlet som et barn.
Paret var i konflikt p denne tiden, og det er uklart p hvilket grunnlag.
Det virker som om du mener at den eneste mten TH kunne vise sin kjrlighet og respekt for AEH var gi henne penger.
Det er ikke sikkert du har rett i det, og mye tyder p at TH aldri har nsket at det skulle vre slik heller. Skal vi tro p det som har blitt sagt om akkurat det, s kan mye tyde p at AEH heller ikke nsket det. De hadde andre interesser, og det kan kanskje vre vanskelig forst for andre.
Familien disponerte 2 hytter, og AEH har hatt flere hunder, s jeg tror bde Hagen-ekteparet og barna tilbrakte/tilbringer mye tid i naturen.
Du pleier trekke frem dyre biler i disse diskusjonene som handler om penger, hva skal man med det nr man har investert i naturens skattekammer (finnes det tid til det?)
Jeg tror bde AEH og TH hadde ftt latterkrampe av seg selv i slike biler. Hvilke er det du pleier trekke frem n igjen - Bugatti eller Nugatti - LOL...jeg har ikke peiling p biler.